Voiko naisella koskaan olla täysin litteä alavatsa?
Vai onko siinä aina kohdun pieni pyöreys hoikallakin?
Kommentit (107)
Minulla on täysin litteä ja vatsalihakset näkyy. Toki vain ns 4pack kun olen vain hoikka mutten urheilullinen
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kun sivusta katsoo on pieni "pömppö" vaikka olen tosi hoikka (182/62)
62 kilolla ei ole hoikka vaikka pituutta onkin
Ei voi olla. Siksi miehet himoitsevatkin litteävatsaisia transnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se :D Jos painaisin 59kg mulla ei tulisi enää menkat. 60 kg on jo alipaino.
No kyllä minulla oli jonnekin nelikymppiseksi.
Rasvaprostin pitäisi olla tosi alhainen, urheilijoilla ehkä
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minulla oli jonnekin nelikymppiseksi.
Mitä sen jälkeen tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se :D Jos painaisin 59kg mulla ei tulisi enää menkat. 60 kg on jo alipaino.
Tuskinpa näin. T 165cm 40kg ja menkat tulee joka kuukausi 28. Päivän välein
Ei kohtu ole se jopa pyöristää alavatsaa, mutta en usko, että kenelläkään on "täysin litteä" alavatsa. Ei ole mitään biologista syytä, miksi vatsan pitäisi olla litteä. Vatsan sisällä ovat sisäelimet, jotka vievät tilaa ja pyöristävät vatsaa (varsinkin suolisto), ja lisäksi sekä vatsaontelon sisällä että vatsan ihon alla on rasvaa, joka suojaa sisäelimiä ja toimii vararavintona.
Olen saanut treenattua ja syötyä sellaisen. Ruokavaliolla iso osuus, ainakin itseni piti syödä tosi puhtaasti ja tosi pitkään ennen kuin sain halutun lopputuloksen. Plussaa se että sit kun sen sai, oon voinut ottaa rennommin ja tulokset on pysyneet kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta miksi haluaisin painaa vähemmän? sinä olet kyllä jo pahasti alipainoinen :S
Kyllä mulla oli noin 40- vuotiaaksi ihan litteä. Synnytyksen jälkeen alle viikossa oli ihan normaali ja ennallaan. Ei ollu läskiä ja hyvä lihaskunto. Nykyään ei oo litteä ku ikää tullut vaan semmonen löysä.
Nuorempana oli hyvinkin ja ilman erityistä ponnistelua asian eteen. Nyt on iskenyt tätiys ja hormonihelvetti ja hoikkanakin on tätipömppis, vaikka olisi viikon syömättä. Ja kyllä - v i tu tt a a.
Vierailija kirjoitti:
Ei kohtu ole se jopa pyöristää alavatsaa, mutta en usko, että kenelläkään on "täysin litteä" alavatsa. Ei ole mitään biologista syytä, miksi vatsan pitäisi olla litteä. Vatsan sisällä ovat sisäelimet, jotka vievät tilaa ja pyöristävät vatsaa (varsinkin suolisto), ja lisäksi sekä vatsaontelon sisällä että vatsan ihon alla on rasvaa, joka suojaa sisäelimiä ja toimii vararavintona.
joka pyöristää*
Kohtu on siis muulloin kuin raskausaikana niin pieni, ettei se ulotu sinne alavatsalle asti.
No mitäs luulet? Kokeileppas ap synnyttämistä, siinä naisen lantio kirjaimellisesti repeää kahtia. Te miehet saatte samallaisen ala-ja ylävatsan pelkällä kaljan juomalla.
Inhottavampaa se vatsanahan alla oleva siinä kummun kohdalla, suolessa olevaa ulostetta, siellä voi olla monen päivän syömiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairaalloisen alipainoinen, jos tuo on totta.
Kohdun pieni pyöreys? Voi pyhä Sylvi.