Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sanoi että olen hänelle tytär jota hän ei koskaan saanut. En halua olla!

Vierailija
14.03.2024 |

Ollaan kaiken kaikkiaan hyvin erilaisia, enkä kaipaa mitään läheistä suhdetta hänen kanssaan. Asialliset etäiset välit on ok. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikävä ihminen. En haluaisi tuollaista edes ystäväksi.

Vierailija
2/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Jotenkin sairasta tuollainen anoppien harrastama tyttären adoptointi. Anoppi on miehen äiti, ei miniän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä kirjaimellisesti. Ajattele mieluummin, että tämä on anopin tapa sanoa, että hän tykkää susta. Ja että hän pitää sinua perheenjäsenenä.

Vierailija
4/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän diagnoosi on ihmisellä joka menee tuollaisesta tolaltaan? 

Vierailija
5/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kohteliaisuutena vaan. Tuskin tarkoitti enempää.

Vierailija
6/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa. Olisin otettu. Oma anoppini alkoi pitkin hampain sietämään minua vasta kun olin synnyttänyt hänen ensimmäisen lapsenlapsensa :[ 

Vierailija
7/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän diagnoosi on ihmisellä joka menee tuollaisesta tolaltaan? 

Ainainen ahdistus

Vierailija
8/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta säkin ressaat. Mutta älä murehdi, vaikutat niin yksoikoiselta ihmiseltä ettei se anoppi sua kauaa halua tyttärenään pitää.

Vierailija
9/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tyttärenä pitäminen vaikuttaa käytännössä?

Vierailija
10/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tyttärenä pitäminen vaikuttaa käytännössä?

Ainakin sitä että anoppi tykkää miniästään. Mutta ap ahdistuu moisesta. Kun ei siitä saa tykätä, kamalaa. Ei se anoppi varmaan kauaa kyllä tykkääkään.

Vierailija
11/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki äidit tykkää tyttärestään. Olen itse esimerkki siitä. Miehistäni piti aina. 

Vierailija
12/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että kylläkyllä ja nyökyttelet. Ja sitten jatkat elämääsi ihan entiseen tapaan ja pidät itselleni sopivat välit.

Vierailija
13/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sanoo noin tietysti vain kohteliaisuuttaan, mielessään miettii että olet kamala ja poikansa ansaitsee paremman. 

Vierailija
14/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä anoppisi tarkoitti vain sitä, että hänestä tuntuu mukavalta, kun lähisuvussa on nyt nuori nainen, kun ne nuoret on olleet hänellä tähän asti vain poikia.

Älä viitsi ottaa tuota minään "en halua" - juttuna.  Ei se anoppi sinua mitenkään omi.  Sinä elät kuitenkin ihan omaa elämääsi.  Et tuosta lausahduksesta miksikään muutu etkä vahingoitu.  Mutta ethän sillekään mitään voi, että olet hänen miniänsä.  Jos vain voitte, niin pysykää väleissä.  Ei maailma yhteen anoppiin kaadu eikä joka asiasta kannata tehdä numeroa.

Miksi nykyään närkästytään kaikesta?  Eikö ole enemmänkin hyvä asia, jos anoppisi hyväksyy sinut ja pitää sinusta?

Vierailija
15/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei mitään suhdetta anoppiin.

- asialliset etäiset välit on ok.

Ensimmäinen naula parisuhteesi ruumisarkkuun on lyöty.

Vierailija
16/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei sentään sanonut että olet hänelle kuin tytär jota hän ei halunnut saada.

Vierailija
17/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ollut todella otettu tuosta.

Vierailija
18/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miniähän on englanniksi daughter on law eli suoraan käännettynä tytär laissa

Vierailija
19/64 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ikävä ex-anoppiani. Parisuhteen päätyttyä jäin kaipaamaan häntä paljon enemmän kuin exääni. Ihana, vähän hullu, hassu ja niin rakas. Poltettiin yhdessä rappusilla tupakkaa ja juteltiin ummet ja lammet kesäyössä. Kun hän sanoi tuon tytär-jutun mulle, se oli mitä suurin kohteliaisuus! 

Vierailija
20/64 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmissuhteet ovat molemminpuolin vapaaehtoisia. Eivät kaikki voi mitenkään pitää kaikista.

Olet vain asiallinen ja sen verran tekemisissä, kuin haluat. Keskustelet asian kohteliaasti selväksi miehen kanssa, se on tärkeintä. Siis että hän tietää, missä mennään eikä vaadi liikaa ja varmistat, että olette "samalla puolella", vaikka kyseessä onkin hänen äitinsä. Järjestätte oman elämänne toiveittenne mukaan.

Sukulaisilla, tuttavilla, kylänmiehillä, ukoilla ja akoilla on varmat mielipiteet kaikesta, mutta siitä ei tarvitse välittää. Joillekin elämän ainut sisältö on toisten vahtaaminen, kyttäys, juoruilu ja panettelu, eikä siitäkään kannata välittää, hehän ovat omanlaisiaan.

Ajan oloon totutte kaikki tilanteeseen, pikkuhiljaa lähennytte ja alatte ymmärtää enemmän toisianne, tai loittonette entisestään. Niinhän kaikissa ihmissuhteissa tapahtuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä