En ymmärrä mitä ihmeellistä on sen Auri Kanalan siivousvinkeissä että niistä maksetaan miljoonia.
Kommentit (66)
Joskus olen katsonut hänen ja muiden siivousvideoita. Ne pommikämpät vaativat järeitä aineita ja otteita mutta ei normaalissa kodissa tarvitse niin paljoa läträtä aineilla ja vedellä. Ihmisille myydään kaikenlaisia turhia aineita somessa. Huvittavia on sellaiset videot joissa joku somettaja kertoo siivousrutiineista. Lotrataan ihan liika aineita puhtaille pinnoille. Hangataan ja hangataan. Tuolla tyylillä vaan kulutetaan ihan turhaan pintamateriaaleja. Mutta Aurin pommikämpät tosiaan erikseen.
Hyvä että joku auttaa ihmisiä mutta toivon että näille sottaajille hankitaan apua. Ne asunnot ovat pian samanlaisia jos asukas ei saa jonkinlaista apua ongelmiinsa.
Ammattilaisille tarkoitettuja siivousvälineitä löytyy siivousfirmoista, joissa on lisäksi myymälä. Sieltä saa muutkin ostaa niitä.
Enää pitäisi tietää kuka on Auri Kanala, sen nimistä kuuluisaa siivoojaa kun ei ole.
Voithan sä tehdä youtube videoita vaikka ihmettelystäsi ja toivoa että se kiinnostaa ihmisiä niin paljon että tienaat miljoonia.
Auri on rahansa ansainnut.Hän tekee enkelin työtä.
Mun mielestäni tuo tekee hyvää koko ammattikunnalle. Eipä ole kellekään muulle tullut mieleen tehdä siivoamisesta kiinnostavaa
Peukku siitä
Vierailija kirjoitti:
Enää pitäisi tietää kuka on Auri Kanala, sen nimistä kuuluisaa siivoojaa kun ei ole.
Niinpä, kuka ihme on Auri Kanala??
Mulla on leveä siivouslasta(Vileda merkkinen) ja nettikaupasta sen tilasin. Tosiaan mistään tavallisesta kaupasta en löytänyt. Mutta kuluttajille myydään vain surkeaa sini laatua.
Annan vinkin nextille levelille; perusta of-tili, jossa siivoilet pikkustringeissä alasti, korkokengissä.
Minua videoissa ärsyttää kun monesti paikat saisi oikeasti puhtaaksi, joo toki alkuperäiseen verrattuna ovat siistejä, mutta silti. Tuntuu, että voimat loppuu eikä jaksa siivota puhtaaksi vaan jätetään sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulinen ja reipas. Tekee nämä siivoushommat vapaa-ajallaan ilmaiseksi auttaakseen heikommassa jamassa olevia ihmisiä. Jokainen kadehtija voi mennä ja tehdä samoin.
Ilmaiseksi ja ilmaiseksi. Asiakkaalta ei veloita suoraa maksua, mutta videoillaan todellakin tienaa hyvät summat rahaa. Ei siis tosiaankaan tee mitään ilmaista työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim se siivouslasta, jota Auri kehuu ei löydä kaupasta(se leveä lattiakuivain) Kaupassa vain pienet. Kertoisi mistä niitä voi ostaa ?
Olen tällaista etsinyt pitkään, mutta näitä ilmeisesti myyvät vain siivousalan tukut siivousalan yrityksille. Harmi, sillä olisi aika kätevä.
Ostin kaupasta, mutta en muista ostinko Prismasta vai Citymarketista.
Vierailija kirjoitti:
Esim se siivouslasta, jota Auri kehuu ei löydä kaupasta(se leveä lattiakuivain) Kaupassa vain pienet. Kertoisi mistä niitä voi ostaa ?
Eihän hän nyt tietenkään kerro, pian olisi muuten liikaa kilpailijoita eikä hän enää voisikaan olla "siivouskuningatar".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällaista etsinyt pitkään, mutta näitä ilmeisesti myyvät vain siivousalan tukut siivousalan yrityksille. Harmi, sillä olisi aika kätevä.
Ostin kaupasta, mutta en muista ostinko Prismasta vai Citymarketista.
Muistaakseni oli nimeltään teräväkuivain.
Jokainen voi laittaa YouTubeen tai Tiktokiin melkein mitä vaan. Minua ainakin inspiroi siivousvideoiden katselu, siivoan sitten itsekin.
Siivous on nyt muodikasta ja mikäs sen parempi. Tämä palvelee muitakin siivoojia.
Googleen teräväkuivain 50 cm, jo löytyy. Paremman käyttömukavuuden saa, kun kiinnittää kuivainosan yläreunaan molemmin puolin pätkät liimattavan tarranauhan (velcron) koukkupuolta. Pysyy lattiapyyhe paremmin paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä enemmän ihmettelen niiden youtubevideoiden suosiota joissa perheenäiti käy ostoksilla ja kuvaa miten monta kärryllistä paskaa ostaa kaupasta. Ne ovat tosi hauskoja. Yksi kärry täynnä sipsejä, toinen limsaa, yhdestä kärrystä löytyy rasia mansikoita lihakasan alta. Miljoonia tekee näillä videoilla.
Dougherty Dozen? Se nainen on aivan hirveä äiti, syytää vaan muovista krääsää lapsille, pakottaa heitä esiintymään videoissa joissa eivät halua olla, syöttää heille kirjaimellisesti kilokaupalla sokeria ja roskaruokaa... Ja nauraa matkalla pankkiin kun hölmöt tuijottavat näitä paskaruoan ostovideoita.
Nevöhööd. Mutta menenkin heti katsomaan mikä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulinen ja reipas. Tekee nämä siivoushommat vapaa-ajallaan ilmaiseksi auttaakseen heikommassa jamassa olevia ihmisiä. Jokainen kadehtija voi mennä ja tehdä samoin.
Ilmaiseksi ja ilmaiseksi. Asiakkaalta ei veloita suoraa maksua, mutta videoillaan todellakin tienaa hyvät summat rahaa. Ei siis tosiaankaan tee mitään ilmaista työtä.
Miksi tätä alapeukutetaan? Tosiasia. Hän tekee hienoa työtä, mutta että muka ilmaiseksi on kyllä valetta.
Nykyään työn tekemisen seuraaminen on viihdettä. Jos kyseinen "reality" ei kiinnostaisi niin ei olisi ohjelmia huoltoasemista, konduktööreistä, postilaisista, jne. Kanasen ala sattuu vaan olemaan siivoaminen. Ei siivousvinkit ole sitä mistä maksetaan vaan siivoamisen katsomisen viihdearvo.
Dougherty Dozen? Se nainen on aivan hirveä äiti, syytää vaan muovista krääsää lapsille, pakottaa heitä esiintymään videoissa joissa eivät halua olla, syöttää heille kirjaimellisesti kilokaupalla sokeria ja roskaruokaa... Ja nauraa matkalla pankkiin kun hölmöt tuijottavat näitä paskaruoan ostovideoita.