Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lahjan majoittajalle?

Vierailija
22.04.2023 |

Jos menette vaikka ystävän tai ystäväperheen luo vierailulle useammaksi päiväksi, annatteko jonkinlaisen lahjan kiitoksena yöpymisestä ja ylläpidosta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuliaisia viedään.

Vierailija
2/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tarjoudun myös osallistumaan kauppalaskuun, jos käymme yhdessä kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos ei ole mikään maksullinen majoitus, esim. airbnb

toki sielläkin pidän tärkeänä, että kämppä on aina vähän siistimpi mitä oli tullessamme 

Vierailija
4/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun ruokakuluihin. Teen oman osani keittiössä. Pidemmällä vierailulla voin vaikka imuroida. Kannan puita. Olen kolannut. En makaa ja odota täyspalvelua.

Vierailija
5/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ruokakassien kanssa. Ja huolehdin että siitä jää jotain syötävää majoittajalle myös kun vierailu on ohi.

Vierailija
6/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpeksen tai syfiliksen.

Vierailija
7/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien tuliaisia mennessäni vieraaksi vaikka ihan käymäseltään. Jos majoittuisin, veisin vähintään sen verran, kuin kulutan.

Vierailija
8/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihomatoja

Vierailija
9/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kehtaa mennä yökyläilylle ns. kahta kättä heilutellen? Tottakai isännille viedään jotain - ja etenkin silloin, jos tarkoitus on olla yötä. Silloin ei riitä se keksi-/kahvipaketyi, joka viedään lyhyelle vierailulle.

Huoh, näitä typeriä kysymyksiä.

Vierailija
10/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän minäkin. Olen aina vienyt jotain ja osallistunut ruokakuluihin ja askareisiin, mutta olen tavannut nyt useampia, jotka tosiaan menevät kahta kättä heiluttaen majoittumaan toisten luo. Meillekin on tullut useampia ystäviä ilman mitään. Toki en odota mitään joten ei ole haitannut, mutta aloin pohtimaan mitä ihmiset nykyään ajattelevat asiasta.

-Ap-

Vierailija
11/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan emännälle 18 senttistä ja nuolen.

Vierailija
12/12 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien tuliaisia ja autan pyytämättä kotitöissä ym. pyrin huomioimaan, että olen enemmän avuksi kuin vaivaksi. Jos käymme jossain ulkona syömässä, saatan tarjota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme