En ymmärrä mitä ihmeellistä on sen Auri Kanalan siivousvinkeissä että niistä maksetaan miljoonia.
Kommentit (66)
Ääripäät kiinnostaa ihmisiä, sen takia moni seuraakin sitä koska se on kaikkien paskasimmissa asunnoissa tekemässä työtään.
Ihmiset tykkää kattoa ääripäistä juttuja ++ se outo mielihyvä mikä tulee kun sä näet sellasen ääripää asunnon siivottuna.
Mun kaveri aikoinaan asu sellasessa asunnossa mikä oli ihan kaatopaikka, olihan se omalla tavallaan hauskaa
Minä en ymmärä oikein yhdenkään tubettajan suosiota.
Ei ehkä Aurikaan ymmärrä, mutta pankkitilin numerot varmaan ymmärtää ja se lienee tässä olellisinta.
Esim se siivouslasta, jota Auri kehuu ei löydä kaupasta(se leveä lattiakuivain) Kaupassa vain pienet. Kertoisi mistä niitä voi ostaa ?
Vierailija kirjoitti:
Ääripäät kiinnostaa ihmisiä, sen takia moni seuraakin sitä koska se on kaikkien paskasimmissa asunnoissa tekemässä työtään.
Ihmiset tykkää kattoa ääripäistä juttuja ++ se outo mielihyvä mikä tulee kun sä näet sellasen ääripää asunnon siivottuna.
Mun kaveri aikoinaan asu sellasessa asunnossa mikä oli ihan kaatopaikka, olihan se omalla tavallaan hauskaa
Minäkin tiedän yhden kaatopaikka-asujan...
Enpä minäkään, ja olen ihan ammattisiivooja. Toisaalta vuosien varrella on tullut selväksi, että ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä käsityksiä siivouksesta sekä toimintona että ammattina.
Vierailija kirjoitti:
Auri Kananen
Kanala voisikin Aurin kanssa nostaa tuon siivoushomman ihan uudelle tasolle.
No maailma on vapaa. Sen kuin vain antamaan vinkkejä maksusta. Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Esim se siivouslasta, jota Auri kehuu ei löydä kaupasta(se leveä lattiakuivain) Kaupassa vain pienet. Kertoisi mistä niitä voi ostaa ?
Olen tällaista etsinyt pitkään, mutta näitä ilmeisesti myyvät vain siivousalan tukut siivousalan yrityksille. Harmi, sillä olisi aika kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Auri Kananen
Onko sukua Kari Kanalalle??
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin vaikeaa kirjoittaa leveä lattialasta bingiin? Ainakin puuilolla näyttäisi olevan.
Hyväntuulinen ja reipas. Tekee nämä siivoushommat vapaa-ajallaan ilmaiseksi auttaakseen heikommassa jamassa olevia ihmisiä. Jokainen kadehtija voi mennä ja tehdä samoin.
Hän älysi sen, mitä sinä et. Keksi nerokkaan tavan markkinoida itseään. Sinäkin häntä täällä ihmettelet, vastauksia satelee ja Auri kiittää. Huomio on aina huomio ja rahaa sataa kirstuun.
Vierailija kirjoitti:
Enpä minäkään, ja olen ihan ammattisiivooja. Toisaalta vuosien varrella on tullut selväksi, että ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä käsityksiä siivouksesta sekä toimintona että ammattina.
Eikös Aulikin ole ammattilainen, siivousteknikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Aulikin ole ammattilainen, siivousteknikko
Jo vain. Tarkoitinkin katsojaa, sitä aina ehtii unohtaa miten itselle itsestäänselvät asiat ovat toisille ihan uusia. Näin sitä kuplaantuu, kuka mihinkin.
Eihän hänen siivousvinkeistään maksetakaan. Hänelle maksetaan näkyvyydestä, jota hän saa koska seuraajia on paljon, mikä taas johtuu siitä että hän keksi hienon ja kiinnostavan työn ja tarinankerronnan, joka kiinnostaa ihmisiä. Siivous sinänsä on sivuseikka, se olisi voinut olla jotain muutakin työtä, jos tarina olisi ollut tarpeeksi koukuttava.
Käyttääkö hän muuten vieläkään suojavarusteita siivotessaan? En häntä seuraa mutta näkemissäni videoissa hän vaan siivoilee menemään pinkissä topissa ilman maskia, vaikka käsittelee hometta, eritteitä, ötököitä jne. Toivon todella ettei pysyvästi pilaa keuhkojaan tällä, ei ole sen arvoista.
Kyllä minä enemmän ihmettelen niiden youtubevideoiden suosiota joissa perheenäiti käy ostoksilla ja kuvaa miten monta kärryllistä paskaa ostaa kaupasta. Ne ovat tosi hauskoja. Yksi kärry täynnä sipsejä, toinen limsaa, yhdestä kärrystä löytyy rasia mansikoita lihakasan alta. Miljoonia tekee näillä videoilla.
Aurille ei makseta siivouksesta, vaan siitä, että valtava määrä ihmisiä haluaa katsoa kun hän siivoaa.
Vaikeaa tuossa ei ole se siivous-osuus, vaan se, miten saat tuhansia ja tuhansia ihmisiä katsomaan itseäsi kun siivoat.
No mene siivoamaan toisten paskasia kämppiä ja tee youtubevideo, niin homma hoidossa. Ei tarvitse ihmetellä sen jälkeen mitään.