En ymmärrä mitä ihmeellistä on sen Auri Kanalan siivousvinkeissä että niistä maksetaan miljoonia.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulinen ja reipas. Tekee nämä siivoushommat vapaa-ajallaan ilmaiseksi auttaakseen heikommassa jamassa olevia ihmisiä. Jokainen kadehtija voi mennä ja tehdä samoin.
Maksavatko sponsorit vain välineet vai myös rahaa kaupallisista yhteistöistä?
Sekä että. Joku aika sitten Auri oli jenkeissä sponsorifirman juhlissa tms.(firma joka valmistaa Scrub Daddyä).
Ei Auri myöskään itse maksa ulkomaan siivous keikkoja
Hyvä timmi vartalo ja pienen pienet topit työasuna on tainneet eniten vaikuttaa asiaan. Ja ehkä muu tirkistelynhalu, kun Auri siivoaa moniongelmaisten asuntoja ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mene siivoamaan toisten paskasia kämppiä ja tee youtubevideo, niin homma hoidossa. Ei tarvitse ihmetellä sen jälkeen mitään.
Ja hän tekee nämä oikein pahat , ihmisille jotka on täysin menettäneet elämänsä hallinnan , täysin ilmaiseksi. Aloittajalla puuttuu täydellisesti samaistuminen taito , eikä koskaan ole niitä videoita edes katsonutkaan. Ja todella vahvasti läpi loistaa voimakas kateus.
Edelleenkin miksi väitetään että tekee työn ilmaiseksi? Vaikka hän ei pyydä rahaa noilta ihmisiltä suoraan, hän saa palkan tuloilla joita videot tuottavat. Ärsyttää p*skapuhe.
Tuleeko se raha niistä kaupallisista yhteistyöprojekteista erilaisten firmojen kanssa.
Sisällöntuottajana tyyppi on saanut tarpeeksi seuraajia, niin sitten alkavat yritykset olla kiinnostuneita yhteistyönteosta.
Tuskin sitä rahaa pelkästään sillä saa, että ottaa kameran ja videoi itseään erilaisia siivousurakoita tekemässä ja lataa sitten ne videot nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim se siivouslasta, jota Auri kehuu ei löydä kaupasta(se leveä lattiakuivain) Kaupassa vain pienet. Kertoisi mistä niitä voi ostaa ?
Onko se niin vaikeaa kirjoittaa leveä lattialasta bingiin? Ainakin puuilolla näyttäisi olevan.
Oliko se yli 22cm levee ? Ei mulla Auria vastaan ole mitään, mut se 30-40 cm kuivauslasta mistä ???
Ainakin Sinin verkkokaupassa on 35 cm leveää lastaa. 50 cm leveä on se ammattilaisväline, niitäkin voi netistä tai siivousliikkeistä ostaa. Minulla on lattialiinat sellaisia, että tuo 35 cm on sopiva. Teräväkuivainta en ole itse hankkinut, Pyyhin lattiat tällaisella, tarranauhaan liina tarttuu hyvin kiinni. Ja käytän siis sellaista neliönmallista isoa lattialiinaa siinä. https://sinituote.fi/tuote/sini-siivousvalineet/valmiit-siivoussetit/mo…
Hän on Kananen ei Kanala