Maailman kirjat sekaisin: Rouva Päivi Räsänen harkitsee kirkosta eroamista
Kommentit (152)
No eikä ole. Ihme että tuo kivikautista maailmankuvaa edustava fundamentalistireliikki kirkkoon enää edes kuuluu. Varmaan pian perustaa oman lahkon jossa sääntöjä sitten piisaa.
Kiihkouskovaiset eivät ole terveitä oli uskonto mikä hyvänsä.
Ei sinänsä yllätä Räsänen on vähän kiihkomielinen tähän Suomen ev.lut seurakuntaan.
Se yllätti että se on yhä.
Jos Päivi Räsänen eroaa niin mäkin eroan. Voi tosin kyllä olla, että eroan ilmankin ja ennemmin. Mun mitta alkaa olla täynnä. En jaksa enää kirkon harhaoppisuutta.
Haha, ja ajatelkaa niitä tuhansia hölmöjä, jotka on eronneet kirkosta Päivin takia. Ikään kuin hän edustaisi jotain kirkon virallista mielipidettä. :D
Olen Päivin tiellä, mittani on nytten täysi!
T. Konservatiivi
Vierailija kirjoitti:
Ei sinänsä yllätä Räsänen on vähän kiihkomielinen tähän Suomen ev.lut seurakuntaan.
Se yllätti että se on yhä.
Evlut kirkko itse oli yhtä "kiihkomielinen" vielä joskus 1970-luvulla. Äkkiäpä se kirkon "kiihkomielisyys" katosi.
Räsänen rupesi saatananpalvojaksi, värjää hiukset mustaksi ja alkaa heilumaan goottikledjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Päivi Räsänen eroaa niin mäkin eroan. Voi tosin kyllä olla, että eroan ilmankin ja ennemmin. Mun mitta alkaa olla täynnä. En jaksa enää kirkon harhaoppisuutta.
Seuraat silmä kovana mitä joku vanha kääkkä tekee ja vasta sitten uskallat itse tehdä perässä?
Miten määkivä, persoonaton, mateleva lammas voi ihminen olla?
Eikös Päkä ole ratsastanut tällä eroamisen mahdollisuudella jo usein aiemminkin?
Vähän silleen, että ellette usko niin kuin minä uskon niin eroan.
Olen täysin samaa mieltä Päivin kanssa. Piispat johtavat meitä harhaan. Ei tuossa raamatun sanaa kunnioiteta yhtään. Puoliso erosi jo viime vuonna kirkosta, taidan seurata perästä nyt...
Vierailija kirjoitti:
Haha, ja ajatelkaa niitä tuhansia hölmöjä, jotka on eronneet kirkosta Päivin takia. Ikään kuin hän edustaisi jotain kirkon virallista mielipidettä. :D
Aivan, jos olisi halunnut protestoida Räsäsen mielipiteitä vastaan, niin olisi kannattanut erota Kristillisdemokraateista.
Mitä jos me kaikki kobservatiivit vaan erotaan yhtenä joukkona? Siimaa on annettu ja kärsivällisenä pysytty mutta kamelin selkä alkaa katketa. Mitä ihmettä teen mukana kirkossa, joka ei edes Raamattua tunnusta eikä usko?!
Eroaminen on itselläkin lähellä. Onneksi on vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai monikaan niin luule. Moni vaan Räsäsen ulostulojen myötä tajusi/muisti millainen uskonto kristinusko onkaan ja sai niistä ponnahduslaudan vihdoin erota kys. puljusta.
Elämme pelottavia aikoja, mikään ei ole enää pyhää.
Vierailija kirjoitti:
Elämme pelottavia aikoja, mikään ei ole enää pyhää.
paitsi somalit
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Ihme että tuo kivikautista maailmankuvaa edustava fundamentalistireliikki kirkkoon enää edes kuuluu. Varmaan pian perustaa oman lahkon jossa sääntöjä sitten piisaa.
Kielletään saatana kaikki ja sen jälkeen kun kaikki on kielletty kielletään kieltäminen.
Silloin vasta fundamentalisti kiihkoilija saa rauhan. Paitsi ettei saakaan. Sitten alkaa kerettiläisjahti inkvisition avulla.
Vierailija kirjoitti:
Räsänen rupesi saatananpalvojaksi, värjää hiukset mustaksi ja alkaa heilumaan goottikledjuissa.
Rinkuttelee ovikelloja ja kysyy: olisiko hetki aikaa puhua lusiferista?
Asiaa.