Mielestäni törkeä se kuva missä Riikka hymyilee rivosti kameralle sakset auki 🥵
Mielestäni törkeä se kuva missä Riikka hymyilee rivosti kameralle sakset auki 🥵
Kommentit (17)
Sitten Persu- ukot vielä kehtaa höpöttää siellä taustalla. Vidduilevat köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Hävytön
Ei ole riikka hävytön.
Kiihotun aina kun mainitaan Riikka ja sakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävytön
Ei ole riikka hävytön.
Niin nyt, todistetusti ei
Vierailija kirjoitti:
Kiihotun aina kun mainitaan Riikka ja sakset.
Kyllä Riikka sen tiesää. Markiisi de Sade lemppari kirjoja
Eikös sakset (scissoring) ole lesboseksiasento?
Onko Purra lesbo?
Tuollainen rivo ilme ja sakset on kyllä aika kertovaa piiloviestintää.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäsin.
Samoin! Riikka on kyllä ihana nainen! Saa demarinperkeleet ulisemaan aivan uusissa oktaaveissa. Se ulina kaikuu pitkin galaksia 5/5 signaalivoimakkuudella, mikä on vain erittäin hyvä. Siitä tietää että asiat menee kerrankin oikeaan suuntaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäsin.
Samoin! Riikka on kyllä ihana nainen! Saa demarinperkeleet ulisemaan aivan uusissa oktaaveissa. Se ulina kaikuu pitkin galaksia 5/5 signaalivoimakkuudella, mikä on vain erittäin hyvä. Siitä tietää että asiat menee kerrankin oikeaan suuntaan :)
Mene töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäsin.
Mene töihin!
Niin. Tai muuta kirjoitustyyliäsi, Samaa mölinää joka palstalla aamusta iltaan. Hoitoakin olisi fiksu harkita.
Jep, niin on, jonkin hyvän maun linja ylitettiin ja heittämällä, mutta mitä sitä muuta Perussuomalaiselta voi edes odottaa. Sakset kädessä heilutaan, nauretaan niin että kitarisat näkyy ja kansa on enempi kuin ihmeissään, pitäisköhän nauraa, jos hänen läheisensä jää auton alle, tällainen tuli minulle mieleen kun kuvan ensi kertaa näin ?
Vierailija kirjoitti:
Jep, niin on, jonkin hyvän maun linja ylitettiin ja heittämällä, mutta mitä sitä muuta Perussuomalaiselta voi edes odottaa. Sakset kädessä heilutaan, nauretaan niin että kitarisat näkyy ja kansa on enempi kuin ihmeissään, pitäisköhän nauraa, jos hänen läheisensä jää auton alle, tällainen tuli minulle mieleen kun kuvan ensi kertaa näin ?
Tämä sinun vertaus ontuu, kun asiat ei liity mitenkään toisiinsa.
Hävytön