Ahtaajan palkka 4000e + lisät päälle
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä teitä vassareita ottaa koville kun en halua että te verotatte minua yhtään enempää ja haluan että verotukseni kevenee jotta tulen palkallani toimeen. Ammattiliitot ovat itse sössineet asiansa joten siksi en ammattiliittoon kuulu!
M30
Voi kun oot niin söpö, kun raivoat, kun propagandas ei mee läpi!
Pusi-pusi!
Mene töihin senkin vassari! Paljonko saat tukia valtiolta tilillesi?
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä teitä vassareita ottaa koville kun en halua että te verotatte minua yhtään enempää ja haluan että verotukseni kevenee jotta tulen palkallani toimeen. Ammattiliitot ovat itse sössineet asiansa joten siksi en ammattiliittoon kuulu!
M30
Pusi-pusi!
M30
Kuntoutustukea saan. Vertautuu työmarkkinatukeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Pusi-pusi!
M30
Kuntoutustukea saan. Vertautuu työmarkkinatukeen.
Minä en saa mitään. Maksan vain veroja.
Autoni on kunnon lypsylehmä valtiolle.
Koita nopeasti kuntoutua jotta pääset töihin koska suomessa on liian kova verotus.
Te vassarit ja demarit ette taida pahemmin työelämässä viihtyä?
M30
> Minä en saa mitään. Maksan vain veroja.
Autoni on kunnon lypsylehmä valtiolle.
Koita nopeasti kuntoutua jotta pääset töihin koska suomessa on liian kova verotus.
Te vassarit ja demarit ette taida pahemmin työelämässä viihtyä?
M30
Kyllä sulla ainakin runosuoni pulppuaa! Täyttää fuulaa tulee jatkuvasti!
Vierailija kirjoitti:
> Taitaa olla niin, että M30 on omalla alallaan sellainen ammattilainen, ettei tarvi olla huolissaan. Jos työkulttuuri on sellainen, että pomon kavereilla on hyvä olla, niin mitäpä sellaisessa firmassa tekisikään. Ottajia on ammattitaitoiselle työntekijälle.
Nää vastaukset, jotka sama tyyppi itse tekee on niin kauniita!
No en kyllä ole M30, mutta tiedän näitä typpejä, jotka ovat ammattilaisia, ja haluttua työvoimaa. Turha sellaisille on selittää yt:stä mitään. Olen itse N63, enkä enää välitä, vaikka tulisikin lähtö työpaikalta. Vaan tiedän, ettei tule, koska olen samalla tavoin ammattilainen. Mutta kuulun liittoon jos se nyt mitään merkitsee tässä.
Tervetuloa ahtaajaksi! Kiireiset aikataulut, vastuulla miljioonien arvoiset ja satojen tonnien painoiset
rahtikontit, virheitä ei saa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ma oon kommunisti.
Ja mä taistelen!
Vallankumous. Vasemmisto valtaan. Firmat nurin!
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hienoa, että he silti välittävät heikko-osaisemmista. Toisin kuin hallitus ja EK.
Ahtaajat lakkoilevat aina kun joku muu lakkoilee. Tällä kertaa he vaativat ulkomaalaisille marjanpoimijoille parempaa palkkaa. Vastaisuudessa marjojen ja vihannesten hinnat nousevat kuluttajalle.
Lisäksi nämä paskiaiset ovat kiristäneet itselleen mm saunalisän, eli korvauksen siitä etteivät pääse työvuoron aikana lauantaisaunaan koska ovat töissä ja lukemattomia muita etuja.
Loiseläimen määritelmä on, että otus takertuu isäntäänsä kiinni ja imee tästä kaiken mitä saa. Määritelmä osuu täsmälleen ahtaajiin ja muuhun SAK sakkiin.
Poliittiset lakot kiellettävä HETI! Saan kohta itsekin lomautuslapun käteen tämän idioottimaisen lakon takia kun asiakkaiden tuotanto pysähtyy.
Tietokoneen käsittelylisä? Voiko olla totta:D
Jos on, niin ahtaajat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä.
Senpä takia nostankin hattua jokaiselle lakkoilevalle ahtaajille. He lakkoilevat nyt jokaisen työläisen ja työttömänkin puolesta. Erityisesti he lakkoilevat pienipalkkaisten naisvaltaisten alojen puolesta. Nythän he eivät lakolla taistele pelkästään oman asemansa puolesta, vaan esim. pienipalkkaisen lastenhoitajan ja lähihoitajan puolesta, jotka eivät tule koskaan pääsemään palkkakuopasta jos vientivetoinen palkkamalli toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi nämä paskiaiset ovat kiristäneet itselleen mm saunalisän, eli korvauksen siitä etteivät pääse työvuoron aikana lauantaisaunaan koska ovat töissä ja lukemattomia muita etuja.
Loiseläimen määritelmä on, että otus takertuu isäntäänsä kiinni ja imee tästä kaiken mitä saa. Määritelmä osuu täsmälleen ahtaajiin ja muuhun SAK sakkiin.
Poliittiset lakot kiellettävä HETI! Saan kohta itsekin lomautuslapun käteen tämän idioottimaisen lakon takia kun asiakkaiden tuotanto pysähtyy.
Kerran niillä oli pistelakko kun sauna ei ollut riittävän (polttavan) kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Miten ahtaajan palkka tähän työtaisteluun liittyy?
Ai mitenkö? Nehän just meni 2 viikon lakkoon Alepan osapäivätyö /yh takia 😄
Toivottavasti robottiautomaatio tulee ja potkaisee nämä röyhkeät Kadyrov -möhömahat huitsin nevadaan.
Miten ahtaajan palkka tähän työtaisteluun liittyy?