Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahtaajan palkka 4000e + lisät päälle

Vierailija
11.03.2024 |

Voi voi kun työnantaja riistää.

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omaishoitajana 24/7. Palkka rapiat 300€/kk. Viikot, viikonloput, päivät, yöt, juhlapyhät kaikki töissä. Hoidettavan päiväunien aikaan voin ehkä pikaisesti käydä kaupassa. Omaishoitajat säästää valtiolle yli 3 miljardia vuodessa, siitä palkinnoksi ruhtinaallinen liksa, kiitos ja sori siirä 

No toivottavasti puolisosi/vanhempasi/lapsesi tai jokin muu hoidokkina oleva läheisesi siitä kuolee pian niin pääset työstäsi eroon ja parempipalkkaisiin töihin 👍

Päin vastoin. Palkkion pitäisi olla ainakin 1500 kuussa alin ja 8 pv lomaa kuukaudessa. 

Miksi veronmaksajien pitäisi maksaa sinulle oman sukulaisesi hoidosta yhtään mitään, sinä pikku rahan ahne sydämetön pikkupaskiainen.

..koska jos ei ole yhteiskuntaa niin saan varmaan tehdä valtauksen asumattomalle alueelle? Perustaa oman valtion Perähikiälle?

Jos meillä on yhteiskunta niin sen jäsenille pitää antaa joku mahdollisuus siinä toimia. Siksi, senkin muodoton papana.

-eri

Vierailija
142/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin näistä uudistuksista metallialan duunarina. Laiskoille työntekijöille kenkää, ne on vain taakka muille työntekijöille. 

Sairaslomahuijareille myös vähän miettimistä kun eka saikkupäivä on palkaton. 

Vielä kun leikkaisivat tukia vähän reilummin pois. Lapsilisät ja asumistuet kokonaan pois sekä kotitalousvähennys kotitalouskohtaiseksi niin olen tyytyväinen.

Olen katkera koska mitään tukia en ole koskaan saannut ,veroja makselen että muut saa tukia ja töissäkin näkee näitä jotka elävät muiden työpanoksella. Siksi persut ja ytk on valintani, täysi tuki hallitukselle.

M30

30-vuotias on todellakin saanut tukia on sitten työntekijä tai yrittäjä. 

Mitään tukia en ole saannut. Lapsilisä meni vanhempieni tilille, opiskelin ammattikoulussa ja

Mäkin sain 8 tonnia vuodessa kuntoutusrahaa ja ne meni mutsin tilille, kolmen vuoden ajan. jotta vaan etten mäkään mitään tukia ole saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää ammattiliitot on tehny pienipalkkaisten työntekijöiden eteen?

Tuloerot on vain kasvanut ja se hyväpalkkainen voi etänä tehdä töitä tietokoneella josta se saa sen 4000e/kk ja pienipalkkanen ajaa autolla töihin tekemään töitä 2500/kk palkalla.

Sillä hyväpalkkaisella saattaa olla puhelinetu,autoetu,lounasetu... Pienipalkkainen saa lämmintä kättä ja korkeintaan pinssin rinnuksiin jos on tarpeeksi ahkera.

Ammattiliitot neuvottelee yleiskorotukset palkat nousee 2% eli 4000e/kk tienaava saa isomman korotuksen kuin 2500e/kk tienaava.

Tossa vähän syitä miksi hylkäsin ammattiliiton ja siirryin ytk. Vähemmän rahaa menee ay maksuihin nyt. 

Ainii ja korona aika, miksi ammattiliitot oli hiljaa kun koronapassi oli käytössä jossain työpaikoissa? Miksi tukilakkoja ei tullut kun hoitajien lakko oikeutta rajattiin? 

Ammattiliitot ei ole nykypäivää.

Vierailija
144/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omaishoitajana 24/7. Palkka rapiat 300€/kk. Viikot, viikonloput, päivät, yöt, juhlapyhät kaikki töissä. Hoidettavan päiväunien aikaan voin ehkä pikaisesti käydä kaupassa. Omaishoitajat säästää valtiolle yli 3 miljardia vuodessa, siitä palkinnoksi ruhtinaallinen liksa, kiitos ja sori siirä 

No toivottavasti puolisosi/vanhempasi/lapsesi tai jokin muu hoidokkina oleva läheisesi siitä kuolee pian niin pääset työstäsi eroon ja parempipalkkaisiin töihin 👍

Päin vastoin. Palkkion pitäisi olla ainakin 1500 kuussa alin ja 8 pv lomaa kuukaudessa. 

Miksi veronmaksajien pitäisi maksaa sinulle oman sukulaisesi hoidosta yhtään mitään, sinä pikku rahan ahne sydämetön pikkupaskiainen.

Ei veronmaksajat kenellekään mitään maksa! Mitä ihmettä höpötät?

Vierailija
145/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin näistä uudistuksista metallialan duunarina. Laiskoille työntekijöille kenkää, ne on vain taakka muille työntekijöille. 

Vielä kun leikkaisivat tukia vähän reilummin pois. Lapsilisät ja asumistuet kokonaan pois sekä kotitalousvähennys kotitalouskohtaiseksi niin olen tyytyväinen.

Olen katkera koska mitään tukia en ole koskaan saannut ,veroja makselen että muut saa tukia ja töissäkin näkee näitä jotka elävät muiden työpanoksella. Siksi persut ja ytk on valintani, täysi tuki hallitukselle.

M30

Hauskaa. Mitään tukia en ole koskaan saanut. Just joo. Ilmaisen koulutuksen vaan. Ilmainen kou

Koulutus ja terveydenhoito ei ole tukia vaan ne on palveluita mitä verovaroin maksetaan. Miksi minä en saa mitään rahaa yhteiskunnalta tililleni palkan lisäksi? Minulla ei ole mikään hyvä palkka vaan olen keskituloinen, miksi ihmiset jotka tienaa minua enemmän saa esim lapsilisää tililleen tai miksi he saavat kotitalousvähennyksen tuplana? 

Ammattiliiton jätin heti kun tajusin että heidän ajamat yleiskorotukset tulee prosentteina. Ammattiliitot ei kannusta työntekoon, palkat pitäisi maksaa tuottavuuden ja ahkeruuden mukaan.

Minä vain makselen veroja ja minun pitäisi olla tyytyväinen tilanteeseen?

M30

Vierailija
146/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Koulutus ja terveydenhoito ei ole tukia vaan ne on palveluita mitä verovaroin maksetaan.

Ei makseta verovaroin!

Vierailija
147/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että riipaisen kovan kännin tänään..

Vierailija
148/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalleko se siellä?

Vierailija
149/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Hauskaa. Mitään tukia en ole koskaan saanu

Ja jos ihan totta puhutaan niin ethän sinä niitä veroja edes oikeastaan maksele. Matalapalkka loiset ne vaan jaksaa vinkua veroista joita ei edes oikeastaan maksa

Vierailija
150/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi veronmaksajien pitäisi maksaa sinulle oman sukulaisesi hoidosta yhtään mitään, sinä pikku rahan ahne sydämetön

Ai niin..kelahan ne maksaa, eikä veronmaksajat.. sori ,ihan eri asia. Mun moka. 

Vierailija
151/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalleko se siellä?

Ei ku paperimiäs. 

Vierailija
152/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma oon kommunisti.

Ja mä taistelen!

Vierailija
153/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ku paperimiäs. 

Onko nalle joutunut jo hanskahommiin?

Vierailija
154/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ai niin..kelahan ne maksaa, eikä veronmaksajat.. sori ,ihan eri asia. Mun moka.

Joku tietää! Oikein! Tosin KELAn takana on siis valtio.

Vierailija
155/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Jep ja sit joku päivä napsahtaa YT omaan nilkkaan ja se tuulen nussija pomon kaveri vie sun työpaikan tai palkataan joku nuorempi ja halvempi. Siinäpä lallattelet sitten...

Vierailija
156/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Jep ja sit joku päivä napsahtaa YT omaan nilkkaan ja se tuulen nussija pomon kaveri vie sun työpaikan tai palkataan joku nuorempi ja halvempi. Siinäpä lallattelet sitten...

Taitaa olla niin, että M30 on omalla alallaan sellainen ammattilainen, ettei tarvi olla huolissaan. Jos työkulttuuri on sellainen, että pomon kavereilla on hyvä olla, niin mitäpä sellaisessa firmassa tekisikään. Ottajia on ammattitaitoiselle työntekijälle.

Vierailija
157/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Joku ökypomo väittää, että ahtaajan palkka on 4000€. Paljonko sillä oli sitten ylitöitä? Vetikö se 16 tuntia ylitöitä viikossa vai?

Vierailija
158/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Taitaa olla niin, että M30 on omalla alallaan sellainen ammattilainen, ettei tarvi olla huolissaan. Jos työkulttuuri on sellainen, että pomon kavereilla on hyvä olla, niin mitäpä sellaisessa firmassa tekisikään. Ottajia on ammattitaitoiselle työntekijälle.

Nää vastaukset, jotka sama tyyppi itse tekee on niin kauniita!

Vierailija
159/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä teitä vassareita ottaa koville kun en halua että te verotatte minua yhtään enempää ja haluan että verotukseni kevenee jotta tulen palkallani toimeen. Ammattiliitot ovat itse sössineet asiansa joten siksi en ammattiliittoon kuulu!

M30

Vierailija
160/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä teitä vassareita ottaa koville kun en halua että te verotatte minua yhtään enempää ja haluan että verotukseni kevenee jotta tulen palkallani toimeen. Ammattiliitot ovat itse sössineet asiansa joten siksi en ammattiliittoon kuulu!

M30

Voi kun oot niin söpö, kun raivoat, kun propagandas ei mee läpi!

Pusi-pusi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme