Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahtaajan palkka 4000e + lisät päälle

Vierailija
11.03.2024 |

Voi voi kun työnantaja riistää.

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee että persulla ei ole mitään käsitystä siitä mistä näissä lakoista on kyse.

Pikemminkin tällä palstalla näkee että te punikit ette itse tiedä hölkäsen pöläystä kenen puolesta te lakkoilette. Luulette taistelevanne jotain pahaa voimaa vastaan vaikka teette typeryyttänne myyräntyötä Suomen valtiota vastaan samalla kun lihotatte AY-mafian likaisia johtajasetiä ja tätejä.

Vierailija
82/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta hevonkukkua. 

Yritäpä itse elää sillä kun vuokranmaksun  jälkeen käteen jää 250-300!

Jos ja kun et ole elänyt sillä niin älä välitä!  

Itse olet ammattisi valinnut joten älä kitise ja syyllistä siitä muita ihmisiä. Minua henk koht ei kiinnosta pätkän vertaa vaikka sinulle ei jäisi kolikkoakaan taskuun. Jokainen on vastuussa omista tuloistaan ja omasta elämästään. Itse en maksa vuokraa mistään koska olen valinnut omistusasumisen ok talossa ja käpälään jää laskujen jälkeen parisen tonnia enkä itke yhtään. Ei sinunkaan pitäisi omia valintojasi itkeä. Pöljä.

Vierailija
84/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittiset lakoe eivät  edistä hyviä asioita eteenpäin. Päinvastoin.

Vierailija
85/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahtaajat käyvät poliittista lakkoa koko Ay-liikkeen puolesta. Ei kyse ole tällä kertaa heidän omista eduistaan. 

Eli toisin sanoen he ei kunnioita demokratiaa ja he lakkoilevat suomen kansaa vastaan.

Näinhän sitä siellä itänaapurissa ajatellaan, terkkuja sinne! Täällä meillä taas ymmärretään demokratiaan kuuluvaksi oikeus myös poliittisiin lakkoihin. 

Kaikissa demokraattisissa maissa poliittisten lakkojen kestoa on rajattu, osassa kielletty kokonaan. Tämä juuri demokratian tähden. Joku AY-pomo pienen munansa kanssa kun ei edusta demokratiaa 

Vierailija
86/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahtaajat käyvät poliittista lakkoa koko Ay-liikkeen puolesta. Ei kyse ole tällä kertaa heidän omista eduistaan. 

Huutonaurua, joku oikeasti uskoo tähän? Puliukko punikit vain halusivat parin viikon dokausloman.

Vierailija
87/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kremlissä kilistellään, kun maanpetturit lakkoilevat. 

Oletko sekaisin?

Miten niin? Lakot ovat kuin suoraan putinin ohjekirjasta 

Miksi joku päästi tuon tietokoneelle?

Vierailija
88/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien ulina on musiikkia korvilleni 🤗🎶 

Uli uli uli uh huh huh🎶 

Vierailija
89/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua, joku oikeasti uskoo tähän? Puliukko punikit vain halusivat parin viikon dokausloman.

Miten kusipää voi joku ollakaan?

Vierailija
90/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä valehtelua! Miten tällaista sontaa saa julkaista? Ahtaajan keskipalkka on 3200, joka sisältää kaikki lisät, siis ilta-, yö- ja viikonloppulisät.

Ei tuon aloittajan tarkoituskaan ole muuta kuin kirjoitella tänne täyttä puppua. Ahtaajan keskiansio on julkista tietoa ja tuo on propagandaa, jota nyt levitetään. Joo, minäkin olen kaupan kassa ja palkka 5000€ ja lisät päälle. 

Vierailija
91/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuullinen, jopa hyvä palkka duunariksi, kiitos tehokkaan ammattiliiton, joskin kyseessä on myös vastuullinen ja raskas vuorotyö, usein vielä ulkosalla eli merisäiden armoilla. 

Onhan noita. Julkisella sektorilla lukuisissa ammateissa tienataan 5000 - 15 000/kk. Että tältä pohjalta katsoen leikkurin tulisi kyllä ensimmäisenä heilua jossakin vallan muualla.

On kuitenkin järjetöntä että tuloeliittiin kuulumattomat työläiset käyvät toistensa kimppuun, vaikka sitä ehkä jotkut tahot juuri toivovatkin. Tällaisina aikoina ihmisten tulisi vetää yhtä köyttä ja vaalia toistensa oikeuksia. 

Vierailija
92/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita linkki.

www.linkki.fi

Vierailija
93/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omaishoitajana 24/7. Palkka rapiat 300€/kk. Viikot, viikonloput, päivät, yöt, juhlapyhät kaikki töissä. Hoidettavan päiväunien aikaan voin ehkä pikaisesti käydä kaupassa. Omaishoitajat säästää valtiolle yli 3 miljardia vuodessa, siitä palkinnoksi ruhtinaallinen liksa, kiitos ja sori siirä 

Vierailija
94/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kampaaja vuokratuolilla. Meidän kampaajien keskipalkka on 6000€ kuussa. Ai dataa vaaditte. En anna, huutelen mieluummin, että saan kohua aikaan.

Vierailija
95/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää ammattiliitot on tehny pienipalkkaisten työntekijöiden eteen?

Tuloerot on vain kasvanut ja se hyväpalkkainen voi etänä tehdä töitä tietokoneella josta se saa sen 4000e/kk ja pienipalkkanen ajaa autolla töihin tekemään töitä 2500/kk palkalla.

Sillä hyväpalkkaisella saattaa olla puhelinetu,autoetu,lounasetu... Pienipalkkainen saa lämmintä kättä ja korkeintaan pinssin rinnuksiin jos on tarpeeksi ahkera.

Ammattiliitot neuvottelee yleiskorotukset palkat nousee 2% eli 4000e/kk tienaava saa isomman korotuksen kuin 2500e/kk tienaava.

Tossa vähän syitä miksi hylkäsin ammattiliiton ja siirryin ytk. Vähemmän rahaa menee ay maksuihin nyt. 

Ainii ja korona aika, miksi ammattiliitot oli hiljaa kun koronapassi oli käytössä jossain työpaikoissa? Miksi tukilakkoja ei tullut kun hoitajien lakko oikeutta rajattiin? 

Ammattiliitot ei ole nykypäivää.

Vierailija
96/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöt ampuvat vain itseään jalkaan.

Ei tuolla lakkoilulla ole mitään vaikutusta hallituksen päätöksiin. Hallituksella on kansan tuki takanaan ja ay liikkeet sotivat nyt demokratiaa vastaan . 

Pitäisikö tämä testata kansanäänestyksellä?

Johan se testattiin ja sinun edustamasi viherkommunisti politiikka hävisi kiistattomasti joten nyt se turpa kiinni siellä punikki.

Vierailija
97/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkoilevat tässä muutaman suurfirman siirron ulkomaille.

Pitävät nyt parin viikon ylimääräisen hiihtoloman. Vähäisempiä on nuo lakot marraskuulla...jännä. Ei riitä ymmärrystä. 

Vierailija
98/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meeppä ite tekemään noita hommia.. 

Meikä oli myllärinä vesisateessa päivät pitkät joka päivä tekemässä kaikkia hommia 9 kerrosta piti välillä juosta telineeltä ylös ja alas ja laastia tekemään ja kaikkea ja palkka oli 2000 euroa ja se kelpasi ja sillä pärjäsi. Maistuisi ahtaajan 4k palkka.

Tuo on mielestäni rakennusalan raskain työ! 

(Olen itse rakennusinsinööri ja ollut työmailla harjoitteluaikana ja jonkin aikaa mestarina)

Vierailija
99/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kohtuullinen, jopa hyvä palkka duunariksi, kiitos tehokkaan ammattiliiton, joskin kyseessä on myös vastuullinen ja raskas vuorotyö, usein vielä ulkosalla eli merisäiden armoilla. 

Onhan noita. Julkisella sektorilla lukuisissa ammateissa tienataan 5000 - 15 000/kk. Että tältä pohjalta katsoen leikkurin tulisi kyllä ensimmäisenä heilua jossakin vallan muualla.

On kuitenkin järjetöntä että tuloeliittiin kuulumattomat työläiset käyvät toistensa kimppuun, vaikka sitä ehkä jotkut tahot juuri toivovatkin. Tällaisina aikoina ihmisten tulisi vetää yhtä köyttä ja vaalia toistensa oikeuksia. 

Ei tuo ole totta! Ahtaajan keskipalkka on edelleen 3200€ kaikkine lisineen. Ilta-, yö- ja pyhälisät lasketaan keskipalkkaan mukaan.

Vierailija
100/176 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omaishoitajana 24/7. Palkka rapiat 300€/kk. Viikot, viikonloput, päivät, yöt, juhlapyhät kaikki töissä. Hoidettavan päiväunien aikaan voin ehkä pikaisesti käydä kaupassa. Omaishoitajat säästää valtiolle yli 3 miljardia vuodessa, siitä palkinnoksi ruhtinaallinen liksa, kiitos ja sori siirä 

Olen myös omaishoitaja, mutta palkka on noin 700, sillä olen kakksopalkkioluokassa. 

Palkkio ei vastaa työmäärää. Todella rasittavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä