30v naisen bodycount
Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa tarkalleen sanoa mutta jotain 200. Olen 38v.
Jotain 200 tuli ennen kuin täytin 21v
T. Pena 67
Ihan olen heteronainen. Enkä häpeä tuota lukemaa mitenkään. Nuorempana olin villi ja sanotaanko että täytin seksillä muita puutteita elämässäni. Pari kymppisenä ns. aikuistuin ja minulla on sen jälkeen ollut alle kymmenen tämä body count.
Missähä maalla nämä 40+ tyypit joilla 0 - 1 kumppania oikein asuu? Kaupungissa ei töistä kotiin selviä panematta vähintään kolmen kanssa matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.
Miten niin helppo ja kaikki kännipanot kelpaa? Jos bodycount on vaikka 16 niin sehän on keskimäärin vain vähän päälle 1 vuodessa (olettaen, että aloitettu 18-vuotiaana). Kaunis, eloisa ja iloinen nainen saa noita kännipanotarjouksia joka kerta kun on viihteellä, luultavasti useampikin tyrkyllä saman illan aikana. Torjumisprosentti on huiman korkea, jos kolmekymppisen bodycount on 15 luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tai kaksi. Monella 0.
Minulla tuossa iässä se oli yksi, tällä hetkellä kaksi. Eli oikeassa olet. Joillakin sitten monta kymmentä ja niistähän ukot kilpailee.
Upeasti jaksatte keskustella naisvihaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin, että ideaali määrä 30v naiselle on se perinteinen n. 5-7, mielummin alle. Tarkka luku ei sinällään ole merkityksellinen, mutta enemmän se kertoo ihmisestä itsestään kuinka suuri luku on. Kymmenluvut kertovat hyväksynnän hakemisesta, "voimaantumisesta" tai muuten vain levottomasta luonteesta. Jos vielä nämä kymmenluvut ovat syntyneet parisuhteissa, niin se kertoo paljon enemmän parisuhdetaidoista kuin mistään muusta. Kumppaniksi en tälläistä ihmistä haluaisi, koska en voisi olla varma hänen motiiveistaan vakiintua ja asettua aloilleen kanssani, ideaalisti loppuelämäksi.
Ja tämä sama ideaali pätee varmasti monilla naisilla myös miehiin. Vai voiko moni nainen sanoa rehellisesti, että häntä ei yhtään haittaa tai kiinnosta miehen 50 edellistä sänkykumppania ja että on pääasia että hän on nyt vain tyytyväinen minuun ja luottaa siihen?
Rehellisesti sanottuna tykkään että miehellä on enemmän kokemusta kuin minulla, mutta jos aiempia kumppaneita on älytön määrä, en usko että pystyisin koskaan luottamaan mieheen. Jos kuulisin miehellä olevan 50 aiempaa partneria, olisi aika vaikea uskoa että olisin hänen viimeinen. Harvemmin tarkat määrät tulee puheeksi mutta kyllä sen yleensä jollakin tavalla ihmisestä huomaa, millaisissa määrissä mahdollisesti liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Missähä maalla nämä 40+ tyypit joilla 0 - 1 kumppania oikein asuu? Kaupungissa ei töistä kotiin selviä panematta vähintään kolmen kanssa matkalla.
Espoossa. 1 kumppani ja ikää 40.
Vierailija kirjoitti: Minulle on miehenä aivan sama mitä nainen on tehnyt tai jättänyt tekemättä menneisyydessään. Sen sijaan kiinnitän huomiota siihen mitä hän sanoo haluavansa minulta, ja mitä hän tekee tai on tekemättä minun kanssani. Jos se on mukavaa ja hauskaa, mitä väliä mitä on ollut aiemmin? Jos se taas ei oikein iske tai toinen tuntuu himmailevan, mitä väliä vaikkei olisi koskaan ollut kenenkään muun kanssa? Ei se paranna sitä minun kokemustani.
Minuakaan ei häiritse jos nuo kumppanit ovat olleet seurustelukumppaneita. Se taas kertoo niin miehestä kuin naisesta jos on paljon yhden illan juttuja. Sellaiset ihmiset eivät ole minun silmissäni parisuhdemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias ja lukemani on 2. Lasken vain ne miehet, jotka ovat antaneet mulle orgasmin.
Tää oli hyvä. Tuohan voi hyvin olla myös nolla. Tilastollinen keskiarvo luultavasti melko pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalikäyttäytyminen vaihtelee yksilöittäin suuresti, eikä ole olemassa yhtä tarkkaa lukua sille, kuinka monen henkilön kanssa 30-vuotias nainen on ollut sukupuoliyhdynnässä. Seksuaalisen käyttäytymisen määrään vaikuttavat monenlaiset tekijät, kuten kulttuuriset normit, yksilön arvot ja kokemukset, kumppanien määrä ja suhteiden laatu.
Jotkut naiset voivat olla olleet seksuaalisesti aktiivisia useiden kumppaneiden kanssa 30 vuoden ikään mennessä, kun taas toiset voivat olla olleet vähemmän aktiivisia tai jopa neitsyitä tuohon ikään mennessä. Tärkeintä on, että jokainen yksilö tekee omat päätöksensä ja valinnat seksuaalielämäänsä koskien omien arvojensa ja mieltymystensä mukaisesti.
Tämä. Oman, 10-henkisen kaveriporukan "statsit" (olemme kaikki 30-31-
Koska et osaa tilasto matematiikan perusteita. Ota matalin ja korkein luku pois saat todellisemman keskiarvon.
Olen mies 38v bc 2-4 riippuen laskutavasta. Vaimollani on +150 eikä haittaa sitten yhtään.
25-vuotiaana olin harrastanut seksiä 10 eri miehen kanssa. Sitten tapasin aviomieheni, joten luku on nyt 41-vuotiaana 11 miestä. Näistä vain kaksi oli oikeasti hyviä sängyssä. No yksi yritti, joten hän saa kunniamaininnan mutta ei pääse hyvien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 38v bc 2-4 riippuen laskutavasta. Vaimollani on +150 eikä haittaa sitten yhtään.
Tossa finsex tutkimuksessa yli satakin oli todella harvinainen. Veikkaan tässäkin Pena 67 kirjoittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen villi ja antelias, panoja kertyi sen mukaisesti. 30 vuotiaana jossain 160 päällä.
Sitten avioliiton aikana jokusen kymmentä lisää mutta eron jälkeen vain 5 uutta. Kohta ei taida luku kasvaa kun ikää tullut.
M44
Lorttoukko
Mitä vikaa siinä on jos jollain on 150+ tai vaikka 1500+ ?
Vierailija kirjoitti:
Aika lähellä Helsinkiä minä ainakin, oma kumppani löytyi jo 18v ja on samana pysynyt kohta 30 vuotta.
Luvun pitää olla 1 jos on tai on ollut naimisissa, muutoin 0.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on jos jollain on 150+ tai vaikka 1500+ ?
Kertoo aika paljon millainen ihminen on kyseessä, joten sillä on ihan H E L V E T I S T I väliä.
Mulla vaan 1. Oon aika onnekas kun tapasinn elämäni miehen 26 vuotiaana ja ollaan vielälkin yhdessä.