Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v naisen bodycount

Vierailija
11.03.2024 |

Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä

Kommentit (284)

Vierailija
41/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 30v ja 4 eri miestä, joiden kahden kanssa olen ollut parisuhteessa. Pidän lukua hyvin pienenä, jos vertaa muihin saman ikäisiin.

Vierailija
42/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan 30v ja 4 eri miestä, joiden kahden kanssa olen ollut parisuhteessa. Pidän lukua hyvin pienenä, jos vertaa muihin saman ikäisiin.

Keskiarvo 5-7 et olethan sä vähän perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tarkalleen sanoa mutta jotain 200. Olen 38v.

Jotain 200 tuli ennen kuin täytin 21v

Vierailija
44/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on miehenä aivan sama mitä nainen on tehnyt tai jättänyt tekemättä menneisyydessään. Sen sijaan kiinnitän huomiota siihen mitä hän sanoo haluavansa minulta, ja mitä hän tekee tai on tekemättä minun kanssani. Jos se on mukavaa ja hauskaa, mitä väliä mitä on ollut aiemmin? Jos se taas ei oikein iske tai toinen tuntuu himmailevan, mitä väliä vaikkei olisi koskaan ollut kenenkään muun kanssa? Ei se paranna sitä minun kokemustani.

Vierailija
45/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tarkalleen sanoa mutta jotain 200. Olen 38v.

Jotain 200 tuli ennen kuin täytin 21v

T. Pena 67

Vierailija
46/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on iso merkitys naisen BC. 

Itsellä on jäätävän iso lukema ja se johtui omista käsittelemättömistä ongelmista.

En ottaisi naista jolla luku yli 50.

Vierailija
47/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalikäyttäytyminen vaihtelee yksilöittäin suuresti, eikä ole olemassa yhtä tarkkaa lukua sille, kuinka monen henkilön kanssa 30-vuotias nainen on ollut sukupuoliyhdynnässä. Seksuaalisen käyttäytymisen määrään vaikuttavat monenlaiset tekijät, kuten kulttuuriset normit, yksilön arvot ja kokemukset, kumppanien määrä ja suhteiden laatu.

Jotkut naiset voivat olla olleet seksuaalisesti aktiivisia useiden kumppaneiden kanssa 30 vuoden ikään mennessä, kun taas toiset voivat olla olleet vähemmän aktiivisia tai jopa neitsyitä tuohon ikään mennessä. Tärkeintä on, että jokainen yksilö tekee omat päätöksensä ja valinnat seksuaalielämäänsä koskien omien arvojensa ja mieltymystensä mukaisesti.

Tämä. Oman, 10-henkisen kaveriporukan "statsit" (olemme kaikki 30-31-vuotiaita):

Kahdella 0 kpl.

Kolmella 2-3 kpl.

Kolmella 5-10 kpl.

Yhdellä n. 20 kpl.

Yhdellä 50+ kpl.

Olemme tunteneet teinistä asti, joten jaamme toisillemme asioita *hyvin* avoimesti.

Vierailija
48/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että ideaali määrä 30v naiselle on se perinteinen n. 5-7, mielummin alle. Tarkka luku ei sinällään ole merkityksellinen, mutta enemmän se kertoo ihmisestä itsestään kuinka suuri luku on. Kymmenluvut kertovat hyväksynnän hakemisesta, "voimaantumisesta" tai muuten vain levottomasta luonteesta. Jos vielä nämä kymmenluvut ovat syntyneet parisuhteissa, niin se kertoo paljon enemmän parisuhdetaidoista kuin mistään muusta. Kumppaniksi en tälläistä ihmistä haluaisi, koska en voisi olla varma hänen motiiveistaan vakiintua ja asettua aloilleen kanssani, ideaalisti loppuelämäksi.

Ja tämä sama ideaali pätee varmasti monilla naisilla myös miehiin. Vai voiko moni nainen sanoa rehellisesti, että häntä ei yhtään haittaa tai kiinnosta miehen 50 edellistä sänkykumppania ja että on pääasia että hän on nyt vain tyytyväinen minuun ja luottaa siihen?

Vierailija
49/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä korkeampi luku sen parempi. Tietää ettei ole mikään siveyden sipuli.

Vierailija
50/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on jäätävän iso lukema ja se johtui omista käsittelemättömistä ongelmista.

Miksi sinä kelpaisit kenellekään? Olet irtomulkku ja ongelmainen, ei sinua kukaan halua.

Vierailija
51/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalikäyttäytyminen vaihtelee yksilöittäin suuresti, eikä ole olemassa yhtä tarkkaa lukua sille, kuinka monen henkilön kanssa 30-vuotias nainen on ollut sukupuoliyhdynnässä. Seksuaalisen käyttäytymisen määrään vaikuttavat monenlaiset tekijät, kuten kulttuuriset normit, yksilön arvot ja kokemukset, kumppanien määrä ja suhteiden laatu.

Jotkut naiset voivat olla olleet seksuaalisesti aktiivisia useiden kumppaneiden kanssa 30 vuoden ikään mennessä, kun taas toiset voivat olla olleet vähemmän aktiivisia tai jopa neitsyitä tuohon ikään mennessä. Tärkeintä on, että jokainen yksilö tekee omat päätöksensä ja valinnat seksuaalielämäänsä koskien omien arvojensa ja mieltymystensä mukaisesti.

Tämä. Oman, 10-henkisen kaveriporukan "statsit" (olemme kaikki 30-31-vuotiaita):

Kahdella 0 kpl.

Kolmella 2-3 kpl.

Kolmella 5-10 kpl.

Yhdellä

Olen aiemminkin maininnut. Oltiin polttareissa 13 naista.  Laitettiin luvut lapulle ettei tarvi hävetä.. 

5-7 toteutui siinäkin keskiarvoksi.

Vierailija
52/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
53/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kelpaisit kenellekään? Olet irtomulkku ja ongelmainen, ei sinua kukaan halua.

Hyvin tunnun kelpaavan.  Se tosin vaati terapiaa että pystyn uskollisuuteen.

Vierailija
54/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdella 0 kpl.

Kolmella 2-3 kpl.

Kolmella 5-10 kpl.

Yhdellä

Eli porukan keskiarvona 11 ja ilman noita paria neitsyttä melkein 14.

Vierailija
55/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 0.

N30

Vierailija
56/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on sitten parempaa kuin vastaavat luvut naisessa, jolla on ollut käsittelemättömiä ongelmia?

Vierailija
57/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla 5475.

Vierailija
58/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luku 150+ niin jos naisella ei oo samoissa tulee siitä ongelma. Onneksi meilläpäin kaikki oli kaikkien kanssa vähintään kerran.

Vierailija
59/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdella 0 kpl.

Kolmell

Eli porukan keskiarvona 11 ja ilman noita paria neitsyttä melkein 14.

Miksi kukaan alapeukuttais kommenttia jossa puhdasta faktaa eli matematiikkaa

Vierailija
60/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on sitten parempaa kuin vastaavat luvut naisessa, jolla on ollut käsittelemättömiä ongelmia?

Mä olen käsitellyt ne ongelmat. Ei kiinnosta ottaa selvää onko nainen. Koska lopputulos on se että tulen petetyksi jos ei ole. Ennemmin valkkaan moraalisesti itseäni nykyään vastaavan ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä