Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v naisen bodycount

Vierailija
11.03.2024 |

Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä

Kommentit (284)

Vierailija
241/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi en hakeutuisi noihin tilanteisiin? Haluan panna mahdollisimman paljon"

No jos sinä tarkoituksella kusetat kumppania, niin sitten on kohtuu typerää yllättyä jos se suuttuu. Miksei avoin suhde kelpaa?

Vierailija
242/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen body count täytyy olla alle 5, tai se on sitten ciao. Ja ei FWB-suhteita naisella.

Kiitos, kun kerroit, mikä luku kannattaa kertoa, että sinulta välttyy. Jatkossa muistan myös entisten fwb-suhteiden mainostamisen!

Pysyt incelinaisena hautaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen body count täytyy olla alle 5, tai se on sitten ciao. Ja ei FWB-suhteita naisella.

Kiitos, kun kerroit, mikä luku kannattaa kertoa, että sinulta välttyy. Jatkossa muistan myös entisten fwb-suhteiden mainostamisen!

Pysyt incelinaisena hautaan asti.

Ei taida minun saamiseni olla katkeran incelimiehen toivomuksista kiinni :D

Vierailija
244/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi en hakeutuisi noihin tilanteisiin? Haluan panna mahdollisimman paljon"

No jos sinä tarkoituksella kusetat kumppania, niin sitten on kohtuu typerää yllättyä jos se suuttuu. Miksei avoin suhde kelpaa?

En ole suhteessa. Olen ollut kyllä mutta sellasta pihtaria jaksanu katella.

Vierailija
245/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän ihan täysin sen, jos joku jolle seksi on tärkeää ja kuuluu vain parisuhteeseen haluaa kumppanin joka ajattelee samoin. Mutta sitä minä ihmettelen, kuinka sinkkuseksi liitetään uskollisuuteen. En minä ainakaan haluaisi, että kumppanini uskollisuus on kiinni hänen seksuaalisuudestaan, vaan sellaisesta rehellisyydestä ja suoraselkäisyydestä joka kulkee ihmisessä seksuaalisuuttakin syvemmällä. Jos tämä on kunnossa, niin ei vanhat yhden illan jutut ole mikään uhka. Ja jos ei ole, niin sellaisen ihmisen rinnalla elämä on aika p*rseestä oli se sänkymielessä uskollinen tai ei.

On ne uhka, kun 150 kumppanin joukossa on jo monta, joilla on herpesvirus. Kondomia ei ole varmasti käytetty kaikissa tilanteissa: ei yhdynnöissä, eikä suuseksissä.

Joo, siinä mielessä, minä tarkoitin nyt tätä uskollisuusaspektia kun näissä keskusteluissa usein tuodaan esiin ajatus, että eihän siihen irtosuhteita harrastaneeseen kumppaniin voi sitten suhteessakaan luottaa. Tavallaan tällainen ajattelu minusta samalla trivialisoi rehellisyyden ja avoimuuden merkityksen. 

Vierailija
246/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
247/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän ihan täysin sen, jos joku jolle seksi on tärkeää ja kuuluu vain parisuhteeseen haluaa kumppanin joka ajattelee samoin. Mutta sitä minä ihmettelen, kuinka sinkkuseksi liitetään uskollisuuteen. En minä ainakaan haluaisi, että kumppanini uskollisuus on kiinni hänen seksuaalisuudestaan, vaan sellaisesta rehellisyydestä ja suoraselkäisyydestä joka kulkee ihmisessä seksuaalisuuttakin syvemmällä. Jos tämä on kunnossa, niin ei vanhat yhden illan jutut ole mikään uhka. Ja jos ei ole, niin sellaisen ihmisen rinnalla elämä on aika p*rseestä oli se sänkymielessä uskollinen tai ei.

On ne uhka, kun 150 kumppanin joukossa on jo monta, joilla on herpesvirus. Kondomia ei ole varmasti käytetty kaikissa tilanteissa: ei yhdynnöissä, eikä suuseksissä.

Joo, siinä mielessä, minä tarkoitin nyt tätä usko

Sivusta, jos on sinkkuna ollut jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita, se kertoo siitä että kyseinen ihminen pystyy aika kevyesti harrastamaan seksiä, eikä esimerkiksi tarvitse siihen tunneyhteyttä. Helpompi on luottaa ihmiseen, jolla kynnys seksiin on ihan yleisesti korkeampi. Ja jos kumppaneita on ollut paljon, se myös kielii jonkinlaisesta vaihtelunhalusta, joten tästäkin näkökulmasta olisi vaikea luottaa, että hän pysähtyisi kohdallani.

Vierailija
248/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikertoja on tälleen 40v naisella varmaan tuhansia, aktiivista seksielämää viimeiset 23v. Kumppaneita tänä aikana ihan kokonaiset 3. Onko tavara siis ihan kulahtanut vaiko ihan priimaa, kummallako se mitataan?

En kertoisi tätä uudelle kumppanille, mitä se sille kuuluu. 

Vierailija
249/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikertoja on tälleen 40v naisella varmaan tuhansia, aktiivista seksielämää viimeiset 23v. Kumppaneita tänä aikana ihan kokonaiset 3. Onko tavara siis ihan kulahtanut vaiko ihan priimaa, kummallako se mitataan?

En kertoisi tätä uudelle kumppanille, mitä se sille kuuluu. 

Noilla luvuilla pääsisit alkukarsinnan läpi, mutta jos et omaa häntää nosta ja omaa arvomaailmaasi avaaa käytännön tuloksilla, niin omapa on asiasi. 

Vierailija
250/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sivusta, jos on sinkkuna ollut jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita, se kertoo siitä että kyseinen ihminen pystyy aika kevyesti harrastamaan seksiä, eikä esimerkiksi tarvitse siihen tunneyhteyttä. Helpompi on luottaa ihmiseen, jolla kynnys seksiin on ihan yleisesti korkeampi. Ja jos kumppaneita on ollut paljon, se myös kielii jonkinlaisesta vaihtelunhalusta, joten tästäkin näkökulmasta olisi vaikea luottaa, että hän pysähtyisi kohdallani."

Tätä juuri tarkoitan, luottamus nojaa ennen kaikkea ajatukseen, että toisen seksuaalisuus on sen tyyppistä ettei se edes haluaisi pettää - vaikka tässäkin on mm. se ajatusvirhe, ettei läheskään kaikki uskottomuus tapahdu irtosuhteissa - eikä sille että uskotaan toisen rehellisyyteen. Omasta näkökulmasta se luottamus nojaa silloin johonkin ihan kummalliseen sivuseikkaan, eikä suinkaan siihen mihin pitäisi. Kun jos ei toisen rehellisyyteen pysty luottamaan, niin kyllähän se elämä on ihan helkkarin vaikeaa, vaikka se uskollisena pysyisikin. Luottamuksen kun voi pettää monella muullakin tavalla kuin panemalla.

Toki itse lähestyn siitä näkökulmasta, että olen seksuaalinen ja kaikki potentiaaliset kumppanini ovat sitä myös, joten luottamuksen nojaaminen demiseksuaalisuuteen ei ole omissa parisuhteissa edes vaihtoehto. Pitää löytää muuta pohjaa. Toisaalta sellainen luottamus on minusta ehkä terveemmällä pohjalla, joka nojaa ennen kaikkea molemminpuoliseen tarpeeseen elää rehellisessä suhteessa eikä pyörittää mitään valheeseen perustuvaa teatteria.

Vierailija
251/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytin aina, myös avioliitossa. Säästyy laps

Mutta tuskinpa osaat ottaa sitä toista osapuolta huomioon. Sinulle tärkeintä on se oma nautinto, vailla vastuuta siitä miehen/kumppanin nautinnosta. Varmasti sanot, että olet osaava ja hyvä sängyssä, mutta olen testannut pari sinunkaltaista, ja ei ollut mairittelevaa. Se on varmasti sinulle kova pala, kun luulet olevasi se kokeneempi, mutta se ei tuo kokemusta, vaikka olisi kuinka monen kanssa tahansa. Sääli miehesi kannalta, hänellekin olisin suonut nautinnollista seksiä, mutta ainakin sinä saat

Vierailija
252/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo

Sivusta, jos on sinkkuna ollut jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita, se kertoo siitä että kyseinen ihminen pystyy aika kevyesti harrastamaan seksiä, eikä esimerkiksi tarvitse siihen tunneyhteyttä. Helpompi on luottaa ihmiseen, jolla kynnys seksiin on ihan yleisesti korkeampi. Ja jos kumppaneita on ollut paljon, se myös kielii jonkinlaisesta vaihtelunhalusta, joten tästäkin näkökulmasta olisi vaikea luottaa, että hän pysähtyisi kohdallani.

Jos toisella on korkea kynnys seksiin niin siirryn seuraavaan. Liikaa vaivaa tehdä mitään sirkustemppuja näitä varten.

Vierailija
253/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sivusta, jos on sinkkuna ollut jatkuvasti vaihtuvia kumppaneita, se kertoo siitä että kyseinen ihminen pystyy aika kevyesti harrastamaan seksiä, eikä esimerkiksi tarvitse siihen tunneyhteyttä. Helpompi on luottaa ihmiseen, jolla kynnys seksiin on ihan yleisesti korkeampi. Ja jos kumppaneita on ollut paljon, se myös kielii jonkinlaisesta vaihtelunhalusta, joten tästäkin näkökulmasta olisi vaikea luottaa, että hän pysähtyisi kohdallani."

Tätä juuri tarkoitan, luottamus nojaa ennen kaikkea ajatukseen, että toisen seksuaalisuus on sen tyyppistä ettei se edes haluaisi pettää - vaikka tässäkin on mm. se ajatusvirhe, ettei läheskään kaikki uskottomuus tapahdu irtosuhteissa - eikä sille että uskotaan toisen rehellisyyteen. Omasta näkökulmasta se luottamus nojaa silloin johonkin ihan kummalliseen sivuseikkaan, eikä suinkaan siihen mi

Parisuhteetkaan eivät rakennu seksin varaan. Minulla on parisuhteissa aika harvoin mitään intiimiä, ne on täysin muut asiat, mitkä ratkaisevat. 100+ naisella/miehellä parisuhde on tae siitä, että saa seksiä säännöllisesti. Se on helppoa ja määrällisesti paljon, vailla laatua. Semmonen parisuhde ei kiinnosta minua, joten jätän tällaiset kumppaniehdokkaat muille

Vierailija
254/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.

Miten niin helppo ja kaikki kännipanot kelpaa? Jos bodycount on vaikka 16 niin sehän on keskimäärin vain vähän päälle 1 vuodessa (olettaen, että aloitettu 18-vuotiaana). Kaunis, eloisa ja iloinen nainen saa noita kännipanotarjouksia joka kerta kun on viihteellä, luultavasti useampikin tyrkyllä saman illan aikana. Torjumisprosentti on huiman korkea, jos kolmekymppisen bodycount on 15 luokkaa. 

Naisten näkökulma on että koska niin monen miehen sex drive on häntä kyselemässä ja yrittämässä niin hänen markkina-arvo on todella kova. Oikein prinsessa ja kunigatar.

Todellisuus: Todistetusti kelpaa paineventtiiliksi ja onkin ilmainen sellainen, muttei kylläkään kelpaa vaimoksi tasokkaita hakeville miehille. 

Todellisuus myös: Aika monet puutteessa olevat simppimiehet eivät välitä ja ottaa tällaisen yökerhoprinsessan hallitsijakseen, mutta sekin suhde loppuu ennen aikojaan.

Kuka mitään vaimoa haluaa? Panemaan sitä halutaan.

Vierailija
255/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan sama, mielummin paljon kuin vähän. Yleensä kaikissa asioissa harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
256/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.

Anna mun kaikki kestää : D 

Millaiseksi kuvittelet perusnätin nuoren naisen elämän, jos sulle +15 tarkoittaa, että kaikki kännipanot kelpaa. Jos nainen on edes kohtuullisen viehättävä, ja monet nuorina on, niin 30 ikään mennessä heitä on lähestynyt seksuaalisessa mielessä satoja ja satoja miehiä. Jos kaikki kelpaisi, niin 30v naisen bodycount voisi helposti olla esim 479. Tai samaa suuruusluokkaa. Eli se että jollain on 15 tarkoittaa jo lähtökohtaisesti sitä että todennäköisimmin hän on ollut todella valikoiva kumppaniensa suhteen.

Toki joku on ollut vielä valikoivampi, mutta eihän toki ihmisen arvo riipu siitä monenko kanssa on tai ei ole harrastanut seksiä.

Vierailija
257/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppanien määrää ilmeisesti haettiin. Nykyään laskusuunnassa, koska ihmiset eivät enää seurustele niin paljoa kuin aiemmin. Somessa ollaan etupäässä.

Seksikertojen määrä varmaan vähempi, kun on vähemmän parisuhteita, mutta seksikumppanien määrä kyllä on suurempi kuin ennen. 

Vierailija
258/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillä sinänsä olekaan väliä, mutta se saattaa kertoa jotain ihmisestä itsestään. Mitä asioita pitää tärkeänä ja mitä ei. Ja onhan tuolla mahdollisia seurauksia, HPV-tartunta nyt ainakin.

Suurin osa saa hpv:n jo kun seksielämä alkaa, eli lähes kaikilla se jossain vaiheessa ollut.

Vierailija
259/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin helppo ja kaikki kännipanot kelpaa? Jos bodycount on vaikka 16 niin sehän on keskimäärin vain vähän päälle 1 vuodessa (olettaen, että aloitettu 18-vuotiaana). Kaunis, eloisa ja iloinen nainen saa noita kännipanotarjouksia joka kerta kun on viihteellä, luultavasti useampikin tyrkyllä saman illan aikana. Torjumisprosentti on huiman korkea, jos kolmekymppisen bodycount on 15 luokkaa. 

Kolmekymppisellä naisella olettaisi olevan jo kokemusta pitkästä parisuhteesta. 

Vierailija
260/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Näitä ihan oikeasti pohtii vain semmoiset ihmiset, jotka eivät pääse harrastamaan seksiä. Siinä seksissä ei ole mitään niin ihmeellistä, että ihminen jollakin tavalla muuttuisi sen voimasta. Kasvakaa aikuisiksi! 

Kyllä se seksi on aika iso asia, siitä voi syntyä uusi ihminenkin. Ehkäisynkin kanssa on tähän aina pieni mahdollisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi