Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyyden majatalo

Vierailija
11.03.2024 |

Koko ketju katosi. Miksiköhän? Ei siinä lukenut minusta mitään, mitä olisi pitänyt poistaa. 

Kommentit (519)

Vierailija
41/519 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ihan vaan Su-san-nan oma mielipide.

Hän on kokenut eli tuntenut huonoja juttuja siellä. Paitsi ettei ne sitten olleetkaan. Paitsi olivat. Tai ei siis niin kamalaa mut kamalaa kuitenkin.

Mut muut ei saa tuoda omia mielipiteitään keskusteluun. Se on öyhöttämistä. Tai saa siis kommentoida, jos on ollut majiksessa. Muut ei saa. Tai siis ei nekään saa, jos Susanna ei tykkää.

Mikä sinun suhteesi on Majataloon? Tunnut yllättävän raivopäältä ollaksesi täysin ulkopuolinen, joten jotain sinä suojelet. Koita vaan nyt rauhoittua.

Minulla ei ole mitään suhdetta Majataloon.

Tuo Su-san-na triggeröi kun se on niin ärsyttävän tekopyhä. Se saa haukkua ja ilkeillä mutta yhyy, muiden pitää rauhoittua. Nyt otan tästä itselleni iloisen harrastuksen, kuten Susann

Miksi? Miksi triggeröidyt noin pahasti? Olet kuin kostoretkellä. Jokin sinussa on vialla, ei normaalit ihmiset tee noin.

Vierailija
42/519 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Susannakaan ihan normaali ole blogista päätellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/519 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Susannakaan ihan normaali ole blogista päätellen. 

Hän vaikuttaa silti hyväsydämiseltä, eikä tahallaan tee pahoja.

Vierailija
44/519 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ihan vaan Su-san-nan oma mielipide.

Hän on kokenut eli tuntenut huonoja juttuja siellä. Paitsi ettei ne sitten olleetkaan. Paitsi olivat. Tai ei siis niin kamalaa mut kamalaa kuitenkin.

Mut muut ei saa tuoda omia mielipiteitään keskusteluun. Se on öyhöttämistä. Tai saa siis kommentoida, jos on ollut majiksessa. Muut ei saa. Tai siis ei nekään saa, jos Susanna ei tykkää.

Mikä sinun suhteesi on Majataloon? Tunnut yllättävän raivopäältä ollaksesi täysin ulkopuolinen, joten jotain sinä suojelet. Koita vaan nyt rauhoittua.

Minulla ei ole mitään suhdetta Majataloon.

Tuo Su-san-na triggeröi kun se on niin ärsyttävän tekopyhä. Se saa haukkua ja ilkeillä mutta yhyy, muiden pitää rauhoittua. Nyt otan

Olenko joutunut nyt hammaspesulle?

Keskustelupalstan idea on kertoa omia mielipiteitään. Eikä sinulla ole oikeutta tuomita ketään sairaaksi, vaikka olisi eri mieltä kanssasi.

Susanna halusi huomiota blogilleen ja hyökkäykselleen Majista vastaan. On vaan palvelus antaa sitä hänelle.

Vierailija
45/519 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Vauvan hyeenista tässä hei!

Kerron, mikä minua tässä riepoo.

Susanna painottaa blogissaan olevansa ehdottoman oikeudenmukainen. Hän ei kestä vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta.

Silti hän itse nimittelee toisia, puhuu rumasti, kertoo omaa totuuttaan ainoana totuutena ja jutuillaan aiheuttaa hallaa toisten elämäntyölle.

Minusta se on tekopyhää.

Ja ei, en ole majiksessa käynytkään. Enkä mene!

Vierailija
46/519 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se (tähän kirjoitin vinkin sukunimestä mutta en kehtaa kumminkaan) nimittelee Vauvalla kirjoittavia hulluiksi

Vierailija
47/519 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna painottaa blogissaan olevansa ehdottoman oikeudenmukainen. Hän ei kestä vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta.

Silti hän itse nimittelee toisia, puhuu rumasti, kertoo omaa totuuttaan ainoana totuutena ja jutuillaan aiheuttaa hallaa toisten elämäntyölle.

Minusta se on tekopyhää.

Epäoikeudenmukaisuuksien esiin tuominen ei ole tekopyhää. "Puhuu rumasti ja nimittelee" - onko sinulla jokin luettelo sanoista, joilla v-mäistä ihmistä saa kuvailla, vai pitääkö mielestäsi vain v-mäinen käytös hyväksyä? Kertoo "omaa totuuttaan" - siis mitä muutakaan? Hän kuvailee mitä on itse kokenut ja mitä on siitä mieltä, sinä voit olla eri mieltä jos haluat. Aiheuttaa jutuillaan hallaa toisten elämäntyölle... Jos se elämäntyö traumatisoi ihmisiä, niin kyllä se halla on silloin ansattu. 

Ihmisillä menee käsitteet aivan kummallisilla tavoilla sekaisin. 

Vierailija
48/519 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on tekopyhää.

Epäoikeudenmukaisuuksien esiin tuominen ei ole tekopyhää. "Puhuu rumasti ja nimittelee" - onko sinulla jokin luettelo sanoista, joilla v-mäistä ihmistä saa kuvailla, vai pitääkö mielestäsi vain v-mäinen käytös hyväksyä? Kertoo "omaa totuuttaan" - siis mitä muutakaan? Hän kuvailee mitä on itse kokenut ja mitä on siitä mieltä, sinä voit olla eri mieltä jos haluat. Aiheuttaa jutuillaan hallaa toisten elämäntyölle... Jos se

Voi sua. Sehän haukkuu blogissaan niitä, jotka ovat hänen kanssaan Vauvalla eri mieltä. Niitä, jotka epäilevät hänen motiivejaan tai kyseenalaistavat hänen majiksen haukkumisensa.

Majataloa saa kritisoida, kunhan pysyy totuudessa.

Vierailija
49/519 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosioireista ei tarvitse kärsiä.

Vierailija
50/519 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Älkää nyt erehtykö uskoon tähän satuiluun!

Vierailija
51/519 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Älkää nyt erehtykö uskoon tähän satuiluun!

Tähän yritin kopioida Danielin Mitä haluat että pyydämme sinulta anteeksi -tekstin. Siihen viittaan kommentilla. Jos erehdyt kertomaan, joudut melkoisen pyörityksen kohteeksi ja uskot kohta itse olevasi anteeksipyynnön velkaa...

Vierailija
52/519 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on tekopyhää.

Epäoikeudenmukaisuuksien esiin tuominen ei ole tekopyhää. "Puhuu rumasti ja nimittelee" - onko sinulla jokin luettelo sanoista, joilla v-mäistä ihmistä saa kuvailla, vai pitääkö mielestäsi vain v-mäinen käytös hyväksyä? Kertoo "omaa totuuttaan" - siis mitä muutakaan? Hän kuvailee mitä on itse kokenut ja mitä on siitä mieltä, sinä voit olla eri mieltä jos haluat. Aiheuttaa

Onko taas joku pers.häiriöinen intoutunut mustamaalaamaan toisen maineen oikein antaumuksella? Voi kuinka yllättävää. Mikä onkaan osuvampi paikka tälle kuin tämä nimetön tunkio.

Vierailija
53/519 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on tekopyhää.

Epäoikeudenmukaisuuksien esiin tuominen ei ole tekopyhää. "Puhuu rumasti ja nimittelee" - onko sinulla jokin luettelo sanoista, joilla v-mäistä ihmistä saa kuvailla, vai pitääkö mielestäsi vain v-mäinen käytös hyväksyä? Kertoo "omaa totuuttaan" - siis mitä muutakaan? Hän kuvailee mitä on itse kokenut ja mitä on siitä mieltä

Todella harva on niin pöljä, että avautuu netissä tunnistettavasti.

Tietysti anonyyminä kirjoittelu saattaa saada sanomaan jotain, mitä ei kasvokkain sanoisi.

Jotkut hautovat kokemiaan asioita monta vuotta ja samaan aikaan tykkäävät "kiusaajansa" postauksista facessa. 

Ihmiset ovat erilaisia ja pitää osata valita taistelunsa. Jos kirjoittaa nettiin, kannattaa varautua myös eriäviin mielipiteisiin.

Turku on mukava kaupunki ja olen joskus ajatellut piipahtaa myös Majatalossa. 

Vierailija
54/519 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska yksityiskohta.

Tämä Susanna käyttää nimimerkkiä Su-san-na ja huutelee sen varjosta syytöksiä majataloa kohtaan. Susanna on yleinen nimi. Ja oikeasti hän voi olla vaikkapa Pirkko. 

Ja sitten hän haukkuu blogissaan hulluja anonyymejä, jotka kirjoittavat Vauvalle. 

Miten hänen oma käytös Vauvalla eroaa muiden anonyymien käytöksestä?

Kysynpä vaan.

Vierailija
55/519 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydäminen, uhriksi sekä majiksessa että vauvalla joutunut, Su-san-na bloginsa kommentissa:

"Luultavasti hullut anonyymit tykkäävät hulluilla vain omilla palstoillaan.

30. maaliskuuta 2024 klo 12.36"

Hmmm... kuka tulikaan ihan itse tänne nimimerkin suojissa hulluilemaan? Su-san-na!

Mutta ai niin - hänellä oli ihan oikeaa asiaa. Piti avautua neljän vuoden takaisesta vääryydestä pitkän harkinnan jälkeen. 

Olisi kiva kuulla Danielin ja Soilen rehellinen kertomus tapahtumista, jotka johtivat siihen, että Susanna lähti majiksesta murjottamaan vuosiksi. Pitkävihainen tyyppi se ainakin on.

Voisi kyllä kesällä piipahtaa Majatalossa ;D

Vierailija
56/519 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni se keskustelu näkyy kenelle tahansa vaikka ei olis kirjautunut. Se löytyy helposti Google haulla.  Mikäli joku tekee joskus paikasta jostain syystä rikosilmoituksen niin sitten modet varmaan siirtävät sen, mutta mä en aio siirtää, enkä edes osaisi, sitä minnekään niin kauan kuin mitään rikosprosesseja ei ole käynnissä. Mun kommentit joutuu täällä moden syyniin joten mua ei huvita keskustella täällä tästä enempää. Joku ilmoittaa mun ihan asialliset viestit. 

Vierailija
57/519 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiai näitä hyökkäyksiä vaihtoehtoyhteisöjä kohtaan. Pitää saada kaikki kontrollin alle.

Vierailija
58/519 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käsittääkseni se keskustelu näkyy kenelle tahansa vaikka ei olis kirjautunut. Se löytyy helposti Google haulla.  Mikäli joku tekee joskus paikasta jostain syystä rikosilmoituksen niin sitten modet varmaan siirtävät sen, mutta mä en aio siirtää, enkä edes osaisi, sitä minnekään niin kauan kuin mitään rikosprosesseja ei ole käynnissä. Mun kommentit joutuu täällä moden syyniin joten mua ei huvita keskustella täällä tästä enempää. Joku ilmoittaa mun ihan asialliset viestit. 

Oli aika vaikea löytää se ketju, enkä jaksanut lukea niitä alkupään juttuja. Onko linkki Susannan blogiin edelleen siellä?

Vierailija
59/519 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyeenat taas haukkuu ja sakaalit säestää. :D

Mutta onhan se nyt kaiken vaivan väärti kun jotakuta on kymmenen vuotta sitten koskettu pyyhkeen peittämälle kankulle ilman että se on asianosaiselle ollut muuta kuin kummastelun aihe. Mutta kaikilla ei vain ole omaa elämää.

Vierailija
60/519 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan mun ihan asiallisten kommenttien moderointi mahtaa kestää?