Ystävyyden majatalo
Koko ketju katosi. Miksiköhän? Ei siinä lukenut minusta mitään, mitä olisi pitänyt poistaa.
Kommentit (519)
Okei mutta miksi ajattelet että minä olen Susanna?
Vierailija kirjoitti:
Okei mutta miksi ajattelet että minä olen Susanna?
Kukkuu!
En ole niin sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Okei, leikitään kirjainleikkiä.
S.T
No tämä menee nyt sitten aivan liiak vaikeaksi.
Vierailija
Kukkuu!
En ole niin sanonut.
oliko tuolla kirjainleikillä jokin tarkoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Kukkuu!
En ole niin sanonut.
Miksi pitäisi olla joku tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse. Minäkin voin kysyä sinulta että onko sinulla jotain seksuaalisia poikkeavuuksia, eikä se tarkoita mitään.
Mutta kaikenkaikkiaan tämä, että väärinkäytöksestä ei saa puhua missään muodossa, on aika iso ongelma yhteiskunnassamme. Uhrit syyttävät itseään ja kuvittelevat, että he ovat yksin uhreja. Olen jo pitkään ihmetellyt esimerkiksi sitä, että miksi eronneet naiset eivät puhu avioliiton sisäisestä hyväksikäytöstä missään, koska on todella todennäköistä, että sitä on tapahtunut. Aivan kuin koko yhteiskunta suojelisi jotenkin kollektiivisesti hyväksikäyttäjiä, joita on kuitenkin huomattavan suuri osa väestöstä
Ja mitä tuohon tekijälle puhumiseen tulee, en tiedä yhtäkään naista, joka haluaisi "kouluttaa" ahdisteiljaansa. Käytös herättää niin suuren pelko- ja kauhureaktion, että ensimmäinen reaktio on lamaantuminen ja jos tilanne raukeaa, pakeneminen. Useimmiten ahdistelua tai seksuaalirikoksia kokeneet puhuvat ensimmäisenä läheiselle naisystävälleen, ja rikosilmoituksen tekemistä harkitaan hyvin vakavasti. Rikosilmoitus asettaa naisen asemaan, missä hänen häpäisynsä tulee julki, ja mahdollisesti altistaa itsensä kostolle. Kaikki kunnia niille naisille, jotka näin tekevät, mutta myös ne tarvitsevat tukea ja apua, jotka eivät siihen pysty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Kukkuu!
En ole niin sanonut.
Tähän ei tullut vielä vastausta. Minunkaan kysymykseni ei tarkoita mitään. Oletko seksuaalisesti poikkeava, tunnetko vetoa vanhempiin naisiin tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Kukkuu!
En ole niin sanonut.
Tähän ei tullut vielä vastausta. Minunkaan kysymykseni ei tarkoita mitään. Oletko seksuaalisesti poikkeava, tunnetko vetoa vanhempiin naisiin tms.?
Sä oot höhlä. Ja sulla on noi seksijutut pinnassa.
Olen vanhempi heteronainen, joten koita profiloida paremmin.
Yleensä en vastaa näin pöljiin kysymyksiin mutta kysyjästä huokuu epätoivo.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot höhlä. Ja sulla on noi seksijutut pinnassa.
Olen vanhempi heteronainen, joten koita profiloida paremmin.
Yleensä en vastaa näin pöljiin kysymyksiin mutta kysyjästä huokuu epätoivo.
Etkö muista, että se kysymys ei tarkoittanut yhtään mitään?
^ se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...
Minuakin joku hyvännäköinen lyyli läpsäisi 80-luvulla kännissä pepulle. Sen jälkeen ei sitten olekaan kukaan koskenut.
Viitsisitkö sinä persikanväriseen toppiin ja valkoiseen minihameeseen pukeutunut seksipommi ilmoittauttua vaikka täällä aaveellä, niin voisin haastaa sinut oikeuteen. Tapahtumapaikka oli Utajärven Esson kahvio.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan ei ole kyse terapiasuhteesta. D ei ole pätevä, eikä asiakas maksa terapiasta. Terapia ei myöskään jatku 24/7.
Kyseessä taitaa olla sekoboltsien kokoontumisajot, joissa yksi larppaa sielunhoitajaa ja terapeuttia.
En ole koskaan ollut tuolla. Käsitykseni paikasta perustuu Su-san-nan kertomaan.
Vastuuttaisin myös näitä asukkaita. Jos tekee huonoja valintoja, kannattaa ottaa opiksi eikä syytellä muita
Älä nyt suinkaan sellaista toivo..😜
Vierailija kirjoitti:
Minuakin joku hyvännäköinen lyyli läpsäisi 80-luvulla kännissä pepulle. Sen jälkeen ei sitten olekaan kukaan koskenut.
Viitsisitkö sinä persikanväriseen toppiin ja valkoiseen minihameeseen pukeutunut seksipommi ilmoittauttua vaikka täällä aaveellä, niin voisin haastaa sinut oikeuteen. Tapahtumapaikka oli Utajärven Esson kahvio.
En ole kyseinen uhkea seksipommi mutta pyydän kollektiivisesti anteeksi meidän kaikkien naisten puolesta!
Syvimmät pahoitteluni!!!!
On minuakin limaiset turjakkeet sekä ihan asiallisetkin tyypit lähenneet. En ole ymmärtänyt kriisiytyä. Lähinnä vain, että hyi ällö ukko, yök. Kannattaa vältellä seuraa jatkossa.
Hyväksikäyttö, raiskaus ja ahdistelu on määritelty rikoksiksi rikoslaissa. Se on selvä juttu.
Mutta että joku läpsy tai kosketus ahdistaa vielä vuosien päästä. Sitä en ymmärrä. Varsinkin kun nämä "uhrit" tieten tahtoen keikkuu nakkena ukon tirkisteltävänä. Papparainen on saattanut tulkita tilanteen väärin.
Itse en mene koskaan sekasaunaan, joten minua ei pääse pervot vahingossa hipaisemaan.
Juu häpeäpuuhun vaan kaikki läpsijät ja tirkistelijät!
Vaikka nainen hyppii alasti, häntä ei saa katsoa.
Kannattaa painaa kaikki pienet sipaisutkin mieleen. Jos tyyppi menestyy tai vaikuttaa muuten onnelliselta, voi aloittaa meetoo-kamppanjan. Kaveri saa heittää hyvästit uralleen ja onnelliselle parisuhteelleen. Ja sinä voit liihotella eteenpäin keräten empatiaa uhrina.
Onnea vaan miehet! Koittakaa selvitä kunnialla läpi elämänne. Helppoa se ei tule olemaan tässä uniikkien mielensäpahoittajien maailmassa.
^ projisoit tänne omia traumojasi.
Kun puhutaan isännän käytöksestä ja aletaan kirjoitella rikollisella tasolla olevasta käytöksestä mielikuva luodaan sellaiseksi, että isäntä tekee rikoksia.
Ps. Oletit heti että lainaamasi tekstin kirjoitti mies. Erehdyit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu häpeäpuuhun vaan kaikki läpsijät ja tirkistelijät!
Vaikka nainen hyppii alasti, häntä ei saa katsoa.
Kannattaa painaa kaikki pienet sipaisutkin mieleen. Jos tyyppi menestyy tai vaikuttaa muuten onnelliselta, voi aloittaa meetoo-kamppanjan. Kaveri saa heittää hyvästit uralleen ja onnelliselle parisuhteelleen. Ja sinä voit liihotella eteenpäin keräten empatiaa uhrina.
Onnea vaan miehet! Koittakaa selvitä kunnialla läpi elämänne. Helppoa se ei tule olemaan tässä uniikkien mielensäpahoittajien maailmassa.
Moni nykynainen odottaa, että häntä ei seksualisoida arjessa. Vanhempikantaiset naiset saattavat elää vielä todellisuudessa, missä seksuaalinen ahdistelu kuuluu elämään, nuoremmat kuitenkaan eivät. Usein uhrit ovat ensikertalaisia ja joskus saattaa mennä kaksikin kertaa että oppii laittamaan ne rajat, koska ensimmäinen kerta v
Älä selittele. Toimit väärin.
Asiat pitää selvittää asianosaisen kanssa. Ei netissä nimettömänä. Eikä vuosien päästä.
Höpötihöpö
Eihän se ole mikään salaisuus, että nimimerkki Su-san-na aloitti tämän keskustelun. Hän perusti blogin majiksen uhreille. Tosin se blogi on nyt putsattu mutta alkuperäisiä tekstejä löytyy Minfosta. Sieltä löytyy myös linkki blogiin ja Su-san-na laittoi linkin myös siihen poistettuun ketjuun.
Eli ihan julkinen juttu. Blogissaan hän kertoilee auliisti omasta elämästään Majiksessa ja nykykuulumisia.