Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko linjoilla muita, jonka mies ei koskaan yllätä tai halua tehdä edes pieniä viikonlopun reissuja?

Vierailija
10.03.2024 |

Mieheni haluaa aina olla kotona tai mökillä. Viiteen vuoteen emme ole käyneet missään muualla kahdestaan.

Kommentit (185)

Vierailija
61/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite sinkkumiehenä tinderissä laitan hylkyyn kaikki jotka jo profiilissa sanovat tykkäävänsä matkustelusta tai kuvina on lomamatkoilta rantakuvia jne.

👍 On hyvä tunnistaa omat vajavaisuutensa.

Kyllä, se on hyvä kun tuovat tuon matkailu vajavaisuutensa profiileissa esille niin voin ne hylätä. Pahempi olis jps ei tätä kerro ja heti pitäisi ollakin menossa johonkin reissuun.

Vierailija
62/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotus miehelle kun ei tartte lähtä enää kidutettavaksi minnekään "ihanalle perhelomalle"

Niin, miehethän usein hylkäävät, eron tullessa, myös lapsensa, eivätkä järjestä edes heille mitään perhelomia. Mitäpä sitä edes lapsiaan ilahduttamaan.

Ei ne lapsia hylkää. Tarjoavat kodin ja ruokaa.

Lapset on siitä hassuja, että he haluavat vanhempiensa kanssa huvipuistoihin, telttaretkille vaikka takapihalle, laskettelulomille jne. Varsinkin kun kuulevat toisilta mukavia kokemuksia. Koti ja ruoka ei pelkästään riitä. 

Just näin. Joku pieni iltakävelykin on lasteni mielestä kiva juttu, mutta niiden isä ei veny edes siihen. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotus miehelle kun ei tartte lähtä enää kidutettavaksi minnekään "ihanalle perhelomalle"

Niin, miehethän usein hylkäävät, eron tullessa, myös lapsensa, eivätkä järjestä edes heille mitään perhelomia. Mitäpä sitä edes lapsiaan ilahduttamaan.

Ei ne lapsia hylkää. Tarjoavat kodin ja ruokaa.

Lapset on siitä hassuja, että he haluavat vanhempiensa kanssa huvipuistoihin, telttaretkille vaikka takapihalle, laskettelulomille jne. Varsinkin kun kuulevat toisilta mukavia kokemuksia. Koti ja ruoka ei pelkästään riitä. 

Saaha sitä haluta muttei se oo silti hylkäämistä ettei näitä tee. Hylkääminen olis se ettei haluais ees nähä lapsia, ei tarjota niille kotia eikä mitään.

Tytär oli eilen kuumeessa. Vävy pakkasi lapset, sukset ja eväät autoon ja retkeilivät ulkona monta tuntia. Onneksi ei ole tyyppi, joka on sitä mieltä, että koti ja ruoka riittää lapsille.

Vierailija
64/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite sinkkumiehenä tinderissä laitan hylkyyn kaikki jotka jo profiilissa sanovat tykkäävänsä matkustelusta tai kuvina on lomamatkoilta rantakuvia jne.

Kyllä, se on hyvä kun tuovat tuon matkailu vajavaisuutensa profiileissa esille niin voin ne hylätä. Pahempi olis jps ei tätä kerro ja heti pitäisi ollakin menossa johonkin reissuun.

Hyvä myös tuoda esiin omat rajoittuneisuutensa avartaa maailmankuvassa ja kokemuksiaan yhdessä puolisonsa kanssa.

Vierailija
65/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tapa jättää koko elämänsä yhden ihmisen varaan. Mene ja toteuta itse tai kavereiden kanssa. Miehiä ei kiinnosta samat asiat kuin naisia eli enemmän saat irti kylpylästä, kulttuurireissusta ym. Naisten kanssa.

Vierailija
66/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää miten jotkut tuntuvat suorastaan ylpeiltä siitä, etteivät halua olla ja tehdä yhdessä itse valitsemansa kumppanin kanssa.

Vierailija
67/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää miten jotkut tuntuvat suorastaan ylpeiltä siitä, etteivät halua olla ja tehdä yhdessä itse valitsemansa kumppanin kanssa.

He puhuvat kokemuksen äänellä.

Vierailija
68/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen tapa jättää koko elämänsä yhden ihmisen varaan. Mene ja toteuta itse tai kavereiden kanssa. Miehiä ei kiinnosta samat asiat kuin naisia eli enemmän saat irti kylpylästä, kulttuurireissusta ym. Naisten kanssa.

Samaa mieltä, tosin ajatus "elämän jakamisesta" parisuhteessa vesittyy, jos kumpikin elää omaa elämäänsä. 

Vierailija
69/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä myös tuoda esiin omat rajoittuneisuutensa avartaa maailmankuvassa ja kokemuksiaan yhdessä puolisonsa kanssa.

Se jatkuva reissaus ja touhottaminen muka avartaa maailmankuvaa? Miten joku viikonloppu reissu naapurikylän kylpylälle avartaa maailmankuvaa? Tai rantaloma jossain turistihelvetissä?

Vierailija
70/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mieluummin etsi mies, jota kiinnostaa samat asiat kuin sinua. Voit toteuttaa sen miehen kanssa sekä arkea että juhlaa, kotona oloa että matkustelua, kulttuuria että juntteilua, kylpylää että koti saunomista. Tällaisiakin miehiä on. Paljon.

Vierailija
71/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, tosin ajatus "elämän jakamisesta" parisuhteessa vesittyy, jos kumpikin elää omaa elämäänsä. 

Parisuhteessa ei tarvitse jakaa joka hetkeä 24/7. Ihmisellä saa olla myös omia ystäviä, harrastuksia ja menoja suhteen mitenkään kärsimättä.

Vierailija
72/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi noloa tunnustaa, että tulipa valittua väärin.

Vierailija
73/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elämän jakaminen tarkota kaiken yhdessä tekemistä. Mulle reissut ei oo sitä elämää mikä jakaa vaan se arki.

Vierailija
74/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla muutenki nolo tapaus. Mulla ei mikään nolota.

Vierailija
75/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet viikonloppureissut ovat pahimpia. Ihan hirveästi joutuu näkemään vaivaa lyhyen huvin vuoksi. Ehdottakaa viikon tai kahden matkaa. Siinä ehtii levätä paremmin suhteessa pakkaamiseen ja muuhun häseltämiseen.

Vierailija
76/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numero 17. Sait tismalleen kiinni ongelmasta,

ap

Meillä innostun, kun puoliso ehdottaa jotain extraa, ajelua sunnuntaisin,  pizzoille lähtöä, minilomaa... ja vaikkei olis just mun juttu, en sitä ehkä sanoisi. Joskus kun mä ehdotan jotain tyyliin koko päivän reissu, hän saattaa sanoa: lähdetään heti, ollaan sit takaisin jo iltapäivällä, vaikka minä olisin halunnut viipyä, luhnustella...

Jos minä ehdotan vaik konserttia, saattaa ssnoa: mee vaik siskos kanssa...

m i e h e t

Miksi te naiset ootte aina vailla jotaki ylimäärästä. Ite en ikinä jaksanu exien jatkuvaa touhottamista, aina piti olla johonki menossa ja jotaki tekemässä. Nyt kun olen 6 vuotta ollu sinkku niin ollut aivan mahtavaa. En oo poistunu kotoa kuin ruokakauppaan kun teen työtkin etänä.

Näihin kyseessä oleviin ongelmiin auttaisi se, että samanhenkiset olisivat yhdessä. Mutta sehän on tietysti mahdotonta oikeassa elämässä. Minun mielipiteeni on, että kumpiki  joutuu joskus joustamaan jos rakastaa ja välittää kumppanistaan. Ei parisuhteessa voi elää niin itsekkäästi, että "minä nyt vaan olen tämmöinen kun olen". 

Yksin voi mennä hotelliin tai matkoille yms. silloin tällöin. Mutta se eiold sama kuin mennä yhdessä kumppanin kanssa. Jos toinen galuas parisuhdeaikaa ja ei sitä saa niin kyllähän silloin jotain uupuu suhteesta. Kyllä muutakin aikaa joskus pitäisi olla kuin kotona ja mökillä, urautuuhan siinä vallan ja uudet virikkeet puuttuvat. 

Hyvä esimerkki on, että ex-mieheni oli sellainen, että hänelle riitti mökki, koti ja omat harrastukset. Jos lähtikin kun järjestin niin oli nihkeä ja kaikki oli huonosti ja kurjaa. Myös "menee rahaa" . Erosimme sitten, emme pelkästään tuosta syystä. Sanon nyt senkin, että minun toimestani. Mies olisi halunnut jatkaa. Mutta miten ollakaan. Hän löysi uuden kumppanin melko pian, oli muuten varattu nainen silloin ja mies ennen moralisoi näitä juttuja. Siinäkin nyt uusi piirre ilmeni. He alkoivat matkustella ja harrastaa vaikka mitä yhdessä. Monta kertaa vuodessa. Olen tullut siihen tulokseen, että kumppani kyllä innostuu vaikka mihin jos on halua miellyttää ja huomioda sekä olla toisen kanssa. Rikas tämä uusi nainen ei ollut, joten siitä ei matkustushalu rahanmenoineen johtunut. 

Minua kyllä söi ja myös suhdettamme kun ex-mies ei halunnut lähteä oikein mihinkään tai oli nihkeä jos lähti. 

Vierailija
77/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ei ole kyse siitä. Myös kotona ja mökillä voi olla yhdessä itse valitsemansa kumppanin kanssa. Miksi ne yhteiset tekemiset  ja olemiset pitää juuri jossain muualla olla, että ne tuntuisi yhtään miltään?

Vierailija
78/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jatkuva reissaus ja touhottaminen muka avartaa maailmankuvaa? Miten joku viikonloppu reissu naapurikylän kylpylälle avartaa maailmankuvaa? Tai rantaloma jossain turistihelvetissä?

Tuliko sun kommentti nyt oikeaan ketjuun?

Eihän ap puhunut mitään JATKUVASTA reissauksesta tai touhottamisesta, eikä myöskään rantalomista turistihelvetissä. Hän puhui pienistä viikonloppu hotellilomista, yhdessä puolison kanssa.

Vierailija
79/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei tarvitse jakaa joka hetkeä 24/7. Ihmisellä saa olla myös omia ystäviä, harrastuksia ja menoja suhteen mitenkään kärsimättä.

Totta. Saa olla. Mutta eikö olisi hyvä olla jotain yhteistäkin? Edes jotain?

Vierailija
80/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla muutenki nolo tapaus. Mulla ei mikään nolota.

Tuo selittääkin paljon 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan