Onko linjoilla muita, jonka mies ei koskaan yllätä tai halua tehdä edes pieniä viikonlopun reissuja?
Mieheni haluaa aina olla kotona tai mökillä. Viiteen vuoteen emme ole käyneet missään muualla kahdestaan.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no nyt ehdotuksia: meil on toukokuussa yhteinen merkkipäivä, sattuu viel lauantaille.
Minä tahon, et tehtäis 'jotain kivaa' (ei kallista edes)
mies: ihan sama
E h d o t u k s i a?
Jos mies sanoo että iha sama niin sit se on iha sama. Lähtee mukaan sun mieliksi vaikka veisit sen kävelee tulisille hiilille mutta ei kummemin välitä siitä tekemisestä.
Tietysti joku romanttisempi tapaus voisi muotoilla asian vähän toisin. Vaikkapa "ihan sama mitä, kunhan saan viettää aikaa sinun kanssasi".
Iha liia pitkästi sanottu kun "ihan sama" ajaa asian
Vierailija kirjoitti:
Sulla on oikeastaan 3 vaihtoehtoa:
1. Elät miehen toiveiden mukaisesti > alistut ja petyt > se erkaannuttaa teidät
2. Suunnittelet ja järjestät yhteisiä reissuja > mies alistuu ja sinä petyt > se erkaannuttaa teidät
3. Suunnittelet ja järjestät omia reissuja > se erkaannuttaa teidät
Kerro puolisolle, että kaipaat enemmän yhteistä aikaa. Mistä voi löytää keskustelun aiheita jos missään ei käydä? Tai käyt yksin viikonloppureissulla ja kerrot avoimesti, miten kivaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, joka ei hirveesti tykkää matkustelusta, joten mulle sopis tuollainen mies. Mistä niitä löytää?
Tuutko hakeen ... ?
En no tuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on oikeastaan 3 vaihtoehtoa:
1. Elät miehen toiveiden mukaisesti > alistut ja petyt > se erkaannuttaa teidät
2. Suunnittelet ja järjestät yhteisiä reissuja > mies alistuu ja sinä petyt > se erkaannuttaa teidät
3. Suunnittelet ja järjestät omia reissuja > se erkaannuttaa teidät
Kerro puolisolle, että kaipaat enemmän yhteistä aikaa. Mistä voi löytää keskustelun aiheita jos missään ei käydä? Tai käyt yksin viikonloppureissulla ja kerrot avoimesti, miten kivaa oli.
Niin, tuskin museokierros lähikaupungissa vetoaa. Pakkaa matkakassiin parit pöksyt ja kerro että hotelliyö olis vaihtelua, kannattaa vilkasta pakkaamiset. Ois nois söpö lähestyminen ilman nolostelua.
Tietysti joku romanttisempi tapaus voisi muotoilla asian vähän toisin. Vaikkapa "ihan sama mitä, kunhan saan viettää aikaa sinun kanssasi".