Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko linjoilla muita, jonka mies ei koskaan yllätä tai halua tehdä edes pieniä viikonlopun reissuja?

Vierailija
10.03.2024 |

Mieheni haluaa aina olla kotona tai mökillä. Viiteen vuoteen emme ole käyneet missään muualla kahdestaan.

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numero 17. Sait tismalleen kiinni ongelmasta,

ap

Meillä innostun, kun puoliso ehdottaa jotain extraa, ajelua sunnuntaisin,  pizzoille lähtöä, minilomaa... ja vaikkei olis just mun juttu, en sitä ehkä sanoisi. Joskus kun mä ehdotan jotain tyyliin koko päivän reissu, hän saattaa sanoa: lähdetään heti, ollaan sit takaisin jo iltapäivällä, vaikka minä olisin halunnut viipyä, luhnustella...

Jos minä ehdotan vaik konserttia, saattaa ssnoa: mee vaik siskos kanssa...

m i e h e t

Miksi te naiset ootte aina vailla jotaki ylimäärästä. Ite en ikinä jaksanu exien jatkuvaa touhottamista, aina piti olla johonki menossa ja jotaki tekemässä. Nyt kun olen 6 vuotta ollu sinkku niin ollut aivan mahtavaa. En oo poistunu kotoa kuin ruokakauppaan kun teen työtkin etänä.

Aina vailla? Hei haloo, tässä oli kyse pari kertaa vuodessa!!!😠

Vierailija
42/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei keksi ikinä mitään kivaa mulle tai lapsille, joten nykyään menen minne menen ja teen mitä teen vain lasten kanssa. Ennen järkkäsin sitä sun tätä perhejuttua, mutta reissuilla ukko oli perässävedettävä, valittava ja kärsivä. Halusi eniten vain kuorsata hotellihuoneessa. Mietin, että tuollaiselle on täysin turha maksaa mitään spesiaalia, saa jäädä kotiin. En ole kaivannut.

Miksi sun piti niinkin kauan miestä kiduttaa pakottamalla se mukaan?

Ja ero tulee miehelle yllätyksenä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numero 17. Sait tismalleen kiinni ongelmasta,

ap

Meillä innostun, kun puoliso ehdottaa jotain extraa, ajelua sunnuntaisin,  pizzoille lähtöä, minilomaa... ja vaikkei olis just mun juttu, en sitä ehkä sanoisi. Joskus kun mä ehdotan jotain tyyliin koko päivän reissu, hän saattaa sanoa: lähdetään heti, ollaan sit takaisin jo iltapäivällä, vaikka minä olisin halunnut viipyä, luhnustella...

Jos minä ehdotan vaik konserttia, saattaa ssnoa: mee vaik siskos kanssa...

m i e h e t

Miksi te naiset ootte aina vailla jotaki ylimäärästä. Ite en ikinä jaksanu exien jatkuvaa touhottamista, aina piti olla johonki menossa ja jotaki tekemässä. Nyt kun olen 6 vuotta ollu sinkku niin ollut aivan mahtavaa. En oo poistunu kotoa kuin r

Jos joskus löydät sieltä kotoa kumppanin, niin muistathan kertoa, että teidän parisuhteessa eletään ainoastaan sinun säännöillä. Kumppanin mielipiteellä ei ole väliä.

Miksi haluaisin kumppania itselleni? Pihtaamaan ja mököttämään? Pilaamaan mun mukavat oltavat?

Vierailija
44/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin kumppania itselleni? Pihtaamaan ja mököttämään? Pilaamaan mun mukavat oltavat?

Aika luonnollinen oletus, kun koko ketju koskee pariskunnan käyttäytymistä. Miksi olet ketjussa?

Vierailija
45/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi rahaa. Mies ei vain kaipaa mitään kahdenkeskistä.

ap

Eli te ette ole kahdestaan kotona ja mökillä, sielä on aina muitakin?

Vierailija
46/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei keksi ikinä mitään kivaa mulle tai lapsille, joten nykyään menen minne menen ja teen mitä teen vain lasten kanssa. Ennen järkkäsin sitä sun tätä perhejuttua, mutta reissuilla ukko oli perässävedettävä, valittava ja kärsivä. Halusi eniten vain kuorsata hotellihuoneessa. Mietin, että tuollaiselle on täysin turha maksaa mitään spesiaalia, saa jäädä kotiin. En ole kaivannut.

Luultavasti. Olen ottanut tämän varsin hyvän (ja todennäköisen) vaihtoehdon puheeksi muutaman kerran, ja reaktio on aina torjunta, ei ole kuulevinaan. Huoh.

Vierailija
47/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika luonnollinen oletus, kun koko ketju koskee pariskunnan käyttäytymistä. Miksi olet ketjussa?

Olen ollut parisuhteissa joissa naiset vaatineet jatkuvaa touhottamista ja reissausta.

Vierailija
48/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti. Olen ottanut tämän varsin hyvän (ja todennäköisen) vaihtoehdon puheeksi muutaman kerran, ja reaktio on aina torjunta, ei ole kuulevinaan. Huoh.

Helpotus miehelle kun ei tartte lähtä enää kidutettavaksi minnekään "ihanalle perhelomalle"

Vierailija
49/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteissa joissa naiset vaatineet jatkuvaa touhottamista ja reissausta.

No siinä tapauksessa: Hyvä, että on tullut ero. Sovit selvästi paremmin yksin eläjäksi.

Vierailija
50/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli. Ja mennyt aikamuoto, koska emme ole enää yhdessä.

Yhdessä tehtiin jotain vain jos järjestin. Siinäkin viimeinen niitti oli, kun olin järjestänyt ja odottanut kahdenkeskistä aikaa, niin mies oli sitten edellisenä iltana viipynyt harrastustreeneissään myöhään, ja väsyneenä pilkki jo kun oltiin vasta menossa. Että niin merkityksellistä tämä meidän aika hänelle oli.

Parisuhdetta ei pitää yllä yksinään.

Näin kävi mullekkin. Mies aina pilasi selvästi tahallaan kaiken, ettei vaan tarvitsisi osallistua enää mihinkään. Itkin aikani pilalle menneitä juttuja ja lopulta tajusin erota.

Vierailija
51/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuollainen. Nykyinen lähtee mielellään mun kanssa reissuun, mutta suunnitellaan ne kyllä yhdessä. Yllätyksistä en edes tykkää.

Vierailija
52/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus miehelle kun ei tartte lähtä enää kidutettavaksi minnekään "ihanalle perhelomalle"

Niin, miehethän usein hylkäävät, eron tullessa, myös lapsensa, eivätkä järjestä edes heille mitään perhelomia. Mitäpä sitä edes lapsiaan ilahduttamaan.

Vierailija
53/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehethän usein hylkäävät, eron tullessa, myös lapsensa, eivätkä järjestä edes heille mitään perhelomia. Mitäpä sitä edes lapsiaan ilahduttamaan.

Ei ne lapsia hylkää. Tarjoavat kodin ja ruokaa.

Vierailija
54/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotus m

Ennen kaikkea helpotus minulle ja lapsille. Meillä on ollut tosi rentoa, mukavaa ja aktiivista menemistä ilman murjottavaa ukkoa.

Vierailija
55/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sinkkumiehenä tinderissä laitan hylkyyn kaikki jotka jo profiilissa sanovat tykkäävänsä matkustelusta tai kuvina on lomamatkoilta rantakuvia jne.

Vierailija
56/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain muuta itsellesi ja tehkää miehen kanssa niitä asioita, joista molemmat pidätte. Esimerkiksi minä kävin hiljattain äitini kanssa Tallinnassa. 

Vierailija
57/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on siitä hassuja, että he haluavat vanhempiensa kanssa huvipuistoihin, telttaretkille vaikka takapihalle, laskettelulomille jne. Varsinkin kun kuulevat toisilta mukavia kokemuksia. Koti ja ruoka ei pelkästään riitä. 

Vierailija
58/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on siitä hassuja, että he haluavat vanhempiensa kanssa huvipuistoihin, telttaretkille vaikka takapihalle, laskettelulomille jne. Varsinkin kun kuulevat toisilta mukavia kokemuksia. Koti ja ruoka ei pelkästään riitä. 

Saaha sitä haluta muttei se oo silti hylkäämistä ettei näitä tee. Hylkääminen olis se ettei haluais ees nähä lapsia, ei tarjota niille kotia eikä mitään.

Vierailija
59/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite sinkkumiehenä tinderissä laitan hylkyyn kaikki jotka jo profiilissa sanovat tykkäävänsä matkustelusta tai kuvina on lomamatkoilta rantakuvia jne.

👍 On hyvä tunnistaa omat vajavaisuutensa.

Vierailija
60/185 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaha sitä haluta muttei se oo silti hylkäämistä ettei näitä tee. Hylkääminen olis se ettei haluais ees nähä lapsia, ei tarjota niille kotia eikä mitään.

Voi lapsiparat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän