Oon vasta 42 ja näytän ihan harmaalta mummelilta jo
Eniten ärsyttää tuo veltto leuanalusiho ja se, että oon ihan väritön. Miten te kestätte sen, että ulkonäkö rapistuu?
Kommentit (79)
Harmaa tukka on upea! Sen väriä voi korostaa sävytyksellä ja vaikka luonnollisen näköisellä raidoituksella. Kampaustyyli ja hyvä leikkaus tekevät ihmeitä!
Kulmiin ja ripsiin vähän väriä ja iholle sävyttävää kosteusvoidetta. Kasvojen lähelle esim. vuodenaikatyyppiisi sopivan värinen vaatetus tai huivi. Pienillä jutuilla saa paljon aikaan. Älä unohda hymyä!
Harmaiden hiusten värjääminen nuorentaa heti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa tukka on upea! Sen väriä voi korostaa sävytyksellä ja vaikka luonnollisen näköisellä raidoituksella. Kampaustyyli ja hyvä leikkaus tekevät ihmeitä!
Kulmiin ja ripsiin vähän väriä ja iholle sävyttävää kosteusvoidetta. Kasvojen lähelle esim. vuodenaikatyyppiisi sopivan värinen vaatetus tai huivi. Pienillä jutuilla saa paljon aikaan. Älä unohda hymyä!
Mikään mitä teet, ei nuorenna, jos hiukset ovat harmaat.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin vanhenee yhtää lailla. Mieti, kannattaako ulkonäköönsä uhrata noin paljon elämänhaluaan?
En ole kiinnostunut miesten vanhenemisesta vaan siltä miltä itse näytän. Näytän jotenkin ihan vieraalta enkä enää itseltäni. Se on hämmentävää ja surullista.
Ap
Jos talous mahdollistaa, käy kosmetologin pakeilla. Niillä on käytössä ilman veistä kohottavia liftinghoitoja.
Kasvojumppaa kannattaa myös harrastaa.
Auringolta suojautuminen on tärkeää. Aurinkovoide, lippis ja aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
Laita itseruskettavaa ja värjää hiukset. Niillä pääsee jo pitkälle.
Ei kaksoisleuka häviä rusketusvoiteella.
Kuuma arabimies sängyssä laittaa naisen kun naisen hehkumaan. Kokemusta on.
t. Vihreä nuori nainen
Omasta mielestäni on huikeaa, että mittarissa on ensi viikolla 44v. Toki, en kärsi kaksoisleuasta tai harmaudesta, varmasti fiilikset olisivat silloin ihan eri. Mielestäni elämme eniten itseämme varten, joten se että tekee asioita josta itse nauttii ja tuo hyvää oloa näkyy myös ulospäin. Hymyilevä ja iloinen on paremman näköinen kuin suuttuneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sellaista yleistä harmautta, kun kaikki on menettänyt väriään, silmätkin on jotenkin haaleammat, huulista puhumattakaan.
Ap
Sama. Elämä loppui siinä 35. Nyt vaan odotellaan sairauksia jne. Ei vanheneva ihminen ole kaunis, ei millään .
Vierailija kirjoitti:
Kookkaat pyöreät silarit kantsis ottaa.
Neliskanttiset olis kyl enemmän mieleen.
Mun ex on 36 ja näyttää jo 50 vuotiaalta mammalta, jotkut ikääntyy nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kookkaat pyöreät silarit kantsis ottaa.
Neliskanttiset olis kyl enemmän mieleen.
Isot rinnat vasta mummomaiset onkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo leuka on paha. Olen 39v., tuore äiti ja kaksari on kamala, vaikka muuten olen laiha luikku. Kauhistuin, kun yritettiin ottaa eteerisiä äiti-vauvakuvia ja näytän niissä naamasta ihan kammottavalta ja leuka pussittaa kuin pelikaanilla. Veitsen alle en leuan takia mene (juuri selvisin hätäsektiosta) mutta jotain tarttis tehdä.
Voit vähän vaikuttaa asentoa muuttamalla, kiinnitä huomiota missä asennossa pidät leukaasi. Öisin jos nukut leuka rinnassa, vaihda asentoa, päivisin sama juttu. Voit myös kevyttä hierontaa tehdä leuan alueelle.
Mä luovutin, ihan sama. Oon mummelin näköinen myös, ikää 48 v. Jotenkin helpotus luopua myös parisuhteesta haaveilusta, keskityn nyt uraan, kuntoiluun ja matkusteluun. Lapsetkin jo muuttaneet omilleen. Jokin seksisuhde ois kiva, mutta tuntuu että sekin juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo leuka on paha. Olen 39v., tuore äiti ja kaksari on kamala, vaikka muuten olen laiha luikku. Kauhistuin, kun yritettiin ottaa eteerisiä äiti-vauvakuvia ja näytän niissä naamasta ihan kammottavalta ja leuka pussittaa kuin pelikaanilla. Veitsen alle en leuan takia mene (juuri selvisin hätäsektiosta) mutta jotain tarttis tehdä.
Voit vähän vaikuttaa asentoa muuttamalla, kiinnitä huomiota missä asennossa pidät leukaasi. Öisin jos nukut leuka rinnassa, vaihda asentoa, päivisin sama juttu. Voit myös kevyttä hierontaa tehdä leuan alueelle.
Gua shaa eikä hierontaa, kuten joku jo suositteli.
Vierailija kirjoitti:
Ota arabimies, niiden hyvät rakastelutaidot saa sinut taas hehkumaan
Itsekin persu 👍
Hyvä puoli tuossa on se, että saa olla täysin rauhassa. Kesälläkin kevyissä vaatteissa, ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sellaista yleistä harmautta, kun kaikki on menettänyt väriään, silmätkin on jotenkin haaleammat, huulista puhumattakaan.
Ap
Me suomalaiset ollaan haaleita. Tuon huomaa, kun asuu useamman kuukauden ulkomailla. Kun tulee takaisin on ihan, että missä kaikki pigmentti ihmisistä on? :O
Gua sha saattaisi auttaa tuohon leuan ongelmaan.