Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vasta 42 ja näytän ihan harmaalta mummelilta jo

Vierailija
10.03.2024 |

Eniten ärsyttää tuo veltto leuanalusiho ja se, että oon ihan väritön. Miten te kestätte sen, että ulkonäkö rapistuu? 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.

Vierailija
2/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota arabimies, niiden hyvät rakastelutaidot saa sinut taas hehkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin viimeksi tällä viikolla n.35v ikäiseksi ja olen 48v, olen kuulemma jotenkin "niin nuorekas" (toki nukun mahd paljon, en ole koskaan tupakoinut/grillannut itseäni auringossa ja sk50 päivävoide käytössä maalis-syyskuu aikana). Päälläni oli mustat kapeat housut, mustavalkoraidallinen puuvillapaita ja sen päällä vaaleanharmaa pohjemittainen edestä avoin mohairneuletakki eli perusvaatteita mielestäni. Ehostus on kevyt, huulisävy, poskipuna, kulmat kuosissa, kosteutuksesta huolehdin, saunon paljon, juon vettä, Bybin bakuchiol-seerumi minulle loistava.

Suhtaudu vanhenemiseen luonnollisena asiana, koska sitä se on. Ja on onni saada vanhentua, itse olen jo vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, pistää asioita perspektiiviin.

Vierailija
4/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota arabimies, niiden hyvät rakastelutaidot saa sinut taas hehkumaan

Valitettavasti miehiä ei noin vaan oteta. Tai minä en ainakaan voi ottaa.

Ap

Vierailija
5/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maatiaisakka. Hikihommat , hyvä taide ja kiinnostus muita ihmisiä ja asioita kohtaan pitää elämässä kiinni.

Vierailija
6/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: lla on vain vääristynyt minäkuva. Ja vaikka näyttäisitkin mummolta niin mitä hirveää siinä on? Et sinä kellekään kelpaa muutenkaan

M 40

Vierailija
7/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: lla on vain vääristynyt minäkuva. Ja vaikka näyttäisitkin mummolta niin mitä hirveää siinä on? Et sinä kellekään kelpaa muutenkaan

M 40

Onneksi miehet on tuossa iässä vielä kuumia adoniksia :)

Vierailija
8/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo leuka on paha. Olen 39v., tuore äiti ja kaksari on kamala, vaikka muuten olen laiha luikku. Kauhistuin, kun yritettiin ottaa eteerisiä äiti-vauvakuvia ja näytän niissä naamasta ihan kammottavalta ja leuka pussittaa kuin pelikaanilla. Veitsen alle en leuan takia mene (juuri selvisin hätäsektiosta) mutta jotain tarttis tehdä. 

Vierailija
9/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy solariumissa tai mene Kanarialle ottamaan aurinkoa. Sitten vielä kasvojenkohotus niin voilá!

Vierailija
10/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luultiin viimeksi tällä viikolla n.35v ikäiseksi ja olen 48v, olen kuulemma jotenkin "niin nuorekas" (toki nukun mahd paljon, en ole koskaan tupakoinut/grillannut itseäni auringossa ja sk50 päivävoide käytössä maalis-syyskuu aikana). Päälläni oli mustat kapeat housut, mustavalkoraidallinen puuvillapaita ja sen päällä vaaleanharmaa pohjemittainen edestä avoin mohairneuletakki eli perusvaatteita mielestäni. Ehostus on kevyt, huulisävy, poskipuna, kulmat kuosissa, kosteutuksesta huolehdin, saunon paljon, juon vettä, Bybin bakuchiol-seerumi minulle loistava.

Suhtaudu vanhenemiseen luonnollisena asiana, koska sitä se on. Ja on onni saada vanhentua, itse olen jo vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, pistää asioita perspektiiviin.

Tunnistinkin kuvauksesta. Mielestäni näytät reippaasti 50-vuotiaalta. Sori vaan, mutta monet luulevat itseään nuoremman näköiseksi. 

Vierailija
11/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö? Annatko kakkosta? Niillä pääsee jo pitkälle

Vierailija
12/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43 eikä ikääntyminen haittaa. En ole koskaan ollut se kedon kaunein kukka, joten rupsahtamisella ei ole mitään merkitystä kaltaiselleni. 

Vierailija
13/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitko? Jos tupakoit, niin lopeta, vaikuttaa ihoon ja sen väriin. 

Vierailija
14/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hiusväri ? Kotonakin onnistuu hyvin. Hiukset kun laittaa ylös niin sekin auttaa paljon.

Vierailija
15/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kestän katsomalla voimaannuttavia kuvia hyvännäköisistä ja eloisista ikääntyneistä naisista. Sain myös ilahduttavia tuloksia (jo muutamassa viikossa) jättämällä sokerin ja valkoiset viljat pois. Sokeri häiritsee ihon kollageenintuotantoa, nyt iho on napakampi, elinvoimaisemman sävyinen ja jopa rypyt ovat vähän tasoittuneet. Toki tiedän, että vaikka kuinka hyvin eläisi, niin ennemmin tai myöhemmin harmaa vanhuus näkyy naamasta, mutta vähän sain jatkoaikaa. 

Vierailija
16/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastu. Alkaa iho ja silmät hehkumaan. 

Vierailija
17/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aina, kun joku kirjoittaa jostakin mielipahastaan, niin joku pöljä rientää paikalle kertomaan ettei minulla ainakaan ole tuota mielipahaa? Mitä hel ve ttiä sellainen kuvittelee tekevänsä?

Vierailija
18/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullut myös järkky kaksoisleuka 40+v. :(

Vierailija
19/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin vanhenee yhtää lailla. Mieti, kannattaako ulkonäköönsä uhrata noin paljon elämänhaluaan?

Vierailija
20/79 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aina, kun joku kirjoittaa jostakin mielipahastaan, niin joku pöljä rientää paikalle kertomaan ettei minulla ainakaan ole tuota mielipahaa

No onhan tossa hyvä pointti lopussa: vanhenemisen ainoa vaihtoehto on varhainen kuolema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän