Oon vasta 42 ja näytän ihan harmaalta mummelilta jo
Eniten ärsyttää tuo veltto leuanalusiho ja se, että oon ihan väritön. Miten te kestätte sen, että ulkonäkö rapistuu?
Kommentit (79)
Geenit ja elämäntavat. Ensimmäiselle ei mahda mitään. Jotkut pysyvät nuorekkaina, suurin osa näyttää ikäiseltään (myös ne, joita joku kehuu kun on laittautunut: aamulla meikittömänä noin 0.00 % viisikymppisistä näyttää tyttömäiseltä) ja pieni osa geenien vuoksi joutuu toteamaan, että no perhana. Elämä on, kannattaa keskittyä muuhun kuin ulkonäköön. Kukaan ei ole ikuisesti nuori, parempi vanhentua arvokkaasti kuin irvokkaasti (kuten Madonna).
Ok, se voi olla niin, mutta mies joka moisen oletuksen iästäni teki ei ollut ainoa, viimeksi päälläni oli kukkamekko ja saappaat ja silloin luulija oli naispuolinen. Mutta tosiaan, nämäkin asiat on aina katsojan silmissä.
Olet hopeahiuksinen ihanuus. Kaltaisesi kypsän hedelmän voisi poimia. Muista, että kuntoilemalla voit pitää kroppasi kunnossa pitkään. Se on kuitenkin se tärkein myös itsesi kannalta.
M39
Arvaapas miltä tuntuu ikänsä "kauniina" olleena, kun 70-vuotiaana oma mummo katsoo peilistä vastaan. Posket roikkuu ja naama on täynnä ruskeita läiskiä?
Koomista. Tuon ikäiset hankkivat lapsiakin. Olet nuori.
Vierailija kirjoitti:
Minua luultiin viimeksi tällä viikolla n.35v ikäiseksi ja olen 48v, olen kuulemma jotenkin "niin nuorekas" (toki nukun mahd paljon, en ole koskaan tupakoinut/grillannut itseäni auringossa ja sk50 päivävoide käytössä maalis-syyskuu aikana). Päälläni oli mustat kapeat housut, mustavalkoraidallinen puuvillapaita ja sen päällä vaaleanharmaa pohjemittainen edestä avoin mohairneuletakki eli perusvaatteita mielestäni. Ehostus on kevyt, huulisävy, poskipuna, kulmat kuosissa, kosteutuksesta huolehdin, saunon paljon, juon vettä, Bybin bakuchiol-seerumi minulle loistava.
Suhtaudu vanhenemiseen luonnollisena asiana, koska sitä se on. Ja on onni saada vanhentua, itse olen jo vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, pistää asioita perspektiiviin.
Tässä kyllä tilannetaju ja empatia loistavat poissaolollaan. Toivottavasti et ole normaalielämässä kuin norsu posliinikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Ota arabimies, niiden hyvät rakastelutaidot saa sinut taas hehkumaan
Mulla on ollut yksi arabimies. Oli ihan täysin tumppu sängyssä.
Laita itseruskettavaa ja värjää hiukset. Niillä pääsee jo pitkälle.
Aloittaja on palstan perusressukkamies, joka tekee naurettavia aloituksia naiseksi tekeytyneenä. Tämä on hänen ainoa keinonsa olla vuorovaikutuksessa naisten kanssa. Kannattaa ilmiantaa nuo paskaviestit heti alkuunsa niin palsta siistiytyy.
Onko sinun pimppikarvat harmaantuneet vai oletko jo karvaton?
Musta on kiva, että omanikäisistä naisista näkyy eletty elämä sopivissa määrin. Tietää, ettei ole mikään epävarma teinityttö enää, vaan aikuinen nainen, joka tietää, mitä haluaa ja myös vanhenee itsevarmasti. Nelikymppisenä miehenä tykkää sellaisesta, vaikka tiedän joidenkin miesten ajattelevan toisin, mutta ne miehet ovat itse heikkoitsetuntoisia.
Minä olen niin helpottunut kun saan vähemmän huomiota kun ikää on tullut lisää. Tosin kesäisin saan vieläkin mielestäni liikaa katseita ja pukeudun sen takia löysiin vaatteisiin. Toivoisin olevani aivan täysin näkymätön miehille. Mulla on vielä traumatausta ja kun muutama vuosi sitten traumamuistot aktivoituvat vahvasti, kaikki miespuolisten ihmisten katseet ja huomio yleisesti aiheuttaa tajutonta ahdistusta.
Kookkaat pyöreät silarit kantsis ottaa.
Tässä ilmainen vinkki, jolla saat ihon ja katseen kirkastumaan: syö yhteensä noin kilo kasviksia, hedelmiä ja marjoja päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin vanhenee yhtää lailla. Mieti, kannattaako ulkonäköönsä uhrata noin paljon elämänhaluaan?
En ole kiinnostunut miesten vanhenemisesta vaan siltä miltä itse näytän. Näytän jotenkin ihan vieraalta enkä enää itseltäni. Se on hämmentävää ja surullista.
Ap
Vinkki harmauteen= itseruskettava kasvovesi. Oikeesti toimii siihen harmauteen.
Ei oo paljo rapistunut. Vanhenemiselle ei voi mitään.
N53
Vierailija kirjoitti:
AP: lla on vain vääristynyt minäkuva. Ja vaikka näyttäisitkin mummolta niin mitä hirveää siinä on? Et sinä kellekään kelpaa muutenkaan
M 40
Vanhempikin nainen kelpaa. :D
Sinun asenteesi puolestaan antavat kuvan paitsi suuresta elämänviisaudesta, myös äärimmäisen halutusta kavaljeerista.