Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?

Vierailija
09.03.2024 |

Vai onko tämä kivikautinen juttu?

Kommentit (251)

Vierailija
181/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa tossa kerran itsekin kaupungilla liikkeellä silmittömien viljatuote-orgioiden jälkeen, kun liukuportaissa tuntui suolen tietämiltä epämiellyttävä rapäisy. Lähdin siltä seisomalta ryntäämään kohti saniteettitiloja, ja jo matkalla laskin housuja, kun ymmärsin, että nyt roiskahtaa ja kovaa. WC:t olivat minulle kuitenkin liian kalliita, joten singahdin läheiseen Dressmaniin, ja kahmiaisin rekistä molempiin käsiin vaatteita ja siitä suorinta tietä sovituskoppiin.

Enää en pystyntyt pidättämään vaan perseestäni roiskui pitkin koppia verta, paskaa ja visvaa. Yritin peitellä aukkoani mukaan nappamillani vaatekappaleilla, mutta paska poltti paidat ja bleiserit karrelle, eikä käsiini jäänyt kuin henkarit. Tilanne näytti hetken toivottomalta, kunnes huomasin jonkun unohtaneen koppiin putkikassinsa. Töräytin kassin vetoketjua myöten täyteen, ja samalla tunsin peräaukkoni repeävän lisää. Tässä vaiheessa kiinteä tavara oli onneksi jo loppu, joten toimitus jatkui silmittömällä piereskelyllä samalla kun suljin kassia.

Nostin housut ylös, nappasin todistusaineiston (kassin) olalleni, ja kurkistin varovaisesti sovituskopin verhon välistä, että kuinka pääsisin livahtamaan paikalta ilman suurempaa julkisuutta. Haju oli kuvottava, ja siitä johtuen liikekin oli tyhjentynyt kaikista muista asiakkaista, ja kaksi myyjää oli menettänyt tajuntansa ilmeisesti hajun vuoksi.

Lähdin suorinta tietä kotiin, ja matka sujui yllättävän joutuisasti remakoiden pierujen tahdittamana. Kotona jossa löysin veltoksi revenneeseen peräsuoleeni tulpan. Airamin termospullon korkki oli juuri sopivan kokoinen. Lisäksi siinä oleva kierre pitää korkin persessä, ja kumitiiviste estää tällaisten tapahtumien toistumisen. Suosittelen.

Vierailija
182/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko ihmiset että kadulla vaan sinkoilee sattumanvaraisesti hyökkääjiä, jotka tulevat uhoamaan miehelle ja naiselle "nyt tulee turpaan" ja sitten mies sinkauttaa oikean koukun ja hyökkääjä talttuu? 

Ei se niin mene. Jos joku päättää hyökätä, hän arvioi ensin onko kohde varmasti heikompi. Ja sitten hyökkää. Ei mies todennäköisesti pärjää, koska hyökkääjä on vahvempi.

Näinhän se sodassakin menee. Vain silloin hyökätään, kun itsellä on ylivoima. Eli käydään heikomman kimppuun.

Sä olet kyllä aika yksinkertainen 😅 ei koko kerro mitään tappelutaidoista eikä ikinä pidä aliarvioida vastustajaansa, mutta oletkin nainen joten et ymmärrä mitään näistä asioista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: miehen ei tarvi osata puolustaa naista koska naiset haluaa ajatella muita kivempia juttuja, niin kun henkistä tukea himassa koko aiheen ulkopuolella ja jos sitten kuitenkin joskus sattuu jotain niin se on uhrin vika koska sen ois pitäny olla sosiaalisesti älykkäämpi.

10 sivua ja tähän asti on päästy.

/slowclap

Vierailija
184/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä, en puolusta naisia enää 2024. Kadulla annan toisten miesten vedellä menemään ja sodassa anna vihollisen tehdä mitä tekee. Nuorena uskoin TV:stä ja elokuvista opittuihin satuihin "knight in shining armor", mutta en enää pitkän elämänkokemuksen jälkeen. Yksikään nainen ei ole puolustamisen arvoinen.

Vierailija
185/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parikin parisuhdetta nähny kaatuvan siihen kun ollaan niin ultraälykkäitä ja progressiivisia ja sitten tulee se eka hetki kun miehen tarvis osata käyttäytyä kuin mies.

Toisessa tapauksessa naisen kimppuun kävi pultsari kun ei ollut antanu tupakkaa ja mies juoksi huutaen hakemaan apua, nainen sai siinä aika pahasti turpaansa.

Toinen tapauksista on vähän tunnistettavampi niin jätän siitä kertomatta.

Kumpikaan naisista ei kyenny enää näkeen miestään miehenä sen jälkeen ja vaihtoonhan ne meni, toinen on vielä sinkku ja toinen löysi "sattumalta" kumppanin samalta mma salilta missä minäkin käyn.

Juurikin näin. Naisten kaksinaamaisuus tulee aina lopulta ilmi.

Meennyvittuun, ei heikko introspektio ole tarkoituksellista epärehellisyyttä, rimpula uliuli miehillä noita itsepetoksis vasta piisaakin, naisten ei pitäis teknisesti ottaen ees joutua miettiin näitä jos miehet hoitais oman roolinsa.

Vierailija
186/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle todennäköisintä vaan on että se päällekarkaaja on oma mies. 

Moneskohan kiukkkuinen feministilesbo tässä ketjussa? 😅 Vai ootko tuo sama joka jankuttaa? 🤭

Vierailija
187/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneskohan kiukkkuinen feministilesbo tässä ketjussa? 😅 Vai ootko tuo sama joka jankuttaa? 🤭

Sama on, toi kiukkuinen tyhmä harakka on vauvan vakkareita, fenimisti versio perskokkareesta, käyttää tismalleen samoja fraaseja ja argumentointivirheitä ja älyllisesti eärehellisiä temppuja ajaakseen asiaansa, joka on silmitön ja sokea miesviha.

Vierailija
188/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: "Ei me oikeastaan tarvita miehiä mihinkään." 

Miehet: "Tarviitte te meitä puolustamaan ja suojelemaan teitä muilta miehiltä!! Ollaan paljon isompia ja vahvempia kuin te naikkoset!!"

Myös miehet: "Minä en kyllä ketään puolusta, uliuliuli."

Tiesittekö muuten, että tilastollisesti avun tarvitsijaa auttaa todennäköisimmin nainen? Sekä miestä, että naista tai lasta. Että sellaiset suojelijat ja puolustajat meillä tässä maassa. 

Vierailija
189/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tää, nuoret friidut olemassa liian fiksuja omaks parhaakseen, kaikki yliopistolikat kautta aikain on teeskennelly et ei ne välitä et oma mies on likka kans, kunnes tulee se eka kerta kun sen kumppanin tarvis olla mies, sit ollaankin taas niin vanhanaikaista ja kaivataan ritarillisuutta. 

Mikään ei muutu, kaikki vaan vaihtaa sävyä ja kiertää kehää.

Naiset ovat kaksinaamaisia huo ria. Aina.

Mene hullu hoitoon.

-sama

Vierailija
190/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tää, nuoret friidut olemassa liian fiksuja omaks parhaakseen, kaikki yliopistolikat kautta aikain on teeskennelly et ei ne välitä et oma mies on likka kans, kunnes tulee se eka kerta kun sen kumppanin tarvis olla mies, sit ollaankin taas niin vanhanaikaista ja kaivataan ritarillisuutta. 

Mikään ei muutu, kaikki vaan vaihtaa sävyä ja kiertää kehää.

Naiset ovat kaksinaamaisia huo ria. Aina.

Mee helevettiin siitä.

Vierailija
191/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama on, toi kiukkuinen tyhmä harakka on vauvan vakkareita, fenimisti versio perskokkareesta, käyttää tismalleen samoja fraaseja ja argumentointivirheitä ja älyllisesti eärehellisiä temppuja ajaakseen asiaansa, joka on silmitön ja sokea miesviha.

Pysy sinä vaan siinä toisessa ketjussa ulisemassa miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.

Vierailija
192/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä, en puolusta naisia enää 2024. Kadulla annan toisten miesten vedellä menemään ja sodassa anna vihollisen tehdä mitä tekee. Nuorena uskoin TV:stä ja elokuvista opittuihin satuihin "knight in shining armor", mutta en enää pitkän elämänkokemuksen jälkeen. Yksikään nainen ei ole puolustamisen arvoinen.

Hahah! Kuinkas monta kertaa elämä on heittänyt sinut tilanteeseen, jossa on ritaria haarniskassa tarvittu, noin niinkuin fyysisesti väkivaltaa vastaan? Niin. Varmaan muilla tavoin olisit voinut olla useinkin avuksi niin naisille, miehille, lapsille kuin eläimillekin.

Vierailija
193/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy sinä vaan siinä toisessa ketjussa ulisemassa miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.

Tässä täydellinen esimerkki, tää on tasan ainoa ketju mihin kirjottelen kaffejen lomassa täysin egalitaristisesta näkökulmasta.

Mä tartun pelkästään siihen kun joku on epäreilu ja valheellinen agendansa nimissä, se mun ainoa agenda.

Mutta sä onnistuit kääntään mut päässäs jokskin mielikuvitusviholliseks joka ei vastaa mua ollenkaan ja sitten vastaat sille olkiukolle minusta, IHAN NIIN KUN PERSKOKKARE.

Sä olet vamasti nähnyt miten mä olen nöyryyttäny täälä muita kun ne äityy narsismipäissään valehteleen ja temppuileen, en mä ole sun puolella sen enempää kun niiden muidenkaan.

Terveisin:   : )

Vierailija
194/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. On noloa jos pariskunta kävelee ravintolasta kotiin ja joutuvat ryöstetyksi kun mies ei kykene puolustamaan itseä ja naistaan. 

Vierailija
195/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos grillijonossa tulee hässäkkää niin olis hyvä ettei mies mikään vässykkä.

Vierailija
196/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy. Emmä syty muista kuin maskuliinisista miehistä.

Vierailija
197/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitappa saada valehtelematon vastaus!

Vierailija
198/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä katselisi naista, joka olettaisi, että minun pitäisi hänen tappelunsa tapella. On tullut vuosien varrella näitä nähtyä jossain baareissa. Kun joku nainen vaikka kännissä kailottaa ja vieras mies sanoo siitä hänelle. Ja sen jälkeen nainen raahaa miehensä paikalle ja ryhtyy huutamaan omalle miehellensä, että hakkaa tuo, koska hän on loukannut minua, pyytämällä minua olemaan hiljempaa tms. Poket on sitten näitä selvittelemässä.

Eiköhän tässä enemmän puhuttu sellaisista vaaratilanteista, joihin pariskunta ei ole itse syypää. Esim jonkun hullun tai humalaisen saaminen kimppuun ilman omaa provosointia. 

Ei tuollaisia juuri Suomessa satu. Erittäin epätodennäköistä, että joku mies käy väkivaltaisesti pariskunnan naisen kimppuun, jos nainen ei ole itse jo ollut jotain raivoamassa ja ryhty

Uskoisin myös, että on hyvin harvinaista. Mutta siitähän ei ollutkaan kyse, vaan siitä, pitäisikö miehen tällaisessa kuvitteellisessa  tilanteessa puolustaa naista tai auttaa tätä puolustautumaan. Vai jättää nainen kuolemaan ja lähteä kahville... 

Vierailija
199/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy. Emmä syty muista kuin maskuliinisista miehistä.

Se on ok, Jarmo.

Vierailija
200/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mies joutuu tappeluun naisen ex-miehen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi