Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää. Vain pelkuri ei puolusta perhettään.
M62
Vain vellihousu puhuu tuolla tavalla. Kaikki miehet pelkäävät jotain ja jos väität että et pelkää mitään niin vien sinut tykistökeskitykseen. Katsotaan montako sekunttia menee, että alkaa paska value pultusta.
En sanonut ettenkö pelkäisi tilanteessa. Pelkään montaakin asiaa elämässä. Silti mielestäni omia rakkaita pitää yrittää puolustaa, vaikka se paska housunlahkeesta valuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos grillijonossa tulee hässäkkää niin olis hyvä ettei mies mikään vässykkä.
Fiksuja miehiä et grillijonoista löydä. Parhaassa tapauksessa joudut lyömään hyökkääjää -> poliisisetä paikalle -> kuulustelu poliisilaitoksella -> syyte pahoinpitelystä -> tuomio käräjäoikeudesta + vahingonkorvaukset + vastapuolen oikeudenkäyntikulut. Riippuen missä olet töissä niin tuomio voi johtaa työ-/virkasuhteen päättymiseen. Kannatti taas olla grillijonossa ja vielä enemmän kannatti puuttua johonkin.
Mies pääsee noissa 10 kertaa helpommalla, kun vain kantaa sen oman kännisen huutavan akkansa sieltä grillijonosta lähimmän taksin takapenkille ja vie kotiin rauhoittumaan ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle todennäköisintä vaan on että se päällekarkaaja on oma mies.
Moneskohan kiukkkuinen feministilesbo tässä ketjussa? 😅 Vai ootko tuo sama joka jankuttaa? 🤭
Sama on, toi kiukkuinen tyhmä harakka on vauvan vakkareita, fenimisti versio perskokkareesta, käyttää tismalleen samoja fraaseja ja argumentointivirheitä ja älyllisesti eärehellisiä temppuja ajaakseen asiaansa, joka on silmitön ja sokea miesviha.
Pysy sinä vaan siinä toisessa ketjussa ulisemassa miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.
Tässä täydellinen esimerkki, tää on tasan ainoa ketju mihin kirjottelen kaffejen lomassa täysin egalitaristisesta näkökulmasta.
Onko sinulla oikeasti noin harhainen käsitys itsestäsi?
Olen kohdannut tilanteita jossa mies vaan seisoo tumput suorana kun naista ahdistellaan. Ehdoton turn off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos grillijonossa tulee hässäkkää niin olis hyvä ettei mies mikään vässykkä.
Fiksuja miehiä et grillijonoista löydä. Parhaassa tapauksessa joudut lyömään hyökkääjää -> poliisisetä paikalle -> kuulustelu poliisilaitoksella -> syyte pahoinpitelystä -> tuomio käräjäoikeudesta + vahingonkorvaukset + vastapuolen oikeudenkäyntikulut. Riippuen missä olet töissä niin tuomio voi johtaa työ-/virkasuhteen päättymiseen. Kannatti taas olla grillijonossa ja vielä enemmän kannatti puuttua johonkin.
Mies pääsee noissa 10 kertaa helpommalla, kun vain kantaa sen oman kännisen huutavan akkansa sieltä grillijonosta lähimmän taksin takapenkille ja vie kotiin rauhoittumaan ja nukkumaan.
Itse pistin kerran emäntää ojennukseen taksissa niin taksimies meinasi antaa mulle kaasua :D
Miksi vaarantaisin henkeni tai terveyteni naisen vuoksi? Ei naisetkaan uhraa henkeään miesten puolesta esim. jos musta hyökkää kimppuun kadulla tai rintamalla sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset eivät vaadi mieheltä taistelutaitoja, koska Japani on turvallinen maa koska siellä naiset ei halua eksoottisia miehiä Afrikasta tai muslimimaista, toisin kuin suominaiset... M25
Suominaiset on rotupetturihuoria.
Ja silti kiukuttelette täällä Vauva-lehden keskustelupastalla meidän huomion perään joka päivä 7-23. Miksi ihmessä? Eikö teidän kannattaisi olla vaikka mieskavereidenne kanssa salametsästämässä tms.?
Minun elämässäni ne uhkatilanteet, joilta tarvitsisin turvaa, on kyllä sellaisia ettei miehen lihakset niiltä suojaa millään lailla. Esimerkiksi nyt uhkaa työttömyys. Tilaanko muskelimiehen antamaan pomolle selkäsaunan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset eivät vaadi mieheltä taistelutaitoja, koska Japani on turvallinen maa koska siellä naiset ei halua eksoottisia miehiä Afrikasta tai muslimimaista, toisin kuin suominaiset... M25
Ja silti kiukuttelette täällä Vauva-lehden keskustelupastalla meidän huomion perään joka päivä 7-23. Miksi ihmessä? Eikö teidän kannattaisi olla vaikka mieskavereidenne kanssa salametsästämässä tms.?
Tämä jaksaa hämmästyttää minuakin. Outoa masokismia: Naiset ovat ihan kauheen kamalia, mutta ei me voida hetkeekään olla ilman teidän huomioon. Outoa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen? Eikös se ei-toivottu koskettelu ja hameitten alta kuvaaminen ole varsin yleistä Tokion metrossa? Ja nyt on pitänyt katujakin sulkea, kun kaltaisesi länkkärituristit häiriköivät naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minun elämässäni ne uhkatilanteet, joilta tarvitsisin turvaa, on kyllä sellaisia ettei miehen lihakset niiltä suojaa millään lailla. Esimerkiksi nyt uhkaa työttömyys. Tilaanko muskelimiehen antamaan pomolle selkäsaunan?
Logiikallasi olisi ratkaisu antaa pomolle selkäsauna eikä perustaa itse oma yritys/parantaa osaamistaan ja kilpailukykyään työmarkkinoilla?
Tietysti täytyy mutta eihän nämä nykyajan ponnaripäät pysty mihinkään.
Uhkaavista tilanteissa mihin olen joutunut yksin, olen paennut paikalta ja päässyt pakoon juoksemalla. Uhkaavissa tilanteissa mieheni kanssa, olemme poistuneet hitaammin ja rauhallisemmin. Tapella ei ole tarvinut, puolustaa voi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut tilanteita jossa mies vaan seisoo tumput suorana kun naista ahdistellaan. Ehdoton turn off
Mutta mieshän on seksistinen jos puolustaa naista, koska tällöin hän ajattelee, ettei nainen ole vahva ja itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn erittäin harvoin täällä ja silloinkin kun käyn niin onnistun herättämään vahvoja tunteita teissä etuoikeutetuissa pillueläimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikallasi olisi ratkaisu antaa pomolle selkäsauna eikä perustaa itse oma yritys/parantaa osaamistaan ja kilpailukykyään työmarkkinoilla?
Vassareilla on tarve uhriutua.
Sellainen mies, joka tappelee toisten kanssa ( oli syy mikä tahansa) on vain ja ainoastaan vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn erittäin harvoin täällä ja silloinkin kun käyn niin onnistun herättämään vahvoja tunteita teissä etuoikeutetuissa pillueläimissä.
Omituista, kun kuitenkin kommunikoit niin asiallisesti ja aikuismaisesti.
Hmmm.. onko ne joskus näin toimineet?? Uutiset on vuosikymmenestä toiseen olleet uutisia jossa se oma tai ex miespuoliso on pahoinpidellyt, raiskannut tai jopa tappanut naisensa ja mahdollisesti saman ovat saaneet kokea myös lapset. Kysymyksesi on näin ollen aika erikoinen. Jos haluaa turvallisen, miehekkään ja omaa pesäänsä puolustavan miehen täytyisi lähteä etsimään sitä suomen rajojen ulkopuolelta.
Niin, japanilaiset naiset myös elättävät miehen kokonaan, hoitavat kotityöt yksin, ja vaaran koittaessa suojelevat avutonta miesvauvaansa maailman pahuudelta. Ja kaikesta tästä he eivät halua itse mitään, vaan saavat onnensa miehen palvelemisesta. On ne mahtavia naisia!