Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.
Syynä ompi, että miehen oikeudet eron sattuessa on ainoastaan ne oman käden oikeudet.
Tää. Miks avioliittolaki on eron suhteen niin cuck ympäri länsimaita, että se suosii naisia. En ikinä ole mennyt enkä mene naimisiin.
M35
Tästä syystä me tarvitsemme islamia.
Emme tarvitse.
Naiset ei tätä suoraan sano mutta tottakai on plussaa jos mies pystyy naista puolustamaan roistoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun elämässäni ne uhkatilanteet, joilta tarvitsisin turvaa, on kyllä sellaisia ettei miehen lihakset niiltä suojaa millään lailla. Esimerkiksi nyt uhkaa työttömyys. Tilaanko muskelimiehen antamaan pomolle selkäsaunan?
Logiikallasi olisi ratkaisu antaa pomolle selkäsauna eikä perustaa itse oma yritys/parantaa osaamistaan ja kilpailukykyään työmarkkinoilla?
Ei taida tekstin ymmärtäminen olla vahvuuksiasi?
Okei, väännetään rautalangasta. Minun logiikallani ratkaisu tilanteessa ei ole antaa pomolle selkäsauna. Puhe siitä liittyi ihan vain aloituksen kysymykseen. Kuten sanoin, uhkat elämässäni ovat sellaisia, ettei niistä miehen lihakset ja tappelutaito suojaa. Otin esimerkiksi uhkaavan työttömyyden. Heittoni, pitääkö tilata muskelimies antamaan pomolle selkään, on ihan vain ironinen ja suunnattu niille, jotka kuvittelevat, että naiselle olisi paljonkin turvaa tappelutaitoisesta miehestä. Koetin vain saada heidät ymmärtämään, kuinka älytön olisi ajatus, että juuri miehen tappelutaidon ansiosta olisin työttömyyden uhkalta suojassa. Tietenkään en aio tappelijaa tilata pomoani hakkaamaan. Anteeksi etten tullut ajatelleeksi, että jotkut lukevat tekstiä kirjaimellisesti ja silloinkin vain yhden lauseen kerrallaan. Ja että joillekin kolmen virkkeen yhdistäminen johdonmukaiseksi kokonaisuudeksi on ylivoimainen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies, joka tappelee toisten kanssa ( oli syy mikä tahansa) on vain ja ainoastaan vastenmielinen.
Eli pitäisi juosta karkuun kun joku lyö?
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.. onko ne joskus näin toimineet?? Uutiset on vuosikymmenestä toiseen olleet uutisia jossa se oma tai ex miespuoliso on pahoinpidellyt, raiskannut tai jopa tappanut naisensa ja mahdollisesti saman ovat saaneet kokea myös lapset. Kysymyksesi on näin ollen aika erikoinen. Jos haluaa turvallisen, miehekkään ja omaa pesäänsä puolustavan miehen täytyisi lähteä etsimään sitä suomen rajojen ulkopuolelta.
Monesko vastaus tähän ketjuun femcel 😂 mee purkaa tota miesvihaas jollekin ammattilaiselle 😅
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä hyvä kysymys, koska onhan se ihan hienoa, jos mies osaa puolustaa, mutta käytännössä ihanalla luonteella menee vahvan miehen ohi. Tapailin ammattisotilasta, mutta totesin, että mies on liian tosikko ja macho, joten ei sovi minulle tuollainen.
Seksikumppaniksi macho ja miesystäväksi ihana tunteista puhuja/lastenhoitaja. Siinä naisen unelma 😅
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tätä suoraan sano mutta tottakai on plussaa jos mies pystyy naista puolustamaan roistoilta.
"Roistoilta". Siis monikossa. Mies uskoo pystyvänsä puolustamaan naista ei yhdeltä rikolliselta vaan jopa useilta.
Joidenkin miesten itsevarmuus on sellaisissa mitoissa että sille pitäisi saada tautiluokitus.
Minun. Siskoni aukoo baareissa päätään muille ihmisille, yleensa miehille että syntyy Tappelu ja hänen miehensä pääsee hakkaamaan paskat pellolle. Siskoni tykkää katsella kun miehet tappelee, hän huutaa hävyttömyyksiä samalla. Hän ei pidä kunnon miehistä vaan väkivalta, narsisti. Vaimonhakkaajista. Hän tykkää isoista munista ja vaimonhakkaja illat on Isot kellit. Siskoni mies tykkää tapella saunassa koska alastomana näkee omat munansa jotka lätisee reisiä vastaan kovassa tappelussa,. Siskoni mies rakastaa omia muniaan, kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä p... Lue märkänä, hän on miehinen mies, näyttää aivan frankensteinin hirviöltä(Boris karlofin esittämän). Mies hakkaa vaimonsa ja lapsia, lukee Raamattua ja saarnaa miten pitää olla. En ymmärrä miten juopottelu, Tappelu, vaimonhakkaaminen, vieraiden naisten nussimisen sopii uskovaiselle miehelle
Naiset hoitavat itse oman puolustuksensa nykyään.
Tää on kyllä hyvä kysymys, koska onhan se ihan hienoa, jos mies osaa puolustaa, mutta käytännössä ihanalla luonteella menee vahvan miehen ohi. Tapailin ammattisotilasta, mutta totesin, että mies on liian tosikko ja macho, joten ei sovi minulle tuollainen.