Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?

Vierailija
09.03.2024 |

Vai onko tämä kivikautinen juttu?

Kommentit (251)

Vierailija
161/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parikin parisuhdetta nähny kaatuvan siihen kun ollaan niin ultraälykkäitä ja progressiivisia ja sitten tulee se eka hetki kun miehen tarvis osata käyttäytyä kuin mies.

Toisessa tapauksessa naisen kimppuun kävi pultsari kun ei ollut antanu tupakkaa ja mies juoksi huutaen hakemaan apua, nainen sai siinä aika pahasti turpaansa.

Toinen tapauksista on vähän tunnistettavampi niin jätän siitä kertomatta.

Kumpikaan naisista ei kyenny enää näkeen miestään miehenä sen jälkeen ja vaihtoonhan ne meni, toinen on vielä sinkku ja toinen löysi "sattumalta" kumppanin samalta mma salilta missä minäkin käyn.

Kyllä mulla loppuisi ihan naisten välinen ystävyyskin siihen, että toinen jättäisi hädän hetkellä pulaan. Itse en jättäisi edes tuntematonta pulaan pieksettäväksi, kuuluu ihmisyyteen auttaa apua tarvitsevaa. Saatika että oma puoliso ottaisi jalat alleen, kyllä saisi juosta ihan omaan uuteen asuntoonsa asti siinä tapauksessa. Ja olen bi-seksuaali, puoliso voi siis olla kumpi vaan sukupuoli tässä skenaariossa. 

Vierailija
162/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko ihmiset että kadulla vaan sinkoilee sattumanvaraisesti hyökkääjiä, jotka tulevat uhoamaan miehelle ja naiselle "nyt tulee turpaan" ja sitten mies sinkauttaa oikean koukun ja hyökkääjä talttuu? 

Ei se niin mene. Jos joku päättää hyökätä, hän arvioi ensin onko kohde varmasti heikompi. Ja sitten hyökkää. Ei mies todennäköisesti pärjää, koska hyökkääjä on vahvempi.

Näinhän se sodassakin menee. Vain silloin hyökätään, kun itsellä on ylivoima. Eli käydään heikomman kimppuun.

Arvaa joutuuko tällanen lyhyt kukkakeppimies jatkuvasti rotevampien öykkäreiden hyökkäyksiin varautumaan. Kaupungilla liikkuu vaikka minkälaista pipipäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen tappeleminen on white trash -porukan juttu, ei kuulu muiden elämään.

Tämä ajatus lohduttaa varmasti silloin kun pieniaivoisen wt:n iso nyrkki uppoaa naamaan.

Vierailija
164/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs mies ei hakeudu fyysisiin tappeluihin ja tappeluihin joutuminen olisi pikemminkin turn off. Toki jos henkeni olisi uhattuna ja joku hyökkäisi kimppuuni olettaisin, että mies yrittää auttaa minua sen sijaan, että juoksee karkuun.

Juurikin näin. Tärkeintä on sosiaalinen äly, jolla välttää vaaratilanteet. Mutta jos sellaiseen joudutaan, pitää olla naisen tukena. 

Vierailija
165/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä katselisi naista, joka olettaisi, että minun pitäisi hänen tappelunsa tapella. On tullut vuosien varrella näitä nähtyä jossain baareissa. Kun joku nainen vaikka kännissä kailottaa ja vieras mies sanoo siitä hänelle. Ja sen jälkeen nainen raahaa miehensä paikalle ja ryhtyy huutamaan omalle miehellensä, että hakkaa tuo, koska hän on loukannut minua, pyytämällä minua olemaan hiljempaa tms. Poket on sitten näitä selvittelemässä.

Eiköhän tässä enemmän puhuttu sellaisista vaaratilanteista, joihin pariskunta ei ole itse syypää. Esim jonkun hullun tai humalaisen saaminen kimppuun ilman omaa provosointia. 

Ei tuollaisia juuri Suomessa satu. Erittäin epätodennäköistä, että joku mies käy väkivaltaisesti pariskunnan naisen kimppuun, jos nainen ei ole itse jo ollut jotain raivoamassa ja ryhtynyt fyysiseksi tilanteessa!

Vierailija
166/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä.

Vierailija
167/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs mies ei hakeudu fyysisiin tappeluihin ja tappeluihin joutuminen olisi pikemminkin turn off. Toki jos henkeni olisi uhattuna ja joku hyökkäisi kimppuuni olettaisin, että mies yrittää auttaa minua sen sijaan, että juoksee karkuun.

Juurikin näin. Tärkeintä on sosiaalinen äly, jolla välttää vaaratilanteet. Mutta jos sellaiseen joudutaan, pitää olla naisen tukena.

Nainen jolla on sosiaalista pelisilmää ja älyä välttää myös alkujaan vaaratilanteet (ainakin kodin ulkopuolella).

Vierailija
168/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse osata. On kivikautinen juttu.

Älliä saisi olla niin että hoitaa tilanteet puhumalla, soittaa paikalle poliisin, osaa tarvittaessa antaa ensiapua. Tämä koskee muitakin kuin miehiä.

Vierailija
169/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Itse olen 3-kymppinen ja aina ollut hoikka/normaalipainoinen. Arvostan miehen älyä, en lihaksia. 😅 Olen seurustellut myös vegemiesten kanssa (toinen muuten satsasi lihaksiin ja oli lihaksikkaampi kuin moni lihansyöjäukko, toinen sitä vastoin ei ollut lihaksikas). Itseen vetoaa esteettisesti miesten käsivarsien lihakset, mutta ne ovat vain bonus. En ole koskaan ajatellut, että miehen pitäisi puolustaa minua fyysisesti. Henkinen tuki on minusta tärkein tuki parisuhteessa puolin ja toisin.

Henkinen tuki tilanteessa kuin tilanteessa on tavattoman oleellista. Niitä henkisen tuen, rinnalla olon tilanteita tulee jatkuvasti arjessa vastaan, fyysisen puolustamisen tilannetta ei todennäköisesti ikinä (ja todennäköisimmin se fyysinen kajoaja on se oma mies). 

Vierailija
170/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään pakko ole, mutta olisihan se ihan kiva. Tärkeintä ettei juokse karkuun ja jätä minua pulaan, vaan että edes yrittäis puolustaa minua. 

Vierailija
171/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen jolla on sosiaalista pelisilmää ja älyä välttää myös alkujaan vaaratilanteet (ainakin kodin ulkopuolella).

Jep. Sitähän me naiset koko ajan ulkona ollessamme skannataan. Että missä on turvallista jne. Mies ei saa sitä turvattomuutta tuoda lisää. Mutta vastaavasti moni mieskin ympäristöään skannaa ryöstäjien jne varalta, jos ei ole ihan nuori ja teräkunnossa. 

Vierailija
172/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen tappeleminen on white trash -porukan juttu, ei kuulu muiden elämään.

Tämä ajatus lohduttaa varmasti silloin kun pieniaivoisen wt:n iso nyrkki uppoaa naamaan.

Ei kannata hengailla WT-paikoissa. En ole ikinä nähnyt kenenkään haastavan riitaa viinibaareissa.

Vierailija
173/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun joku akka hyökkäsi kimppuuni baarissa, sen kävi hoitelemassa naispuolinen kaverini. Naiset <3

Vierailija
174/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse osata. On kivikautinen juttu.

Älliä saisi olla niin että hoitaa tilanteet puhumalla, soittaa paikalle poliisin, osaa tarvittaessa antaa ensiapua. Tämä koskee muitakin kuin miehiä.

Näin. Ja lisäksi on järkyttyneelle naiselle henkisenä tukena sen tilanteen jälkeen. Ei vähättele, syyllistä tms. 

Vierailija
175/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ase on morsian/mies.

Tämä opetetaan armeijassa ensimmäisenä.

Vierailija
176/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Osaan tirvasta itsekkin tarvittaessa, jos puhe ei mene perille. 

Miehen pitää olla henkisesti niin vahva, että osaa puolustaa kumppaniaan, kun siihen on aihetta. Sanallisesti. 

En pidä siitä, että minä olen vain suhteessa se, jolta ne munat löytyy tarvittaessa. 

Naiset on söpöjä kun ne kuvittelee olevansa uhkaavia 🤭

Ulit on söpöjä, kun ne äidin selän takaa huudellessaan, kuvittelevat olevansa uhkaavia 😚

Vierailija
177/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä päin Suomea asuu. 

No joo, ensisijaisesti toivoisin miehen olevan sellainen joka EI kerjää hankaluuksia. Silloin harvemmin tarvitsee puolustaakaan. Yhdellä exällä oli tapana alkaa matkia muiden miesten kävelytyyliä tms. ja kännissä alkaa huutelemaan, niin silloin kyllä pelotti että joku siitä riemastuu käymään meidän molempien kimppuun.

Vierailija
178/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti toisia miehiä vastaan vuonna 2024?

Korjasin otsikon.

Vierailija
179/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parikin parisuhdetta nähny kaatuvan siihen kun ollaan niin ultraälykkäitä ja progressiivisia ja sitten tulee se eka hetki kun miehen tarvis osata käyttäytyä kuin mies.

Toisessa tapauksessa naisen kimppuun kävi pultsari kun ei ollut antanu tupakkaa ja mies juoksi huutaen hakemaan apua, nainen sai siinä aika pahasti turpaansa.

Toinen tapauksista on vähän tunnistettavampi niin jätän siitä kertomatta.

Kumpikaan naisista ei kyenny enää näkeen miestään miehenä sen jälkeen ja vaihtoonhan ne meni, toinen on vielä sinkku ja toinen löysi "sattumalta" kumppanin samalta mma salilta missä minäkin käyn.

Juurikin näin. Naisten kaksinaamaisuus tulee aina lopulta ilmi.

Vierailija
180/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti toisia miehiä vastaan vuonna 2024?

Korjasin otsikon.

Ei pidä. Nainen voi itse puolustautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän