Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?

Vierailija
09.03.2024 |

Vai onko tämä kivikautinen juttu?

Kommentit (251)

Vierailija
201/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on oikeasti antaa jotain vastapainoksi, niin mikä ettei. Kuitenkin kolmesta kamppailu- ja itsepuolustuslajista kokemusta, niin luotan kyllä omiin kykyihini. Mutta jos nainen kuvittelee saavansa miehestä oman ritarin antamatta mitään takaisin, niin en jaksa lähteä. Tai siis tottakai jos on uhan alaisena kuka tahansa, niin pyrin menemään väliin

Vierailija
202/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on oikeasti antaa jotain vastapainoksi, niin mikä ettei. Kuitenkin kolmesta kamppailu- ja itsepuolustuslajista kokemusta, niin luotan kyllä omiin kykyihini. Mutta jos nainen kuvittelee saavansa miehestä oman ritarin antamatta mitään takaisin, niin en jaksa lähteä. Tai siis tottakai jos on uhan alaisena kuka tahansa, niin pyrin menemään väliin

Siis paitsi jos se on naisesi?

😂😂😂

V*ttu näitä pellejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olet vamasti nähnyt miten mä olen nöyryyttäny täälä muita"

Olen nähnyt miten sinut on servattu täysin 😂

Vierailija
204/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos grillijonossa tulee hässäkkää niin olis hyvä ettei mies mikään vässykkä.

Supliikki kaveri puhuu solmuun sellaisenkin urpon joka ei enää ymmärrä edes puhetta.

Vierailija
205/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Vain pelkuri ei puolusta perhettään. 

M62

Vierailija
206/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset psykologian pirkkaniksit, teoreettiset pohdinnat ja irrallaan kontekstista kehitellyt hypoteesit muuten lentää romukoppaan siinä siunaamassa hetkessä kun tositilanne iskee päälle. 

Emansipoituneita, kirjanoppuneita, väkivaltaa kammoksuvia pacifisteja riittää ruuhkaksi asti. Ihan hyvä niin, mutta hieman laajemmassa kuvassa maailma näyttää ikävät puolensä aika lailla suuremmalla riskikirjolla kuin kännipäissään känkkäröivänä isäntämiehenä. 

Siinä kohtaa kun on jouduttu perimmäisten kysymysten äärelle, 95% näistä "kyllä minä pärjaan itse" naisista, alkavat jostain syystä kovin arvostamaan jopa toksisen maskuliinisuuden avulla hoituvaa tilanteen ratkaisukykyä. Varsinkin, jos kaikki muut keinot  ovat jo pettäneet.

Ennen oli ennen, nyt olemme jo hyvän aikaa eläneet globaalissa maailmassa, jossa suurin osa ihmisistä elää "käsitteellisessä viidakosssa", viidakon lakien alaisuudessa. 

"Pumpulionnelan" paratiisi ei ole kovin laaja, valitettavasti. Welcome to the jungle!

Luonto-ohjelmat on ihan kivoja katsella kotisohvalla ja kaikki on kaunista. 

Todellisuudessa "viidakko koittaa tappaa" minkä ikinä ehtii, ties millä keinoin. Siellä on turha heristää sormea sanoen "ei noin saa".

Mutta mukavaahan se on, aina siihen saakka kun se ei enää toimi😁.

Vierailija
207/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat just sellaiselta naiselta, että kunnon nousuhumalassa tai laskuhumalassa olet juuri se henkilö, jonka takia se hässäkkä nousee siellä grillijonossa ja sinun oletus on, että mies sitten nyrkillä tulee lopettamaan se itse aiheuttamasi hässäkän.

Vierailija
208/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Osaan tirvasta itsekkin tarvittaessa, jos puhe ei mene perille. 

Miehen pitää olla henkisesti niin vahva, että osaa puolustaa kumppaniaan, kun siihen on aihetta. Sanallisesti. 

En pidä siitä, että minä olen vain suhteessa se, jolta ne munat löytyy tarvittaessa. 

Naiset on söpöjä kun ne kuvittelee olevansa uhkaavia 🤭

Ulit on söpöjä, kun ne äidin selän takaa huudellessaan, kuvittelevat olevansa uhkaavia 😚

Taas yksi femceli veti äidit keskusteluun 😅 hae jo apua äitiongelmiisi 🤭

Vierailija
209/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä katselisi naista, joka olettaisi, että minun pitäisi hänen tappelunsa tapella. On tullut vuosien varrella näitä nähtyä jossain baareissa. Kun joku nainen vaikka kännissä kailottaa ja vieras mies sanoo siitä hänelle. Ja sen jälkeen nainen raahaa miehensä paikalle ja ryhtyy huutamaan omalle miehellensä, että hakkaa tuo, koska hän on loukannut minua, pyytämällä minua olemaan hiljempaa tms. Poket on sitten näitä selvittelemässä.

Eiköhän tässä enemmän puhuttu sellaisista vaaratilanteista, joihin pariskunta ei ole itse syypää. Esim jonkun hullun tai humalaisen saaminen kimppuun ilman omaa provosointia. 

Ei tuollaisia juuri Suomessa satu. Erittäin epätodennäköistä, että joku mies käy väkivaltaisesti pariskunnan naisen kimppuun, jos nai

Tottakai pitää puolustaa rakastaan. Samoin kuin naisen tulee puolustaa rakastaan samassa tilanteessa, jos se hyökkääjä on vaikka paikallinen kassialma. On aika omituinen suhde, jos ei toisesta välitä. Ei ehkä aina tarvi fyysisesti tapella, kun puolustaa, mutta muutoin.

Vierailija
210/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. On noloa jos pariskunta kävelee ravintolasta kotiin ja joutuvat ryöstetyksi kun mies ei kykene puolustamaan itseä ja naistaan. 

Ryöstäjiä on yleensä vähintään kaksi, parhaassa tapauksessa isompi porukka. Todennäköisesti niillä on vähintään puukko mukana. Ei siinä kannata kuule mitään sankaria ruveta leikkimään edes vapaa-ajalla olevan poliisin, vastustat niin siinä voi menettää molemmat henkensä. Jonkun lomapakon, iPhonen tai kalliin takinko takia? 

Vierailija
211/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 täällä! Olishan se kiva, että pystyisi, mutta ei se pakko ole, kunhan on hyvä yritys! :D

Vierailija
212/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.

Syynä ompi, että miehen oikeudet eron sattuessa on ainoastaan ne oman käden oikeudet.

Olet sairas, mene hoitoon

Vierailija
213/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset psykologian pirkkaniksit, teoreettiset pohdinnat ja irrallaan kontekstista kehitellyt hypoteesit muuten lentää romukoppaan siinä siunaamassa hetkessä kun tositilanne iskee päälle. 

Emansipoituneita, kirjanoppuneita, väkivaltaa kammoksuvia pacifisteja riittää ruuhkaksi asti. Ihan hyvä niin, mutta hieman laajemmassa kuvassa maailma näyttää ikävät puolensä aika lailla suuremmalla riskikirjolla kuin kännipäissään känkkäröivänä isäntämiehenä. 

Siinä kohtaa kun on jouduttu perimmäisten kysymysten äärelle, 95% näistä "kyllä minä pärjaan itse" naisista, alkavat jostain syystä kovin arvostamaan jopa toksisen maskuliinisuuden avulla hoituvaa tilanteen ratkaisukykyä. Varsinkin, jos kaikki muut keinot  ovat jo pettäneet.

Ennen oli ennen, nyt olemme jo hyvän aikaa eläneet globaalissa maailmassa, jossa suurin osa ihmisistä elää "käsitteellisessä viidakosssa", viidakon lakien alaisuudessa.&nbsp

Suurin osa normaaleista ihmisistä ei kouluaikojen jälkeen koskaan joudu tilanteeseen jossa toksisesta maskuliinisuudesta olisi mitään hyötyä. 50k+ tienaavien ihmisten palavereissa tuosta ominaisuudesta ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
214/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ahdistelleet ja olleet väkivaltaisia tai uhkaavia niin paljon elämän varrella, että ei kyllä haittaisi, että oma mies saisi vaikkapa ihan vain läsnäolollaan pelotettua em. kaltaiset miehet pois ja sitten ihan viimeisenä vaihtoehtona puolustaisi fyysisesti.

Vierailija
215/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja miehiä et grillijonoista löydä. Parhaassa tapauksessa joudut lyömään hyökkääjää -> poliisisetä paikalle -> kuulustelu poliisilaitoksella -> syyte pahoinpitelystä -> tuomio käräjäoikeudesta + vahingonkorvaukset + vastapuolen oikeudenkäyntikulut. Riippuen missä olet töissä niin tuomio voi johtaa työ-/virkasuhteen päättymiseen. Kannatti taas olla grillijonossa ja vielä enemmän kannatti puuttua johonkin. 

Vierailija
216/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tää, nuoret friidut olemassa liian fiksuja omaks parhaakseen, kaikki yliopistolikat kautta aikain on teeskennelly et ei ne välitä et oma mies on likka kans, kunnes tulee se eka kerta kun sen kumppanin tarvis olla mies, sit ollaankin taas niin vanhanaikaista ja kaivataan ritarillisuutta. 

Mikään ei muutu, kaikki vaan vaihtaa sävyä ja kiertää kehää.

Naiset ovat kaksinaamaisia huo ria. Aina.

Mee helevettiin siitä.

Itkettääkö? 😘

Vierailija
217/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.

Syynä ompi, että miehen oikeudet eron sattuessa on ainoastaan ne oman käden oikeudet.

Tää. Miks avioliittolaki on eron suhteen niin cuck ympäri länsimaita, että se suosii naisia. En ikinä ole mennyt enkä mene naimisiin.

M35

Nai sinua rikkaampi nainen, niin se puolitus suosiikin sinua. Sukupuolella ei laissa ole väliä.

Ei naisilla tilastollisesti ole kykyä pärjätä kovapalkkaisilla aloilla. Itsekin olen meidän tiimissä ainut nainen, kiintiökö sitten..

Vierailija
218/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Vain pelkuri ei puolusta perhettään. 

M62

Vain vellihousu puhuu tuolla tavalla. Kaikki miehet pelkäävät jotain ja jos väität että et pelkää mitään niin vien sinut tykistökeskitykseen. Katsotaan montako sekunttia menee, että alkaa paska value pultusta. 

Vierailija
219/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tää, nuoret friidut olemassa liian fiksuja omaks parhaakseen, kaikki yliopistolikat kautta aikain on teeskennelly et ei ne välitä et oma mies on likka kans, kunnes tulee se eka kerta kun sen kumppanin tarvis olla mies, sit ollaankin taas niin vanhanaikaista ja kaivataan ritarillisuutta. 

Mikään ei muutu, kaikki vaan vaihtaa sävyä ja kiertää kehää.

Naiset ovat kaksinaamaisia huo ria. Aina.

Ja silti et mitään halua enempää kuin naisen rakkautta. Traagista.

Hyökkäät oman olkiukkosi kimppuun. Opettele argumentoimaan 😘

Vierailija
220/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset naiset eivät vaadi mieheltä taistelutaitoja, koska Japani on turvallinen maa koska siellä naiset ei halua eksoottisia miehiä Afrikasta tai muslimimaista, toisin kuin suominaiset... M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi