Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?
Kommentit (251)
Luulevatko ihmiset että kadulla vaan sinkoilee sattumanvaraisesti hyökkääjiä, jotka tulevat uhoamaan miehelle ja naiselle "nyt tulee turpaan" ja sitten mies sinkauttaa oikean koukun ja hyökkääjä talttuu?
Ei se niin mene. Jos joku päättää hyökätä, hän arvioi ensin onko kohde varmasti heikompi. Ja sitten hyökkää. Ei mies todennäköisesti pärjää, koska hyökkääjä on vahvempi.
Näinhän se sodassakin menee. Vain silloin hyökätään, kun itsellä on ylivoima. Eli käydään heikomman kimppuun.
Kyllä liskoaivot kertoo, että täytyy..!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkään vuoksi en viitsi alkaa parisuhteeseen kun ei minusta ole kenenkään kanssa fyysisesti tappelemaan. M33
No hei aika pieni todennäköisyys että tuollaisia tilanteita tulee eteen.
Missähän kuplassa sinä olet eläny, minä olen semmonen vähän passiivinen pieni runopoika ja minäkin olen joutunu tappelemaan muutamaan otteeseen elämäni aikana, on aika todellisuudeta vieraantunutta kuvitella että miehet ei edelleen tappelis ja etteikö siihen joutuis välillä osalliseks tahtomattaankin.
Ei se ole mies joka ei niissä tilanteissa pärjää tai jos pelkää.
Epäilemättä te keskenänne kännipäissänne tappelette, mutta harvemmin niihin teidän kohelluksiin naiset sekaantuu niin, että jonkun pitää sitä naista puolustaa. Na
Sä siirrät maalitolppaa joka kerta kun ois aika katsoa todellisuutta silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin suuresti sitä, jos mies vaaratilanteessa jäisi rinnalleni ja edes yrittäisi auttaa tai suojella minua, siitä riippumatta kykeneekö siihen vai ei.
Olen kuitenkin realisti ja minun on varauduttava siihen, että mahdollisen vaaratilanteen koittaessa saatan joutua suojelemaan itseäni ja lapsia yksin.
Ei taida nykymiehillä enää paljoa olla suojelunhalua.
Miksi sinä itse et tekisi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.
Syynä ompi, että miehen oikeudet eron sattuessa on ainoastaan ne oman käden oikeudet.
Tää. Miks avioliittolaki on eron suhteen niin cuck ympäri länsimaita, että se suosii naisia. En ikinä ole mennyt enkä mene naimisiin.
M35
Tuleekohan yllätyksenä, että tää asia on täällä feministisessä Suomessa vahvimmillaan. Lastenvalvojatkin katsoo vain äidin ja lapsen etua.
En haluaisi riepua, joka ei kykene mihinkään. Oikea mies puolustaa omiaan
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko ihmiset että kadulla vaan sinkoilee sattumanvaraisesti hyökkääjiä, jotka tulevat uhoamaan miehelle ja naiselle "nyt tulee turpaan" ja sitten mies sinkauttaa oikean koukun ja hyökkääjä talttuu?
Ei se niin mene. Jos joku päättää hyökätä, hän arvioi ensin onko kohde varmasti heikompi. Ja sitten hyökkää. Ei mies todennäköisesti pärjää, koska hyökkääjä on vahvempi.
Näinhän se sodassakin menee. Vain silloin hyökätään, kun itsellä on ylivoima. Eli käydään heikomman kimppuun.
Sä et ole tainnu ihan hirveästi käydä ihmisten ilmoilla?
Se nimenomaan kn iha tun tyhmää ja arvaamatonta, mut erityisesti tyhmää.
Sä et pysty ultrajärkeileen tyhmää pois.
Ei ole, koska onneksi ihan jo miehen seura estää 99% ahdistelijoista ja hulluista.
Täytyy, koska aina on rikollisia tai muita hulluja. Tämän takia naistenkin tulee osata itsepuolustusta. Puolustamaan kannattaa varautua sukupuolesta riippumatta. Vanhukset, lapset ja vammaiset ovat yleensä fyysisesti heikompia kaikkiin terveisiin aikuisiin verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkään vuoksi en viitsi alkaa parisuhteeseen kun ei minusta ole kenenkään kanssa fyysisesti tappelemaan. M33
Missähän kuplassa sinä olet eläny, minä olen semmonen vähän passiivinen pieni runopoika ja minäkin olen joutunu tappelemaan muutamaan otteeseen elämäni aikana, on aika todellisuudeta vieraantunutta kuvitella että miehet ei edelleen tappelis ja etteikö siihen joutuis välillä osalliseks tahtomattaankin.
En mielestäni missään kuplassa. Asun Suomen mittakaavassa isossa kaupungissa ja hyvin harvoin on tullut uhkaavia tilanteita eteen, ja sama muissa isoissa kaupungeissa vieraillessani. Ja näin siis vaikka olen suht pienikokoinen nuorehko nainen ja liikkunut jonkin verran myös yöaikaan. Eli ei olisi tullut tarvetta minua puolustaa. Sitähän mä en tiedä millaisia tilanteita miesten eteen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen parikin parisuhdetta nähny kaatuvan siihen kun ollaan niin ultraälykkäitä ja progressiivisia ja sitten tulee se eka hetki kun miehen tarvis osata käyttäytyä kuin mies.
Toisessa tapauksessa naisen kimppuun kävi pultsari kun ei ollut antanu tupakkaa ja mies juoksi huutaen hakemaan apua, nainen sai siinä aika pahasti turpaansa.
Toinen tapauksista on vähän tunnistettavampi niin jätän siitä kertomatta.
Kumpikaan naisista ei kyenny enää näkeen miestään miehenä sen jälkeen ja vaihtoonhan ne meni, toinen on vielä sinkku ja toinen löysi "sattumalta" kumppanin samalta mma salilta missä minäkin käyn.
Minulle on käyny vastaava mutta vasta sitten kun oli pari lasta jo tehty, vuosia yritettiin vielä korjata tilannetta mutta kun se kunnioitus katoaa niin sitä on aika puoli mahdoton saada takas, nykyään tunnen silmitöntä vihaa exää kohtaan kun tunn
Ok, Jarmo.
Naiselle todennäköisintä vaan on että se päällekarkaaja on oma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.
Moro lesbo!
Moro incel! Eikö tänäänkään todellisuudentajua?
Arvaa kuinka moni mies kehtaa mennä kyttikselle sanomaan, että oma muija hakkaa.
Eli suun avaamiseen ei ole munaa mutta väkivaltaisen miehen pistätte pakettiin tosta vaan. Ahaa.
Sulla riittää muna kitisemiseen vauva.fissä. Kotoasi et uskalla ulos.
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin suuresti sitä, jos mies vaaratilanteessa jäisi rinnalleni ja edes yrittäisi auttaa tai suojella minua, siitä riippumatta kykeneekö siihen vai ei.
Olen kuitenkin realisti ja minun on varauduttava siihen, että mahdollisen vaaratilanteen koittaessa saatan joutua suojelemaan itseäni ja lapsia yksin.
Tasa-arvoa on vaadittu, niin miksipä sitä ei sitten saatas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mten niin en tekisi? Mistä ihmeestä tuon kehitit? Luepa tekstini uudelleen.
"Ok, Jarmo."
Mä olen aivan täysin 100% varma että sun ainakin tarvis olla perillä näistä jutuista vähän paremmin, oot niin älllisen epärehellinen liero että mäkin haluisin lyödä sua. : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä te keskenänne kännipäissänne tappelette, mutta harvemmin niihin teidän kohelluksiin naiset sekaantuu n
Sinun pointtisi oli että runopojat joutuvat tahtomattaankin tappeluun. Minä epäilen, että ne tappelut eivät johdu siitä, että puolustatte naista väkivallalta vaan ihan omasta kohelluksestanne, johon naiset eivät liity millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mten niin en tekisi? Mistä ihmeestä tuon kehitit? Luepa tekstini uudelleen.
Sinä vingut miestä apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa on vaadittu, niin miksipä sitä ei sitten saatas?
Eli sinulle olisi ok, jos sinun ollessasi vaarassa, vaimosi seisoskelisi vain tumput suorina katselemassa tai lähtisi vaikka kahville yrittämättäkään auttaa?
Ikinä ei voi tietää mikä hullu tai nisti sattuu kohdalle, kun olet vaikka käymässä kaupassa. Epätodennäköistä, mutta mahdollista.