Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?

Vierailija
09.03.2024 |

Vai onko tämä kivikautinen juttu?

Kommentit (251)

Vierailija
81/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän me ääneen sitä sanota, mutta kyllähän me toivotaan, että mies pahan paikan tullen osaa puolustaa meitä ja itseään.

N58

Ja salilla käymisellähän ei ollut merkitystä naisille. Mies vaan treenaa muita miehiä varten. 

Jos salilla käyminen tarkoittaa seksuaaliset kyvyt vievien nappien napsimista, jotka kaiken lisäksi aiheuttavat raivokohtauksia, niin se ei ole plussaa. Liikunnallisuus on toki kiva. Kunhan se ei mene siihen että joulunakin syödään vain rahkaa ja höyrytettyä kanan rintafilettä. Sellainen on vähän tylsää seuraa.

Vierailija
82/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Osaan tirvasta itsekkin tarvittaessa, jos puhe ei mene perille. 

Miehen pitää olla henkisesti niin vahva, että osaa puolustaa kumppaniaan, kun siihen on aihetta. Sanallisesti. 

En pidä siitä, että minä olen vain suhteessa se, jolta ne munat löytyy tarvittaessa. 

Miksi luulet, että sillä tirvaisullasi on mitään käytännön vaikutusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän me ääneen sitä sanota, mutta kyllähän me toivotaan, että mies pahan paikan tullen osaa puolustaa meitä ja itseään.

N58

Niin, eihän ne naiset kyllä moniakaan asioita ääneen sano vaikka heidän pitäisi olla niin hyviä keskustelijoita.

Tuollaisen epämuodostuman kanssa ei keskustelua synny mistään. Sinä olet henkisesti 5-vuotias pikkumulkku. Älyltäsi kurpitsan veroinen.

Vierailija
84/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tulla kokeilemaan taistelutaitojasi miehen kanssa tosielämään?

Päivän höyrypää nousi estradille! Voi luoja näitä mandariinit-kainalossa "äijiä".

20v kokemusta kouluttajana. Sparreissa aina sama lopputulos.

Nainen juokse tai käy huonosti. Älkää antako naisille tyhmiä ideoita.

Ei nämä nykyajan ihravalaat mitään juokse, tai jos juoksevat niin saavat sydärin 50 metrin jälkeen. Paras puolustus heille on kehittää hienostuneet väkivallan välttämistutkat ja olla menemättä lähelle niitä tilanteita.

Mun miehellä on elopainoa mutta ei tarvi haukkua kuitenkaan.

Vierailija
85/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa saada usein nekkuun. 

Kiitos, osaan itse puolustautua. On koulutus siihen ja aselupa. Tosin paras puolustus on olla olematta ärsyttävä qusipää tyyliin ap.

No ompas sulla kiukkuinen olo 😅 Pitäisköhän sun lähteä sinne kehään kalluilemaan ja tuhoamaan pari aivosolua? 🤭

Älä projisoi, qusipääkallu. Juuri totesin, että turpiin ei tule kun ei ole kuin sinä.

Sinähän tässä kallu olet kun et osaa edes kirjoittaa 🤭

Vierailija
86/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.

Moro lesbo!

Moro incel! Eikö tänäänkään todellisuudentajua?

https://poliisi.fi/lahisuhdevakivalta

Arvaa kuinka moni mies kehtaa mennä kyttikselle sanomaan, että oma muija hakkaa.

Eli suun avaamiseen ei ole munaa mutta väkivaltaisen miehen pistätte pakettiin tosta vaan. Ahaa.

Vierailija
87/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämätöntä että osaa minua fyysisesti puolustaa, mutta tahtotila siihen on hyvä olla. Sellaista miestä en haluaisi joka luikkisi pakoon tiukassa tilanteessa, kun en niin itsekään tee vaan menen väliin jos näen vääryyttä. Oma mies on kyllä vahva ja laittaisi tarvittaessa uhkaajan nippuun tuosta vaan, se on minusta seksikästä kun on minua kohtaan kuitenkin hellä :))

Vierailija
88/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.

Moro lesbo!

Moro incel! Eikö tänäänkään todellisuudentajua?

https://poliisi.fi/lahisuhdevakivalta

Arvaa kuinka moni mies kehtaa mennä kyttikselle sanomaan, että oma muija hakkaa.

Jos et kehtaa niin oma on ongelmasi. Naiset on alkaneet viime vuosina kehdata ilmoittaa raiskauksista. Ei edelleenkään riittävän herkästi, kun on siitä omasta nyrkkeilijämiehestä kyse. 

Vierailija
89/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla henkisesti niin vahva, että osaa puolustaa kumppaniaan, kun siihen on aihetta. Sanallisesti. 

En pidä siitä, että minä olen vain suhteessa se, jolta ne munat löytyy tarvittaessa. 

Naiset on söpöjä kun ne kuvittelee olevansa uhkaavia 🤭

Vierailija
90/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen tarvittaessa niin paha suustani, että se on riittänyt toistaiseksi kaikissa ikävissä tilanteissa. N46

Vierailija
91/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen juttu kun nainen oli juoksuharrastaja ja hänen mieskaverinsa haastoi naisen juoksukilpailuun. Mies siis ei itse ollut urheilija. Nainen voitti helposti ja mies oli äimän käkenä. Joku videoi jutun ja laittoi someen.

Ja nyt mies uhoaa että olemalla mies hän pärjäsi vuosikymmeniä taistelulajeja harrastaneelle naiselle.

Ei siinä mitkään vuosikymmenet auta, kun nakkelen alle 70 kiloset pitkin seiniä.

Menehän välillä päiväunille, pikkumies. Uhoamistasi pitää söpönä tasan äitisi, jos hänkään.

Feministilesbon ulina on musiikkia korvilleni 🤗😘

Äiti tuo kohta sulle tutin.

Onko suomalaisilla naisilla jotain äitiongelmia kun te aina siirrätte keskustelut niihin äiteihin? 🤔

Vierailija
92/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N58

Sinä nyt olet tuollainen fossiili, joka on elänyt ihan eri aikakautta. Nykyajan voimaantunut nainen osaa kyllä puolustaa itseään!

Varmaan twerkkaamalla?

Nykyajan leveäpyllyisen päärynän malliseksi evoluutioitunut mies tehnee saman perässä.

N52

Vierailija
93/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, osaan itse puolustautua. On koulutus siihen ja aselupa. Tosin paras puolustus on olla olematta ärsyttävä qusipää tyyliin ap.

No ompas sulla kiukkuinen olo 😅 Pitäisköhän sun lähteä sinne kehään kalluilemaan ja tuhoamaan pari aivosolua? 🤭

Älä projisoi, qusipääkallu. Juuri totesin, että turpiin ei tule kun ei ole kuin sinä.

Paremmin kuin sinä, pikku kuvakirjoittelija-apina, jonka muna mahtuu kardemummaputkiloon 

Vierailija
94/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuu täysin sille että oikea mies ei vaan kehtaa lyödä takaisin kun on opetettu ettei tyttöjä saa lyödä.

Vierailija
95/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tulla kokeilemaan taistelutaitojasi miehen kanssa tosielämään?

Päivän höyrypää nousi estradille! Voi luoja näitä mandariinit-kainalossa "äijiä".

20v kokemusta kouluttajana. Sparreissa aina sama lopputulos.

Nainen juokse tai käy huonosti. Älkää antako naisille tyhmiä ideoita.

Ei nämä nykyajan ihravalaat mitään juokse, tai jos juoksevat niin saavat sydärin 50 metrin jälkeen. Paras puolustus heille on kehittää hienostuneet väkivallan välttämistutkat ja olla menemättä lähelle niitä tilanteita.

Mun miehellä on elopainoa mutta ei tarvi haukkua kuitenkaan.

Sulla mitään miestä oo, femcel 😅

Vierailija
96/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämätöntä että osaa minua fyysisesti puolustaa, mutta tahtotila siihen on hyvä olla. Sellaista miestä en haluaisi joka luikkisi pakoon tiukassa tilanteessa, kun en niin itsekään tee vaan menen väliin jos näen vääryyttä. Oma mies on kyllä vahva ja laittaisi tarvittaessa uhkaajan nippuun tuosta vaan, se on minusta seksikästä kun on minua kohtaan kuitenkin hellä :))

Vahvuus ei tarkoita hyviä taistelutaitoja, arvon kallu

Vierailija
97/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuu täysin sille että oikea mies ei vaan kehtaa lyödä takaisin kun on opetettu ettei tyttöjä saa lyödä.

Katos kun ne on aloittaneeet, niin suostuvatkin mihin vaan, ettei lyödä takaisin ihan oikeasti nyrkillä ja kovaa suoraan nenään niin että rusahtaa.

Vierailija
98/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkään vuoksi en viitsi alkaa parisuhteeseen kun ei minusta ole kenenkään kanssa fyysisesti tappelemaan. M33

No hei aika pieni todennäköisyys että tuollaisia tilanteita tulee eteen.

Vierailija
99/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä ompi, että miehen oikeudet eron sattuessa on ainoastaan ne oman käden oikeudet.

Tää. Miks avioliittolaki on eron suhteen niin cuck ympäri länsimaita, että se suosii naisia. En ikinä ole mennyt enkä mene naimisiin.

M35

Tästä syystä me tarvitsemme islamia.

Haluat siis avioeron sattuessa päästä maksamaan naiselle tuntuvan korvauksen? No siitä vaan. 

Vierailija
100/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmin kuin sinä, pikku kuvakirjoittelija-apina, jonka muna mahtuu kardemummaputkiloon 

>Nainen siirtää keskustelun pippeleihin

Siitä puhe mistä puute 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi