Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?

Vierailija
09.03.2024 |

Vai onko tämä kivikautinen juttu?

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pukeutukoon asiallisesti, ei tissit näkyen eikä takapuoli koloon saakka aukinaisena. Se riittää.

Mutta puolustautua pitää itse. On kursseja ja fitness-studioita mittä hankitaan lihaksia.

Nainen kyetköön itse puolustamaan itseän. Sanallisesti se kyllä käy monelta helposti.

Vierailija
102/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen tarvittaessa niin paha suustani, että se on riittänyt toistaiseksi kaikissa ikävissä tilanteissa. N46

Se voi olla myös hengenvaarallista. Äitini on piikikäs ja kova luu suustsan, isäni oli hiljainen eikä saanut sanottua mitään suoraan. Kännissä sitten nyrkit puhui ja huusi h-sanaa, äitin naama oli turvonnut violetin ja mustan mössöksi monta kertaa. Kunnes turvotus suli vasta arkussa.

Itse en olr luottanut koskaan minkäänlaisiin miehiin, en hyviin enkä huonoihin, niissä on kaikissa voi kyteä aikapommi. 

En myöskään ole liian piikikäs suustani, mutta oveluutta olen joutunut käyttämään että olen vaarallisilta miehiltä pelastunut. Aina, sekään ei onnistunut, olen joutunut uhriksikin, mutta en ainakaan pitkässä sihteessa, kun semmoisia ei ole ollut ja en koskaan eläosi yhdenkään miehen kanssa, ovat turvallisuusriski. 

N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ollut sellaiselle tarvetta. Mutta ruuanlaitto-, pyykkäys- ja siivoustaidot on selvää plussaa, samoin huomaavaisuus sängyssä ja arjessa sekä hyvät keskustelutaidot.

Ei riitä nuokaan ilmeisesti....

Vierailija
104/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen tappeleminen on white trash -porukan juttu, ei kuulu muiden elämään.

Vierailija
105/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Itse olen 3-kymppinen ja aina ollut hoikka/normaalipainoinen. Arvostan miehen älyä, en lihaksia. 😅 Olen seurustellut myös vegemiesten kanssa (toinen muuten satsasi lihaksiin ja oli lihaksikkaampi kuin moni lihansyöjäukko, toinen sitä vastoin ei ollut lihaksikas). Itseen vetoaa esteettisesti miesten käsivarsien lihakset, mutta ne ovat vain bonus. En ole koskaan ajatellut, että miehen pitäisi puolustaa minua fyysisesti. Henkinen tuki on minusta tärkein tuki parisuhteessa puolin ja toisin.

Vierailija
106/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen tarvittaessa niin paha suustani, että se on riittänyt toistaiseksi kaikissa ikävissä tilanteissa. N46

Se voi olla myös hengenvaarallista. Äitini on piikikäs ja kova luu suustsan, isäni oli hiljainen eikä saanut sanottua mitään suoraan. Kännissä sitten nyrkit puhui ja huusi h-sanaa, äitin naama oli turvonnut violetin ja mustan mössöksi monta kertaa. Kunnes turvotus suli vasta arkussa.

Itse en olr luottanut koskaan minkäänlaisiin miehiin, en hyviin enkä huonoihin, niissä on kaikissa voi kyteä aikapommi. 

En myöskään ole liian piikikäs suustani, mutta oveluutta olen joutunut käyttämään että olen vaarallisilta miehiltä pelastunut. Aina, sekään ei onnistunut, olen joutunut uhriksikin, mutta en ainakaan pitkässä sihteessa, kun semmoisia ei ole ollut ja en koskaan eläosi yhdenkään miehen kanssa, ovat turvallisuusriski. 

N52<

Omat vanhempani ovat kasvattaneet minut siihen, että olen enemmän kuin nyrkiniskujen arvoinen. Ensimmäisestä väkivallan teosta mies on ulkona ja tarvittaessa poliisiautossa. Äitisi kohtalo kuulostaa kauhealta. Kasvatetaan lapsemme paremmin, sekä tytöt että etenkin pojat.

Vierailija
107/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämätöntä että osaa minua fyysisesti puolustaa, mutta tahtotila siihen on hyvä olla. Sellaista miestä en haluaisi joka luikkisi pakoon tiukassa tilanteessa, kun en niin itsekään tee vaan menen väliin jos näen vääryyttä. Oma mies on kyllä vahva ja laittaisi tarvittaessa uhkaajan nippuun tuosta vaan, se on minusta seksikästä kun on minua kohtaan kuitenkin hellä :))

Vahvuus ei tarkoita hyviä taistelutaitoja, arvon kallu

Vahva JA laittaisi uhkaajan nippuun, harrastaa taistelulajeja ja painivat kavereiden kesken. Miesten hulluttelua. Mitä meinaa kallu?

Vierailija
108/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse miehen osata ja kyetä tappelemaan. Ei ole asia, mitä pidän minkäänlaisessa arvossa, päinvastoin mielellään tappeluihin joutuvaa miestä en huolisi kumppaniksi, koska olisi varmasti väkivaltainen muillakin tavoin.

Sitä kyllä vaadin, ettei tönäise minua pois tieltä ja juokse itse karkuun. Mutta sen voin ihan omastanikin puolesta luvata, että puolustaisin hätätilanteessa puolisoani kynsin ja hampain kuolemaan saakka vaikka tapella en osaakaan, ja voimaakaan tälläisestä 50-kiloisesta ei kauheasti löydy. Puolustaisin koirianikin kuin vesikauhuinen eläin uhan edessä, tulee itselle rakkauden mukana itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
109/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen tappeleminen on white trash -porukan juttu, ei kuulu muiden elämään.

Eli kukaan ei voisi ikinä käydä kimppuunne ilman syytä ettekä joutuisi puolustamaan itsejänne? Aika itsevarmoja olette.

Vierailija
110/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ole liian piikikäs suustani, mutta oveluutta olen joutunut käyttämään että olen vaarallisilta miehiltä pelastunut. Aina, sekään ei onnistunut, olen joutunut uhriksikin, mutta en ainakaan pitkässä sihteessa, kun semmoisia ei ole ollut ja en koskaan eläosi yhdenkään miehen

Ja jokellus vaan jatkuu.

Vierailija
111/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.

Syynä ompi, että miehen oikeudet eron sattuessa on ainoastaan ne oman käden oikeudet.

Tää. Miks avioliittolaki on eron suhteen niin cuck ympäri länsimaita, että se suosii naisia. En ikinä ole mennyt enkä mene naimisiin.

M35

Mikä avioliittolaissa suosii eron suhteen epäreilusti naisia? Se on sukupuolineutraali laki.

Mitä epäreilusti? Sanoin, että se SUOSII naisia. Opettele lukemaan. Ja siten, että nainen saa pitää 90-100% ostetuista tavaroista ja talon vaikka mies olisi ostanut kaiken.

Eihän saa. Mistä ihmeestä olet tuollaista saanut päähäsi? Tutustupa lakiin vähän. 

Vierailija
112/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämätöntä että osaa minua fyysisesti puolustaa, mutta tahtotila siihen on hyvä olla. Sellaista miestä en haluaisi joka luikkisi pakoon tiukassa tilanteessa, kun en niin itsekään tee vaan menen väliin jos näen vääryyttä. Oma mies on kyllä vahva ja laittaisi tarvittaessa uhkaajan nippuun tuosta vaan, se on minusta seksikästä kun on minua kohtaan kuitenkin hellä :))

Vahvuus ei tarkoita hyviä taistelutaitoja, arvon kallu

Vahva JA laittaisi uhkaajan nippuun, harrastaa taistelulajeja ja painivat kavereiden kesken. Miesten hulluttelua. Mitä meinaa kallu?

Kannattaa ottaa ne kaksi jäljellä olevaa aivosoluasi käyttöön ja etsiä vastaus googlesta 👍

Vierailija
113/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman vaaran naisille aiheuttaa juurikin se oma mies tai ex-mies. Lähes joka viikko kuolee Suomessa nainen lähisuhdeväkivallan uhrina.

Vierailija
114/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajautunut tilanteisiin, joissa mieheni pitäisi nyrkein puolustaa minua.

Veikkaan että aika harva perheenäiti on moiseen tilanteeseen joutunut?

Muija voisi oikeastaan katsoa peiliin, jos miehen täytyy häntä nyrkein puolustaa. Mikä mahtaa olla syy? Huonossa seurassa? Valkoisen roskan ja hörhöjen touhuja.

Vierailija
115/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parikin parisuhdetta nähny kaatuvan siihen kun ollaan niin ultraälykkäitä ja progressiivisia ja sitten tulee se eka hetki kun miehen tarvis osata käyttäytyä kuin mies.

Toisessa tapauksessa naisen kimppuun kävi pultsari kun ei ollut antanu tupakkaa ja mies juoksi huutaen hakemaan apua, nainen sai siinä aika pahasti turpaansa.

Toinen tapauksista on vähän tunnistettavampi niin jätän siitä kertomatta.

Kumpikaan naisista ei kyenny enää näkeen miestään miehenä sen jälkeen ja vaihtoonhan ne meni, toinen on vielä sinkku ja toinen löysi "sattumalta" kumppanin samalta mma salilta missä minäkin käyn.

Vierailija
116/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkään vuoksi en viitsi alkaa parisuhteeseen kun ei minusta ole kenenkään kanssa fyysisesti tappelemaan. M33

No hei aika pieni todennäköisyys että tuollaisia tilanteita tulee eteen.

Kyllä niitä todennäköisesti voi tulla ainakin jos jossain vähänkään suuremmassa kaupungissa asuu. Itselläkin melkein heti tappelu päällä kun menin kaupungissa käymään ja joku vihainen härö tuli tönimään ja vaikutti siltä että olisi käynyt päälle jos vähänkään pitempään olisi toljottanut.

Vierailija
117/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parikin parisuhdetta nähny kaatuvan siihen kun ollaan niin ultraälykkäitä ja progressiivisia ja sitten tulee se eka hetki kun miehen tarvis osata käyttäytyä kuin mies.

Toisessa tapauksessa naisen kimppuun kävi pultsari kun ei ollut antanu tupakkaa ja mies juoksi huutaen hakemaan apua, nainen sai siinä aika pahasti turpaansa.

Kumpikaan naisista ei kyenny enää näkeen miestään miehenä sen jälkeen ja vaihtoonhan ne meni, toinen on vielä sinkku ja toinen löysi "sattumalta" kumppanin samalta mma salilta missä minäkin käyn.

Juu, just niin kävi 😂.

Vierailija
118/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkään vuoksi en viitsi alkaa parisuhteeseen kun ei minusta ole kenenkään kanssa fyysisesti tappelemaan. M33

No hei aika pieni todennäköisyys että tuollaisia tilanteita tulee eteen.

Missähän kuplassa sinä olet eläny, minä olen semmonen vähän passiivinen pieni runopoika ja minäkin olen joutunu tappelemaan muutamaan otteeseen elämäni aikana, on aika todellisuudeta vieraantunutta kuvitella että miehet ei edelleen tappelis ja etteikö siihen joutuis välillä osalliseks tahtomattaankin.

Ei se ole mies joka ei niissä tilanteissa pärjää tai jos pelkää.

Vierailija
119/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, just niin kävi 😂.

Miksi minä valehtelisin? Ei minulla ole oma lehmä ojassa, anekdootteja toki mutta ihan totta.

Vierailija
120/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin suuresti sitä, jos mies vaaratilanteessa jäisi rinnalleni ja edes yrittäisi auttaa tai suojella minua, siitä riippumatta kykeneekö siihen vai ei. 

Olen kuitenkin realisti ja minun on varauduttava siihen, että mahdollisen vaaratilanteen koittaessa saatan joutua suojelemaan itseäni ja lapsia yksin. 

Ei taida nykymiehillä enää paljoa olla suojelunhalua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme