Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa muka lähes kaikki lentäjät pettäisivät? Kummallinen ajatus, ap ei taida käydä ihan täysillä.
Ajatushan on sama kuin pettävätkö (lähes) kaikki ihmiset?
Pettävätkö ihmiset yleensä , jos heille tulee mahdollisuus?
Osa pettää, osa ei.
Juuri rakastelin mun lentäjämieheni kanssa ja en usko hänen niin kovin minua haluavan, jos työmatkoilla olisi jotain pettämisiä. Sorry vaan emot, ette te kaikkia lentäjiä saa vokoteltua, vaikka varmasti kova on yrityksenne!
Olen 15v ollut emona, ja voin sanoa, että ei todellakaan petä! Ne jotka pettää, tekevät sitä muissakin ammateissa vaikka naapurin Jorman kanssa. Lennolla ollaan töissä, myös kohteessa ihan asiallisia toisia kohtaan. Varmasti ne jotka pettävät, tekisivät sitä missä muussa tahansa ammatissa. Toki kieltämättä, kuten missä tahansa reissutyössä, on helpompi elää kaksoiselämää, jos niin valitsee. Onneksi heitä on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 15v ollut emona, ja voin sanoa, että ei todellakaan petä! Ne jotka pettää, tekevät sitä muissakin ammateissa vaikka naapurin Jorman kanssa. Lennolla ollaan töissä, myös kohteessa ihan asiallisia toisia kohtaan. Varmasti ne jotka pettävät, tekisivät sitä missä muussa tahansa ammatissa. Toki kieltämättä, kuten missä tahansa reissutyössä, on helpompi elää kaksoiselämää, jos niin valitsee. Onneksi heitä on harvassa.
Ihanaa kuulla tämä. T. Arvatenkin eräs vaimo
Vierailija kirjoitti:
Juuri rakastelin mun lentäjämieheni kanssa ja en usko hänen niin kovin minua haluavan, jos työmatkoilla olisi jotain pettämisiä. Sorry vaan emot, ette te kaikkia lentäjiä saa vokoteltua, vaikka varmasti kova on yrityksenne!
Lucky you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo ja sairaaloissa puuhataan vaan liinavaatevarastoissa.
Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun.
Lääkäreille ei kelpaa hoitajat. Vaikka olen elämäntyöni sairaalassa tehnyt, niin en tiedä yhtään lääkäri-/hoitajaparia. Sen sijaan lääkärit keskenään kyllä ovat suhteissa.
Meidän sairaalassa, yliopistollinen sairaala, on kyllä lukuisia lääkäri-sairaanhoitajapareja. Niin nuorempia kuin vanhempiakin. Itsekin olen naimisissa lääkärin kanssa, työpaikalla tavattu. T. Sairaanhoitaja
Niin että kuormasta on syöty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun.
Lääkäreille ei kelpaa hoitajat. Vaikka olen elämäntyöni sairaalassa tehnyt, niin en tiedä yhtään lääkäri-/hoitajaparia. Sen sijaan lääkärit keskenään kyllä ovat suhteissa.
Meidän sairaalassa, yliopistollinen sairaala, on kyllä lukuisia lääkäri-sairaanhoitajapareja. Niin nuorempia kuin vanhempiakin. Itsekin olen naimisissa lääkärin kanssa, työpaikalla tavattu. T. Sairaanhoitaja
Lääkärit ja sh:t ovat samassa työyhteisössä koko ajan. Lentokoneen miehistö vaihtelee joka lennolle, joten on paljon todennäköisempää syventää keskinäisiä suhteita sairaalassa.
Itse olen ollut lentoemäntänä vuosia sitten. Ainakaan silloin en havainnut mitään tällaista. Vaimot voitte olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että jotkut roskakuskitkin syövät kuormasta.
Miksi lentäjät ovat niin suosittuja naisten kesken?
Hyvä palkka, vastuullinen ja "hohdokas" työ miehellä. Ne kiihottavat naisia.
Etenkin entiset Mig-21bis lentäjät ovat hirveitä pukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentäjät ovat niin suosittuja naisten kesken?
Palkka ja tietty status työn ympärillä. Mut palkka varmaan suurin tekijä.
Juu munkin yks tuttu, joka usein yöpyy lentokenttähotelleissa, kertoi että eihän siinä saa silmäystäkään nukutuksi, kun seinän takana sattuu yöpymään lentohenkilökuntaa, joka nussii kovaäänisesti yöt läpeensä!
Meillä entiset naapurit olivat perheellinen lentäjä ja 8-16 työtä tekevä vaimonsa. Aika usein tuo lentäjä toi kotiinsa naisvieraita (helvetin monta eri naista!), kun vaimo oli töissä ja lapset koulussa.. Jännästi vieraat aina lähtivät luikkimaan sopivasti ennen muun perheen paluuta kotiin. Satuin näkemään tätä touhua ihan tarpeeksi itse vuorotyötä tekevänä koiranomistajana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä entiset naapurit olivat perheellinen lentäjä ja 8-16 työtä tekevä vaimonsa. Aika usein tuo lentäjä toi kotiinsa naisvieraita (helvetin monta eri naista!), kun vaimo oli töissä ja lapset koulussa.. Jännästi vieraat aina lähtivät luikkimaan sopivasti ennen muun perheen paluuta kotiin. Satuin näkemään tätä touhua ihan tarpeeksi itse vuorotyötä tekevänä koiranomistajana.
No ei kai nuo lentäjät niin tolloja ole, että kotiinsa niitä rakastajattaria vievät, kyllä se pettäminen tapahtuu hotellissa maailmalla, jos tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi kuulla niiden naisten mielipiteitä, ketkä lähtevät naimisissa olevien perheenisien lakanoihin, eikö omatunto yhtään kolkuta?
Tähän minä haluaisin vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haaveilet vain lentäjän kanssa rakastelusta ja avioliitosta. :D
Pettävätkö ihmiset yleensä , jos heille tulee mahdollisuus?