Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi ikinä lentäjämiestä, enkä mitään muutakaan reissutyöläistä, olipa miten kovapalkkainen tahansa. Mua ei miehessä kiinnosta kulissit ja elintaso vaan rakkaussuhde ja kumppanuus. Siitä ei tulisi mitään, jos ei voisi tietää ketä ukko panee ympäri maailman hotelleja.
En tule koskaan ymmärtämään niitä vaimoja, jotka sanoo että "en edes halua tietää" jos mies pettää. Siis tieten tahtoen haluaa olla huijattavana? Minua ei kukaan pidä pilkkanaan, todellakin haluan tietää jos mies pettää ja se leikki loppuu sitten siihen mun kanssa. Saa sen jälkeen nussia bimboja ihan luvan kanssa vaikka sydämensä kyllyydestä, itse en sellaisen jälkeen edes vilkaisisi mieheen päin.
Mies ei todellakaan rakasta sinua, jos kohtelee sinua tuolla tavalla. Avaa silmät!
Kun tottuu siihen elintasoon mitä noilla palkoilla ja lentolippueduilla mies voi tar
Sellaiset rakkaussuhteet on todella riskialttiita. Rakkaus voi loppua milloin vain mutta jos on riittävästi rahaa siitä voi nauttia koko elämän.
Ei pidä uskoa kaikkea mitä täällä netissä kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun pari kertaa lensin Aasiaan, oli koko miehistö aasialainen. Euroopan lennoilla on aina joku eläkeikää hipova purseri ja pari tavan tallaajaa lisäksi. Mistä tulee se mielikuva että lentoemännät olisivat aina jotenkin viimeisen päälle tälläytyneitä?
Enemmän on näkynyt sitä tyyppiä joka on vähän pyylevää ja kampauksena on joku pikkumyynuttura kuin jotain todella näyttäviä pitkäsäärisiä kaunottaria. Suomessa ei rekrytä ulkonäkö edellä kuten jossain lähi-idän yhtiöillä, joilla on myös naurettavat tälläytymisvaatimukset.Nykyään on aika paljon miehiäkin stuertteina.
MInäkin lennän paljon ja olen kiinnittänyt huomiota, että Finskin lentoemännät ovat aika iäkkäitä. Nuoremmat eivät varmaan jaksa tuota ammattia enää, työmoraali ei ole enää samanlainen. Jalat jou
Lennän Eurooppaan vain paitsi joskus Tokioon.
Ainakin business miehet ovat usein pettäjiä (ei kaikki, en halua yleistää) koska on vaikea jäädä kiinni pitkillä työjaksoilla poissa kumppanin luota. En luottaisi. Ainakin yksi tällainen naistenmies on osunut kohdalleni ja oli todella epäluotettava kaikin puolin. Ei siitä sen enempää. Olen myös kuullut juttuja muiltakin....
Pitävätkö varatut lentäjät ja lentoemot muuten töissä sormuksia? Kunhan kysyn.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi ikinä lentäjämiestä, enkä mitään muutakaan reissutyöläistä, olipa miten kovapalkkainen tahansa. Mua ei miehessä kiinnosta kulissit ja elintaso vaan rakkaussuhde ja kumppanuus. Siitä ei tulisi mitään, jos ei voisi tietää ketä ukko panee ympäri maailman hotelleja.
En tule koskaan ymmärtämään niitä vaimoja, jotka sanoo että "en edes halua tietää" jos mies pettää. Siis tieten tahtoen haluaa olla huijattavana? Minua ei kukaan pidä pilkkanaan, todellakin haluan tietää jos mies pettää ja se leikki loppuu sitten siihen mun kanssa. Saa sen jälkeen nussia bimboja ihan luvan kanssa vaikka sydämensä kyllyydestä, itse en sellaisen jälkeen edes vilkaisisi mieheen päin.
Mies ei todellakaan rakasta sinua, jos kohtelee sinua tuolla tavalla. Avaa silmät!
Mitä sitten jos panee muita? Ei se ole sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaa vaimot tarkemmin ukkojanne. Tehkää tarkistussoittoja sinne ja muuta mukavaa. Ette kai halua olla petoksen uhreja, ilmeisesti jotkut haluavat sulkea silmänsä.
Jos vaimoni rupeasi vahtimaan minua tuolla tavalla, sulkisin puhelimen. Jos kysyy, niin vastaus olisi aina akku loppu. Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu.
Se olis ero sit. Kämppä puoliks jne. t. vaimo
Avioehto, vaimo kotirouva, ihan rauhassa jos huvittaa kärvistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaa vaimot tarkemmin ukkojanne. Tehkää tarkistussoittoja sinne ja muuta mukavaa. Ette kai halua olla petoksen uhreja, ilmeisesti jotkut haluavat sulkea silmänsä.
Jos vaimoni rupeasi vahtimaan minua tuolla tavalla, sulkisin puhelimen. Jos kysyy, niin vastaus olisi aina akku loppu. Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu.
Se olis ero sit. Kämppä puoliks jne. t. vaimo
Avioehto, vaimo kotirouva, ihan rauhassa jos huvittaa kärvistellä.
Enkä muuten soittele vaimonikaan perään.
Ihan yhtä paljon kuin palomiehet, poliisit, liikemiehet ja monet muut. Ei se ammatista riipu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos panee muita? Ei se ole sinulta pois?
Olet varmasti lentäjäsankari tuosta alta, jolla avioehto ja kotirouva. Avioehtoja kohtuullistetaan tämän tästä. Hups.
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla ole mitään merkitystä, innostaa naisia kun sormus löytyy. Tuskin kukaan sitä pois repii jos yleensä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla ole mitään merkitystä, innostaa naisia kun sormus löytyy. Tuskin kukaan sitä pois repii jos yleensä käyttää.
Ai että sormus toimii vielä jopa kiihokkeena? Mitä ukkomiehempi, sen kuumempi?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin business miehet ovat usein pettäjiä (ei kaikki, en halua yleistää) koska on vaikea jäädä kiinni pitkillä työjaksoilla poissa kumppanin luota. En luottaisi. Ainakin yksi tällainen naistenmies on osunut kohdalleni ja oli todella epäluotettava kaikin puolin. Ei siitä sen enempää. Olen myös kuullut juttuja muiltakin....
Näinhän se on, tilaisuus tekee varkaan kuten sanotaan.
Kiinnijäämisen riski on tosiaan marginaalisen pieni, kun välissä on muutama tuhat kilometriä.
-Mynttinen-
Nyt kun tässä on spekuloitu jo useamman kymmenen sivun verran, voitaisiin vähän bustata näitä räikeimpiä myyttejä, eikös juu? :)
Stereotypia lentoemojen kanssa vehtaavista piloteista toteutuu lähinnä nuorten, uransa alkutaipaleella olevien lentäjien keskuudessa.
Kokeneemmat pilotit on jo oppineet, että kuormasta ei kannata syödä.
Silläpä nämä löytyvätkin hyvin usein kohteen tyttökaduilta, ihan näin omalla empiirisellä kokemuksella kerron tämän.
-Mynttinen-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että sormus toimii vielä jopa kiihokkeena? Mitä ukkomiehempi, sen kuumempi?
Todellakin!
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tässä on spekuloitu jo useamman kymmenen sivun verran, voitaisiin vähän bustata näitä räikeimpiä myyttejä, eikös juu? :)
Stereotypia lentoemojen kanssa vehtaavista piloteista toteutuu lähinnä nuorten, uransa alkutaipaleella olevien lentäjien keskuudessa.
Silläpä nämä löytyvätkin hyvin usein kohteen tyttökaduilta, ihan näin omalla empiirisellä kokemuksella kerron tämän.
-Mynttinen-
Arvatenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mynttinen-
Sielläkö yhdessä mittailette lihakimpaleita?
Vierailija kirjoitti:
Sielläkö yhdessä mittailette lihakimpaleita?
Kyllä, näin toimimme.
Miten kukaan tietäisi tähän varmaa vastausta?
Lennät varmaan kaukolentoja? Vanhemmat lentoemännät ovat näitä omineet tienestien ja kohteiden takia. Ainakin Finskillä oli vahvasti senioriteettiin (ts. ei taitoihin tai työmoraaliin) pohjaava nokkimisjärjestys.
t. se sama stuertti joka aiemmin kirjoitti