Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3361)
Miksi eivät puhalluta koko miehistöä useammin? Myös emännät. Heitä ei nimittäin puhalluteta kuin hyvin satunnaisesti.
Alkoa menee, vaikkakin välipäivinä, ja aikaerorasitus päällä. Aika järkevän kuuloista touhua näin matkustajan näkökulmasta. Saavat varmasti levättyä kohteessa riittävästi!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjämiesten kanssa on kiihkeää seksiä kun joutuvat olemaan usein poissa kotoa.
Kymppikerhoon kuuluva lentoemo.
Nussitko myös varattujen kanssa? Eikö omatunto soimaa siinä tapauksessa, että miehellä kotona vaimo ja ehkä lapsiakin.
Jos lentäjä on sinkku niin sittenhän toiminnassa ei ole ongelmaa.
Kyllä nussin myös varattujen kanssa. Mikä omatunto? Olen itse sinkku, enkä edes halua sitoutua, varsinkaan lentäjään. Seksi on kivaa.
retkipatja
Näin läheltä mutta sivusta seuranneena voin kertoa (ehkä hiukan katkerana), että kyllähän ne lentäjät ovat haluttuja lentoemäntien keskuudessa. Varsinkin jos sattuu olemaan vielä ulkonäöltään OK, on suorastaan kilpailu käynnissä kaukolentojen lepojaksolla - lentäjä voi vaikka jakaa vuorot.
Mikäs siinä, nuoremmat lentoemot ovat nättejä ja pukeutuvat huolitellusti niin päältä kuin altakin. Jos joku ihmettelee tuota "altakin" niin kuulin kuinka kollega oli varannut mekon alle "jotain spessua" kapteenia varten,
Vierailija kirjoitti:
Näin läheltä mutta sivusta seuranneena voin kertoa (ehkä hiukan katkerana), että kyllähän ne lentäjät ovat haluttuja lentoemäntien keskuudessa. Varsinkin jos sattuu olemaan vielä ulkonäöltään OK, on suorastaan kilpailu käynnissä kaukolentojen lepojaksolla - lentäjä voi vaikka jakaa vuorot.
Mikäs siinä, nuoremmat lentoemot ovat nättejä ja pukeutuvat huolitellusti niin päältä kuin altakin. Jos joku ihmettelee tuota "altakin" niin kuulin kuinka kollega oli varannut mekon alle "jotain spessua" kapteenia varten,
Niin, siis tämän kirjoitti stuertti, koiraslentoemännäksikin haukuttu (ja vastoin mielikuvia ihan hetero olen)
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea uskoa, että saisi harrastaa työajalla, vaikkakin koneen lepotauolla, seksiä? Kuulostaa pahalta provolta, kannattaisi tarkastaa onko tuo edes laillista toimintaa mikäli kapteeni noin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainekaan haluaisi olla lentäjän retkipatja. Imeisesti lentoemot haluaa olla?
Ei yhtään yleistystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea uskoa, että saisi harrastaa työajalla, vaikkakin koneen lepotauolla, seksiä? Kuulostaa pahalta provolta, kannattaisi tarkastaa onko tuo edes laillista toimintaa mikäli kapteeni noin tekisi.
Lepojaksolla tarkoitettiin lentojen välissä olevaa jakso kohteessa, ei nyt sentään koneessa kuksimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis tämän kirjoitti stuertti, koiraslentoemännäksikin haukuttu (ja vastoin mielikuvia ihan hetero olen)
Voitkin varmaan sitten kokemuksella kertoa onko se totta, että myös perheelliset ja varatut lentäjät pettävät? Kuulostaa vaan niin uskomattomalta ja kurjalta tietysti myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitkin varmaan sitten kokemuksella kertoa onko se totta, että myös perheelliset ja varatut lentäjät pettävät? Kuulostaa vaan niin uskomattomalta ja k
Suurin osa kaukolentojen lentäjistä on jo keski-ikäisiä ja heillä on myös perhettä, joten kyllähän tuota tapahtuu.
Uskokaa jo, kyllä pettävät paljon. Menee ihan hermot kun lukee ja nämä ei meinaa uskoa, miten niillä on silmät ihan ummessa.
Harmi niille jotka ovat haksahtaneet lentäjään ja joutuneet avioliittoon saakka.
Tää keskustelu kuulostaa pahalta mutta muistetaan että jokainen ihminen on yksilö..
Mä olen ns naisten tykkäämässä status ammatissa. Olen seurustellut 15vuotta.
Tuona aikana olen saanut suoria seksi ehdotuksia, kahvi kutsuja ym satoja. Tilaisuuksia pettää on ollut älyttömästi ja monesti vielä sellaisia että kiinnijäämisen riski olisi olematon..
No mikä on lopputulos, Monestikko olen laittanut kettua koloon, tai edes ajatellut seksiä vaihtoehtona.
Nolla. Miksi?
Mä olen vannonut papin edessä valan. Mä olen luvannut vaimolle etten tekisi mitään joka voisi rikkoa suhteemme.. Mä pidän lupaukseni.
Mitkään silarit tai salilla treenatut pakarat ei tota muuta
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, kyllä pettävät paljon. Menee ihan hermot kun lukee ja nämä ei meinaa uskoa, miten niillä on silmät ihan ummessa.
No näin vaimona on kyllä vaikea uskoa. Ja ihan hirveää saada tällaista edes tietää. En usko oman rakkaani pettävän, mutta tietysti tämä nyt vähän ahdistaa, että mitä siellä maailmalla tapahtuu kun on lepoaikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin vaimona on kyllä vaikea uskoa. Ja ihan hirveää saada tällaista edes tietää. En usko oman rakkaani pettävän, mutta tietysti tämä nyt vähän ahdistaa, että mitä siellä maailmalla tapahtuu kun on lepoaikaa
Matkustamohenkilökunnan sanoin: "Se mitä tapahtuu Bangkokissa (Seoulissa, Tokiossa, New Yorkissa...) jää Bangkokiin. Älä siitä murehdi. Et joudu niin koville, kun kolmikymppinen lentoemo on imenyt kunnolla määränpäässä.
Kyllä nussin myös varattujen kanssa. Mikä omatunto? Olen itse sinkku, enkä edes halua sitoutua, varsinkaan lentäjään. Seksi on kivaa.
Jos tykkää jakorasiana sitten toimia niin mikäs siinä. Säälittävää mun silmissä.
Eikö se mies ole tuossa tapauksessa alhaisinta pohjasakkaa?
Ei ole!
Piirakkaansa auliisti ukkomiehelle jakava hutsu on ihan samaa, jollei pahempaa pohjasakkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun taas vaimona helppo, mutta olenkin helvetinmoinen realisti muutenkin. Mietin, oletko tuore vaimo, sillä ei tarvitse omata ihmeellisiä kykyjä että näkee mikä meininki tuolla on.
Vierailija kirjoitti:
Harmi niille jotka ovat haksahtaneet lentäjään ja joutuneet avioliittoon saakka.
Kuten täälläkin tullut nyt selvästi ilmi, lentäjä on yksi tavoitelluimpia miehiä. Siksi näkisin enemmänkin, että pääsee avioliittoon. Ei todellakaan kaikki petä ja lentäjät ovat hyviä ja turvallisia aviomiehiä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustamohenkilökunnan sanoin: "Se mitä tapahtuu Bangkokissa (Seoulissa, Tokiossa, New Yorkissa...) jää Bangkokiin. Älä siitä murehdi. Et joudu niin koville, kun kolmikymppinen lentoemo on imenyt kunnolla määränpäässä.
Tämä! Parhaimmillaan muutaman lentäjän läpikäyneeltä lentoemolta voi tulla hyviä vinkkejä...
Kade olen kun pääset lentäjän kanssa vällyihin :)