Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Osa pettää vaimoaan.
Muutamalla pettää rakko.
Ja lopuilla sulkija lurauttaa ns.kiitoradan housuun.
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaa vaimot tarkemmin ukkojanne. Tehkää tarkistussoittoja sinne ja muuta mukavaa. Ette kai halua olla petoksen uhreja, ilmeisesti jotkut haluavat sulkea silmänsä.
Jos vaimoni rupeasi vahtimaan minua tuolla tavalla, sulkisin puhelimen. Jos kysyy, niin vastaus olisi aina akku loppu. Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjämiesten kanssa on kiihkeää seksiä kun joutuvat olemaan usein poissa kotoa.
Kymppikerhoon kuuluva lentoemo.
Minä kuulun kerhoon, ihan turistina vaan
Vierailija kirjoitti:
Näin läheltä mutta sivusta seuranneena voin kertoa (ehkä hiukan katkerana), että kyllähän ne lentäjät ovat haluttuja lentoemäntien keskuudessa. Varsinkin jos sattuu olemaan vielä ulkonäöltään OK, on suorastaan kilpailu käynnissä kaukolentojen lepojaksolla - lentäjä voi vaikka jakaa vuorot.
Mikäs siinä, nuoremmat lentoemot ovat nättejä ja pukeutuvat huolitellusti niin päältä kuin altakin. Jos joku ihmettelee tuota "altakin" niin kuulin kuinka kollega oli varannut mekon alle "jotain spessua" kapteenia varten,
Strappikikulin?
En ottaisi ikinä lentäjämiestä, enkä mitään muutakaan reissutyöläistä, olipa miten kovapalkkainen tahansa. Mua ei miehessä kiinnosta kulissit ja elintaso vaan rakkaussuhde ja kumppanuus. Siitä ei tulisi mitään, jos ei voisi tietää ketä ukko panee ympäri maailman hotelleja.
En tule koskaan ymmärtämään niitä vaimoja, jotka sanoo että "en edes halua tietää" jos mies pettää. Siis tieten tahtoen haluaa olla huijattavana? Minua ei kukaan pidä pilkkanaan, todellakin haluan tietää jos mies pettää ja se leikki loppuu sitten siihen mun kanssa. Saa sen jälkeen nussia bimboja ihan luvan kanssa vaikka sydämensä kyllyydestä, itse en sellaisen jälkeen edes vilkaisisi mieheen päin.
Mies ei todellakaan rakasta sinua, jos kohtelee sinua tuolla tavalla. Avaa silmät!
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi ikinä lentäjämiestä, enkä mitään muutakaan reissutyöläistä, olipa miten kovapalkkainen tahansa. Mua ei miehessä kiinnosta kulissit ja elintaso vaan rakkaussuhde ja kumppanuus. Siitä ei tulisi mitään, jos ei voisi tietää ketä ukko panee ympäri maailman hotelleja.
En tule koskaan ymmärtämään niitä vaimoja, jotka sanoo että "en edes halua tietää" jos mies pettää. Siis tieten tahtoen haluaa olla huijattavana? Minua ei kukaan pidä pilkkanaan, todellakin haluan tietää jos mies pettää ja se leikki loppuu sitten siihen mun kanssa. Saa sen jälkeen nussia bimboja ihan luvan kanssa vaikka sydämensä kyllyydestä, itse en sellaisen jälkeen edes vilkaisisi mieheen päin.
Mies ei todellakaan rakasta sinua, jos kohtelee sinua tuolla tavalla. Avaa silmät!
Kun tottuu siihen elintasoon mitä noilla palkoilla ja lentolippueduilla mies voi tarjota, voit sinäkin olla eri mieltä.
Tuttavapiirissä kävi näin. Mies, pilotti, jäi kiinni pettämisestä työkuvioissa. Oli jatkunut jo joitakin kuukausia. Ja siis yhden lentoemännän kanssa oli tämä mies hommaillut. Nainen oli sinkku ja kovasti rakastunut lentäjään. Lentäjän vaimo halusi ottaa eron välittömästi asiasta saatuaan tiedon. Lentäjä järkyttyi kovasti. Lentoemäntä innostui tästä erosta ja halusi parisuhdetta. Lentäjä ei kuitenkaan tähän suostunut, vaan haikaili vaimoaan takaisin jopa muutaman vuoden ajan, välillä oli raastavaa näin tuttuna nähdä miten epätoivoinen tämä mies oli.
Nyt erosta vuosia ja tämä lentäjä edelleen sinkku. Vaimo myös, mutta eivät ole palanneet yhteen, koska vaimo oli ehdoton asiasta.
Olen itse alalla ja voin sanoa ettei ne vanhat 50+ kapteenit kyllä kiinnostaneet ketään meistä yhtään nuoremmista. :D Virkapuku päällä ei saa oleskella jossain hotellin baarissa tms. niin voitte unohtaa kuvitelmat että siellä istutaan kapteeni lakki päässä pokailemassa naisia.
Nuoremmat ja pariutumisiässä olevat kollegat olivat enemmänkin busineksessa matkustavien tasokorttilaisten perään. Sellaisten kanssa yllättävän moni sitten on päätynyt suhteeseenkin asti.
Tunnen aika monta lentäjää ja lähes kaikki heistä ovat tehneet itsensä kanssa säännön etteivät sekaannu emäntiin. Toki varmasti poikkeuksiakin on, mutta eiköhän ne säädöt löydetä kollegoiden sijaan jostain muualta, jos sellaiseen on taipumusta.
Ainakin Suomessa suurin osa emoista on ihan tavallisia naisia, ei mitään missejä tai maisatorppia. (Joka hänkään ei enää ole alalla ja oli lähinnä yleinen läppä eikä mikään halujen kohde.)
Lähinnä huvittaa nämä palstan jutut. Ihan jo siksikin että ihanko tosiaan jotkut teidän puolitutut avautuu teille niin tarkkaan miksi ovat eronneet ja kertovat jostain miehensä pettämisestä niin avoimesti? Uskokoon ken tahtoo.
Viimeksi kun pari kertaa lensin Aasiaan, oli koko miehistö aasialainen. Euroopan lennoilla on aina joku eläkeikää hipova purseri ja pari tavan tallaajaa lisäksi. Mistä tulee se mielikuva että lentoemännät olisivat aina jotenkin viimeisen päälle tälläytyneitä?
Enemmän on näkynyt sitä tyyppiä joka on vähän pyylevää ja kampauksena on joku pikkumyynuttura kuin jotain todella näyttäviä pitkäsäärisiä kaunottaria. Suomessa ei rekrytä ulkonäkö edellä kuten jossain lähi-idän yhtiöillä, joilla on myös naurettavat tälläytymisvaatimukset.
Nykyään on aika paljon miehiäkin stuertteina.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole etukäteen päätettävissä keneen rakastuu. On ihan mahdollista, että yhteen mennään rakkauden ja kumppanuuden vuoksi ja elintaso vain muodostuu sitten hyväksi vuosien varrella kun tienistit lisääntyvät. Mutta samoin, en voi käsittää naisia keille on sama ketä miehensä nai. Ehkä he ovat sitten näistä elintasosyistä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse alalla ja voin sanoa ettei ne vanhat 50+ kapteenit kyllä kiinnostaneet ketään meistä yhtään nuoremmista. :D Virkapuku päällä ei saa oleskella jossain hotellin baarissa tms. niin voitte unohtaa kuvitelmat että siellä istutaan kapteeni lakki päässä pokailemassa naisia.
Nuoremmat ja pariutumisiässä olevat kollegat olivat enemmänkin busineksessa matkustavien tasokorttilaisten perään. Sellaisten kanssa yllättävän moni sitten on päätynyt suhteeseenkin asti.
Tunnen aika monta lentäjää ja lähes kaikki heistä ovat tehneet itsensä kanssa säännön etteivät sekaannu emäntiin. Toki varmasti poikkeuksiakin on, mutta eiköhän ne säädöt löydetä kollegoiden sijaan jostain muualta, jos sellaiseen on taipumusta.
Ainakin Suomessa suurin osa emoista on ihan tavallisia naisia, ei mitään missejä tai maisatorppia. (Joka hänkään ei enää ole alalla ja oli lähinnä yleinen läppä eikä mikään halujen kohde.)
Se on sinun kokemuksesi. En kuitenkaan usko, että ihmiset täällä valehtelevat mitä tunnen alaa sekä lentohenkilökuntaa. Se on totta, että näille emoille kelpaa saaliiksi kuka vaan varakas, vaikkapa busineksen puolelta. Tiedossa tapauksia näihin liittyen. Asiat eivät ole mustavalkoisia, ja on varmasti uskollisiakin joukossa. Joka tapauksessa on selvää, että tuollainen työ altistaa monille houkutuksille ja tarkkana saa pysyä ettei lankea.
Lähinnä huvittaa nämä palstan jutut. Ihan jo siksikin että ihanko tosiaan jotkut teidän puolitutut avautuu teille niin tarkkaan miksi ovat eronneet ja kertovat jostain miehensä pettämisestä niin avoimesti? Uskokoon ken tahtoo.
Itse en ihmettele. Eivät ihmiset halua kertoa mistä tietävät, voivat olla vaikka itse tarinoiden osapuolia, mutta helpompi täällä sanoa kyseessä olevan epämääräisesti tuttava. Ja kyllä nämä jutut leviävät, ihmiset puhuvat toistensa asioista ja heillä on laajat tuttavapiirit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tottuu siihen elintasoon mitä noilla palkoilla ja lentolippueduilla mies voi tar
En tiedä, onko tuo vielä kovakaan elintaso. Suomen verotus vie varmasti puolet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaa vaimot tarkemmin ukkojanne. Tehkää tarkistussoittoja sinne ja muuta mukavaa. Ette kai halua olla petoksen uhreja, ilmeisesti jotkut haluavat sulkea silmänsä.
Jos vaimoni rupeasi vahtimaan minua tuolla tavalla, sulkisin puhelimen. Jos kysyy, niin vastaus olisi aina akku loppu. Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu.
Se olis ero sit. Kämppä puoliks jne. t. vaimo
Ollaan oltu miehen kanssa pitkään yhdessä. Tunsin hänet jo kauan ennen kuin hänestä tuli liikennelentäjä. Luotto edelleen 100% enkä usko että lentohommat yhtäkkiä muutaa häntä ihmisenä. Sama luotettava, hauska ja rakas mies kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu miehen kanssa pitkään yhdessä. Tunsin hänet jo kauan ennen kuin hänestä tuli liikennelentäjä. Luotto edelleen 100% enkä usko että lentohommat yhtäkkiä muutaa häntä ihmisenä. Sama luotettava, hauska ja rakas mies kuin aina ennenkin.
Meillä sama. Ollut nyt lentäjänä noin 7 vuotta ja sitä ennen yhdessä oltu lähes 20 vuotta. Sama rakas ihminen mulle, johon luotan täysin, enkä anna tällaisten juttujen sitä murentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Ollut nyt lentäjänä noin 7 vuotta ja sitä ennen yhdessä oltu lähes 20 vuotta. Sama rakas ihminen mulle, johon luotan täysin, enkä anna tällaisten juttujen sitä murentaa.
Kirjoitat tänne vakuutellaksesi itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tänne vakuutellaksesi itsellesi?
Saahan täällä keskustelua käydä kuka tahansa. Jokainen suhtautui omalla tavallaan tällaiseen kirjoitteluun. T. Eri henkilö
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun pari kertaa lensin Aasiaan, oli koko miehistö aasialainen. Euroopan lennoilla on aina joku eläkeikää hipova purseri ja pari tavan tallaajaa lisäksi. Mistä tulee se mielikuva että lentoemännät olisivat aina jotenkin viimeisen päälle tälläytyneitä?
Enemmän on näkynyt sitä tyyppiä joka on vähän pyylevää ja kampauksena on joku pikkumyynuttura kuin jotain todella näyttäviä pitkäsäärisiä kaunottaria. Suomessa ei rekrytä ulkonäkö edellä kuten jossain lähi-idän yhtiöillä, joilla on myös naurettavat tälläytymisvaatimukset.Nykyään on aika paljon miehiäkin stuertteina.
MInäkin lennän paljon ja olen kiinnittänyt huomiota, että Finskin lentoemännät ovat aika iäkkäitä. Nuoremmat eivät varmaan jaksa tuota ammattia enää, työmoraali ei ole enää samanlainen. Jalat joutuvat koville ja vuorotyö vie unet, helpommalla pääsee paremmille palkoille muissa töissä.
En ole muiden lentoyhtiöiden tilannetta seurannut, kun kerrytän pisteitä Finskille tai avioksejahan ne nykyään ovat, mutta siellä voi olla sama juttu. Lentoemännän ammatti ei ole enää tavoiteltu ammatti.
Mäkin kuulun kerhoon, ihan turistina vaan