Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisitte mun kertovan huomenna meidän tapaamisesta?(jos et mitään ni ei tarvi kommenttia?
Kerro minkälaiset siviilivaatteet ja sytyttikö ne. Vai riittääkö tieto siitä että uniformu ja status löytyy?Tuli mieleen mistä tiedät että hän on oikeasti lentäjä. Olen joskus lueskellut että miehet on väittäneet olevansa statusammateissa saadakseen pesää, mutta todellisuudessa olleet ihan varastotyöntekijöitä yms.
Totta muuten.. Sitä pelkään että ei sytytä yhtään normi vaatteissa. Meillä on ikäeroa aika paljon ja pelottaa että hänestä tulee jo vähän pappa tai ainakin setämies vibes liikaa normi vaatteissa ja normi oloissa eikä ehkä se tieto Uniformusta muuten autakaan viehätykseen :/
Tiedän että hän on lentäjä koska lähettelee viestejä lentäjä aiheisten kuvien Instagram profiilista ja on tosiaan lähettnyt pari selfietä ohjaamosta ennen lähtöä
Nykyään tekoälyllä pystyy tekemään kenestä tahansa lentäjän muutamassa minuutissa. Itse en vakuuttuisi vielä selfieistä ohjaamosta.
Tiedätkö vaimosta mitään tarkemmin? Entä millä firmalla lentää?
Mua pelottaisi säätää varatun kanssa jos vaimo saa tietää. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu kun toiselta viedään pohja koko elämältä. Saattaa vaikka seota ja kostaa sulle. Petetyn naisen viha voi olla väkevä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tekoälyllä pystyy tekemään kenestä tahansa lentäjän muutamassa minuutissa. Itse en vakuuttuisi vielä selfieistä ohjaamosta.
Tiedätkö vaimosta mitään tarkemmin? Entä millä firmalla lentää?
Mua pelottaisi säätää varatun kanssa jos vaimo saa tietää. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu kun toiselta viedään pohja koko elämältä. Saattaa vaikka seota ja kostaa sulle. Petetyn naisen viha voi olla väkevä.
No kyllä hänen nimellään kun googlaa niin tulee linkediniä myöten tieto että on Finnairin kapteeni ja sama naama sielläkin. ja instagram täynnä kuvia lentämisestä. Eli siitä ei epäilystä kyllä.
Mutta tuo on ihan hyvä pointti että en halua sekaantua mihinkään liiemmin koska ei se mies ole mulle edes mikään josta haluaisin tapella/kilpailla.
Meen nyt kerran näkee piristykseksi ja uteliasuutta, mutta en usko että edes sytyttää enkä halua mitään vaikeeta ja ahdistavaa mun elämään
No sitten vaikuttaa siltä että lentää ihan oikeasti. Huomennako teillä oli tärskyt tule kertomaan miten meni.
Mielestäni vika on aina pettäjässä ei toisessa osapuolessa. Mikäli on pettäjä niin sitten pettää ajan myötä jonkun kanssa. Uskollinen taas pysyy uskollisena ei petä vaikka olisi humalassa tai tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
No sitten vaikuttaa siltä että lentää ihan oikeasti. Huomennako teillä oli tärskyt tule kertomaan miten meni.
Mielestäni vika on aina pettäjässä ei toisessa osapuolessa. Mikäli on pettäjä niin sitten pettää ajan myötä jonkun kanssa. Uskollinen taas pysyy uskollisena ei petä vaikka olisi humalassa tai tilaisuus.
Juu kyllä siitä on paljon todisteita että on Finnairilla lentämässä, en kaikkea tänne halua listata.
Joo huomenna "päiväkahvit" siviilivaatteissa :/ :D itse kyllä tarvitsen rohkaisuryypyn tähän sitten hah. Voi olla että on just liian insinööris-setämies mulle ja pitää keksiä tekosyy lähteä nopeasti sieltä menemään..
Mutta Raportoin tänne sit. Kiitos myötäelämisestä Heh.
Mieheni on lentäjä anna nimikirjaimet niin katsotaan kuka se on. En tunne muita vaimoja niin en voi juoruta.
Tuon ikäisiä kaukopuolen kapteeneja ei ole niin paljon etteikö pystyisi selvittämään
Mikäli on mff kapteeni sitten menee vaikeaksi selvittää
Tuntuu vaimona tosi pahalta, että jotkut täällä innoissaan suunnittelevat seksitreffejä jonkun mieheni työkaverin kanssa ja joku ehkä tuntemani vaimo petetään :/
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on lentäjä anna nimikirjaimet niin katsotaan kuka se on. En tunne muita vaimoja niin en voi juoruta.
Tuon ikäisiä kaukopuolen kapteeneja ei ole niin paljon etteikö pystyisi selvittämäänMikäli on mff kapteeni sitten menee vaikeaksi selvittää
Mikä on mff kapteeni?
Vierailija kirjoitti:
Asuko Porvoossa?
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaimona tosi pahalta, että jotkut täällä innoissaan suunnittelevat seksitreffejä jonkun mieheni työkaverin kanssa ja joku ehkä tuntemani vaimo petetään :/
En ole menossa tekemään mitään edes ja monet muut lentoemot yms tekee joka päivä, itse en ole edes livenä tavannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuko Porvoossa?
Miten niin?
Eli asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisiä kaukopuolen kapteeneja ei ole niin paljon etteikö pystyisi selvittämäänMikäli on mff kapteeni sitten menee vaikeaksi selvittää
Mikä on mff kapteeni?
Käsitin että selainen joka lentää lähi ja kaukopuolta
Vierailija kirjoitti:
Asuko Porvoossa?
Ei, enkä ala kertomaan mitään muita asioita tai nimikirjaimia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuko Porvoossa?
Miten niin?
Eli asuu.
Ei asu, mutta maakunnassa. Mikäs sut sai tollasen spesifin heittämään ilmoille ja mikä sun suhde on tähän aiheeseen?
Lentäjien vaimot, seurailkaapas käykö miehenne huomenna päivällä "kahvilassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mff kapteeni?
Käsitin että selainen joka lentää lähi ja kaukopuolta
No sellaisia ei kauheasti ole. Tai heillä yleensä pikkubussi + A330 kelpparit. Niitä vähemmän. Pisimmät kaukolennot lennetään A350 koneilla ja niiden lentäjät saattavat lentää toista kaukoliikenteen tyyppiä A330 mut eivät pikkubusseissa. T. A350 perämiehen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa tekemään mitään edes ja monet muut lentoemot yms tekee joka päivä, itse en ole edes livenä tavannut
Eikös suunnitelmana nimenomaan ole paneskelu, jos kemiat kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Lentäjien vaimot, seurailkaapas käykö miehenne huomenna päivällä "kahvilassa".
Onneks mun mies on huomenna tuolla kaukana layoverilla :)
Kerro minkälaiset siviilivaatteet ja sytyttikö ne. Vai riittääkö tieto siitä että uniformu ja status löytyy?
Tuli mieleen mistä tiedät että hän on oikeasti lentäjä. Olen joskus lueskellut että miehet on väittäneet olevansa statusammateissa saadakseen pesää, mutta todellisuudessa olleet ihan varastotyöntekijöitä yms.