Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Kyllä pettää. Kaikikille käy niin. Ihan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaimona tosi pahalta, että jotkut täällä innoissaan suunnittelevat seksitreffejä jonkun mieheni työkaverin kanssa ja joku ehkä tuntemani vaimo petetään :/
En ole menossa tekemään mitään edes ja monet muut lentoemot yms tekee joka päivä, itse en ole edes livenä tavannut
Eikös suunnitelmana nimenomaan ole paneskelu, jos kemiat kohtaa?
Ei kun tää on vaan kai tutustumiskerta.
Mikä tuulitunneli sä anteeksi vain oletkaan. Kirjoitustesi perusteella olet antanut ymmärtää, että tämä lentäjä hakee susta seksiseuraa ja sen takia olet nyt työhaastatteluun menossa? Eli älä selittele yhtään mitään. Tietoisesti olet tekemässä itsekin todella väärin, vaikka vähintään yhtä iso syy on itse pettäjässä, mutta kyllä se moraali pitäisi toisellakin osapuolella olla.
t.se yksi vaimoista
En minäkään arvosta tai tykkää siitä kun tarkoituksella aletaan salarakkaaksi. Kuitenkin olen sitä mieltä että syy on vain ja ainoastaan pettäjässä. Ei ketään voi vietellä väkisin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään arvosta tai tykkää siitä kun tarkoituksella aletaan salarakkaaksi. Kuitenkin olen sitä mieltä että syy on vain ja ainoastaan pettäjässä. Ei ketään voi vietellä väkisin.
Niimpä. Rauha maahan tännr6
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toinenkin tekee jos tietoisesti varattua miestä nuss***. Eri asia jos ei tiedä miehen olevan varattu. Et varmaan millään voi kuvitella, että olisit täysin syytön, jos naimisissa olevan miehen kanssa panet?!
Tämä. Lopettakaa näiden salarakas ehdokkaiden haukkuminen kun se on se mies joka tekee eniten väärin. Kukaan ei häntä väkisin pakota mihinkään vaan se varattu mies on aktiivinen osapuoli.
Kysymys vaimoille : jos miehenne paljastuisi pettäjäksi, olisitteko enemmän vihaisia ja kostonhaluisia sinne toiselle naiselle vai omalle miehellenne?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lopettakaa näiden salarakas ehdokkaiden haukkuminen kun se on se mies joka tekee eniten väärin. Kukaan ei häntä väkisin pakota mihinkään vaan se varattu mies on aktiivinen osapuoli.
Kysymys vaimoille : jos miehenne paljastuisi pettäjäksi, olisitteko enemmän vihaisia ja kostonhaluisia sinne toiselle naiselle vai omalle miehellenne?
Täällä vastaa vaimo, jonka mies Finskillä ja kaukoliikenteen perämies.
Olisin miehellenikin vihainen ja pettynyt, mutta kyllä tosi vihainen myös sille naiselle. Koska jotenkin mä ajattelisin, että miten toinen nainen voi tehdä toiselle naiselle sellaisen tempun, miehethän ovat mitä ovat, mutta eikö naisella olisi sydäntä ja empatiaa? Se olisi mun ajatus. Ja olisin kyllä kostonhaluinen, todella. Miestäni tuskin jättäisin kuitenkaan ainakaan ensimmäisen kerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vaimot ole sen verran älykkäitä että osaavat päätellä kummalle kannattaa olla vihaisempi. Ei poista sitä tosiasiaa, että myös salarakas tekee väärin. Turha jankata tästä enää, on selvä, ettei osa halua ymmärtää tätä. Henk koht jättäisin mieheni heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vastaa vaimo, jonka mies Finskillä ja kaukoliikenteen perämies.
Olisin miehellenikin vihainen ja pettynyt, mutta kyllä tosi vihainen myös sille naiselle. Koska jotenkin mä ajattelisin, että miten toinen nainen voi tehdä toiselle naiselle sellaisen tempun, miehethän ovat mitä ovat, mutta eikö naisella olisi sydäntä ja empatiaa? Se olisi mun ajatus. Ja olisin kyllä kostonhaluinen, todella. Miestäni tuskin jättäisin kuitenkaan ainakaan ensimmäisen kerran jälkeen.
Just. Tota ajatusmaailmaa niin vaikea ymmärtää. Miksi vieraan naisen pitäisi ajatella sinun tunteita enemmän kuin on miehesi? Jos suhtaudut miehiin että ovat mitä ovat ja sattuvat ehkä pettämäänkin, mutta kaikkien mailman naisten täytyy olla lojaaleja toisilleen, jopa enemmän kuin teidän avioliittovalojen.. Cmoon.
Tuota juuri tarkoitan että on se vaan kumma kun ei osata omalle miehelle suuttua vaan halutaan se ulkopuolinen nähdä syypäänä.
No mutta vaimomaterialia oletkin tuolla ajatusmaailmalla: pysyt rinnalla vaikka pettäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vaimot ole sen verran älykkäitä että osaavat päätellä kummalle kannattaa olla vihaisempi. Ei poista sitä tosiasiaa, että myös salarakas tekee väärin. Turha jankata tästä enää, on selvä, ettei osa halua ymmärtää tätä. Henk koht jättäisin mieheni heti.
Noniin tässä järkevä ja itseänkunnioittava mielipide
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toinenkin tekee jos tietoisesti varattua miestä nuss***. Eri asia jos ei tiedä miehen olevan varattu. Et varmaan millään voi kuvitella, että olisit täysin syytön, jos naimisissa olevan miehen kanssa panet?!
Olen onnellisesti naimisissa en ole koskaan pettänyt enkä petä. Mikäli miheni pettäisi niin pitäisin häntä yksin syyllisenä. Pettäminen on oma valinta koska ketään ei voi vietellä väkisin. Tietenkin se toinen nainen vituttaisi jos tietoisesti olisi nussinut naimisissa olevaa. Mutta edelleen mies olisi yksin vastuussa valinnoistaan ja syyllinen ei toinen nainen.
t. Lentäjän vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellisesti naimisissa en ole koskaan pettänyt enkä petä. Mikäli miheni pettäisi niin pitäisin häntä yksin syyllisenä. Pettäminen on oma valinta koska ketään ei voi vietellä väkisin. Tietenkin se toinen nainen vituttaisi jos tietoisesti olisi nussinut naimisissa olevaa. Mutta edelleen mies olisi yksin vastuussa valinnoistaan ja syyllinen ei toinen nainen.
Näköjään meitä vaimojakin vähän eri linjoilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen toinen älykäs ja itsetunnon omaava vaimo vastauksen perusteella!
Olen vaimo, mies lentää tällä kotimaisella. En osaa sanoa miten suhtautuisin kun en ollut ajatellut koko pettämistä ennen kuin tänään löysin sattumalta tämän ketjun. Huh mitä juttuja. Kyllä se mies pääkonna olisi, mutta tuskin armoa antaisin sille toiselle naisellekaan, varsinkin jos tietää että mies naimisissa. Kunpa en joutuisi tällaiseen tilanteeseen.
Huomenna mies kotiutuu kaukomailta. Ikävä jo on ja hänkin monen monta viestiä laitellut omasta ikävästään <3. Rakkaus meillä onneksi vielä roihuaa, vaikka yhdessä oltu melkein 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi vaimo, jonka mies lentää kaukolentoja AY:lla. Ollaan 40-50 v. ja tavattu kaksikymppisinä opintojen parissa. Yliopistotutkinnot molemmilla. Mies lähti myöhemmin lentäjäksi, mutta lentänyt jo melko kauan.
Olemme naimisissa ja teini-ikäisiä lapsia. Asumme ihan tavallisesti, ei mitään erityistä luksusta tms. Mies on hyvässä kunnossa ja urheilee paljon, itselläni enemmän kuntoliikuntaa, jota koetan säännöllisesti harrastaa, mutta olen vähän sohvaperunaksi taipuvainen lukunörtti :).
Nuorempana olin ihan kaunis, mies ainakin sanonut, että ihastui silloin myös ulkonäkööni, vaikkakin muut asiat yhdistivät meitä vahvasti, esim. yhteiset harrastukset ja keskustelutaidot jne. Nyttemmin olen aavistuksen lihonut, en varsinaisesti ylipainoinen, mutta sinne lenkille pitäisi nytkin lähteä ja miksei kun ihana ilma :) Olen täysin luonnollinen, mutta pidän huolta ulkonäöstäni. Tosin meikkaan va
Millä paikkakunnalla asutte.? Ja mikä lasketaan kaukolennoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi vaimo, jonka mies lentää kaukolentoja AY:lla. Ollaan 40-50 v. ja tavattu kaksikymppisinä opintojen parissa. Yliopistotutkinnot molemmilla. Mies lähti myöhemmin lentäjäksi, mutta lentänyt jo melko kauan.
Olemme naimisissa ja teini-ikäisiä lapsia. Asumme ihan tavallisesti, ei mitään erityistä luksusta tms. Mies on hyvässä kunnossa ja urheilee paljon, itselläni enemmän kuntoliikuntaa, jota koetan säännöllisesti harrastaa, mutta olen vähän sohvaperunaksi taipuvainen lukunörtti :).
Nuorempana olin ihan kaunis, mies ainakin sanonut, että ihastui silloin myös ulkonäkööni, vaikkakin muut asiat yhdistivät meitä vahvasti, esim. yhteiset harrastukset ja keskustelutaidot jne. Nyttemmin olen aavistuksen lihonut, en varsinaisesti ylipainoinen, mutta sinne lenkille pitäisi nytkin lähteä ja miksei kun ihana ilma :) Olen täysin luonnollinen, muAsumme lähellä pk-seutua. Kaukolentoja ovat kaikki lennot Aasiaan ja Amerikkaan, oliskohan ollut yli 6 tunnin lento tarkkana määritelmänä. Finnairilla niitä lennetään laajarunkokoneilla.
Vierailija kirjoitti:
Some-muijalle: poikkeuksia voi lentäjissäkin olla. Oma mieheni on myös lentäjä ja hän ei ainakaan tykkää mistään em. tekohärpäkkeistä. Tekevät kuulemma naisen halvan näköiseksi. No joo ehkä salapanona sitten joillekin menee, mutta vaimona pitää olla joku edustuskelpoinen :)
Toki voihan "tavisvaimo" ja "edustuskelpoinen vaimokin" sheivata tai käydä brassisokeroinnissa ja on hyvä ottamaan suihin. Eikä ole mitään tekohärpäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some-muijalle: poikkeuksia voi lentäjissäkin olla. Oma mieheni on myös lentäjä ja hän ei ainakaan tykkää mistään em. tekohärpäkkeistä. Tekevät kuulemma naisen halvan näköiseksi. No joo ehkä salapanona sitten joillekin menee, mutta vaimona pitää olla joku edustuskelpoinen :)
Toki voihan "tavisvaimo" ja "edustuskelpoinen vaimokin" sheivata tai käydä brassisokeroinnissa ja on hyvä ottamaan suihin. Eikä ole mitään tekohärpäkkeitä.
Tuo mihin kommentoit on mun kirjoitus. Joo eivät ne poissulje toisiaan. Mäkin olen kuulemma hyvä ottamaan suihin vaikka tällainen tavisvaimo olenkin ja siistinä pidän itseni, en nyt halua tarkemmin kuvailemaan intiimialueitani tai sitä intiimielämää muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaimo, mies lentää tällä kotimaisella. En osaa sanoa miten suhtautuisin kun en ollut ajatellut koko pettämistä ennen kuin tänään löysin sattumalta tämän ketjun. Huh mitä juttuja. Kyllä se mies pääkonna olisi, mutta tuskin armoa antaisin sille toiselle naisellekaan, varsinkin jos tietää että mies naimisissa. Kunpa en joutuisi tällaiseen tilanteeseen.
Huomenna mies kotiutuu kaukomailta. Ikävä jo on ja hänkin monen monta viestiä laitellut omasta ikävästään <3. Rakkaus meillä onneksi vielä roihuaa, vaikka yhdessä oltu melkein 30 vuotta.
Annatko tänään miehellesi kun tulee?
Ei kun tää on vaan kai tutustumiskerta.