Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet vaan katselee, mutta ei koskaan tee mitään aloitetta?

Vierailija
08.03.2024 |

Hyvä jos moi sanovat. Tylsää olla koko ajan yksin enkä itse uskalla lähestyä, kun jännittää.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ns. "liian kaunis"?

Vierailija
2/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sit yksin kunnes yksin olo on pahempi kuin lähestymisen jännittäminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mitä oikein pelkäät?

Vierailija
4/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua. 

Vierailija
5/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole kiinnostuneita sitten.

Vierailija
6/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä niillä samat ajatukset ku mulla eli riskit ylittävät mahdollisen hyödyn sata kertaisesti.

En tee aloitetta ja torjunta voitto tulee jos vastapuoli yrittää. Ei typerää draamaa eikä rahan/omisuuden menetyksiä enää mulle, kiitos:)

Vierailija
7/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehiä ei pelota. Tavoitteena iskeä aina paikan kaunein nainen. Jos se on varattu, sitten toiseksi kaunein. Jne.

Jos 99 sanoo EI, PAINU SIKA VIT TTUUN, se ei haittaa jos yksi sanoo: meille vai teille?

OK

Vierailija
8/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua. 

Kuva tai ei uskota. imgur.com

Vierailija
9/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi miehillä olla sama, että jänskättää ja sitten vielä se, että väärän miehen juttelukin tulkitaan ahdisteluksi, varsinkin teidän *liian kauniiden* mielestä.

Vierailija
10/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymällä itse miestä joka ei tee minkäänlaisia lähestymiselkeitä, saa miehen jota ei kiinnosta. Jos haluat vain kerran pari seksiä, niin tämä toimii, mutta kyllä sitä suhteeseen haluaa miehen joka on kiinnostunut juuri itsestä eikä ota ihan ketä vaan joka tulee tarjolle.

Vierailija
11/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole kiinnostuneita sitten.

Ei, vaan ap itse ei ole kiinnostunut.

Vierailija
12/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut naisesta, mies tekee aloitteen.

Jos mies ei tee aloitetta, ei ole kiinnostunut. Yksinkertaista.

Vierailija
13/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta voi kerätä siedätysterapialla. Tavoitteena saada kieltävä vastaus sadalta ihmiseltä. Pyyntö voi olla mitä vaan; esim. "Voinko tulla olohuoneeseesi pelaamaan amerikkalaista jalkapalloa?" tai "Voitko lainata minulle 2 000 euroa nyt heti?".

Sitten kun tulee kieltävä vastaus, ei pidä luovuttaa vaan kysyä: "No miksi ei? Mitä voisimme tehdä että se onnistuisi?".

Tätä pitää siis jatkaa niin kauan, että 100 ihmistä on ns. lopullisesti kieltäytynyt pyynnöstäsi.

Olet taatusti rohkeampi tämän kokeen jälkeen.

Vierailija
14/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et ole jo Tinderissä, niin murheesi loppuu siihen?

Vierailija
15/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut naisesta, mies tekee aloitteen.

Jos mies ei tee aloitetta, ei ole kiinnostunut. Yksinkertaista.

Väärin. Olen ollut tuhansista naisista kiinnostunut, enkä ole lähestynyt. Olen mielestäni ihan normaalilla järjellä varustettu mies, etten mene häiritsemään joka ainoaa naista, joka minua kiinnostaa. Parisuhteet eivät ala näin.

Vierailija
16/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana jos sanoo naiselle vahingossa väärän sanan joutuu oikeuteen Ei naisia enää uskalla lähestyä.

17/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

metoo

Vierailija
18/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et ole jo Tinderissä, niin murheesi loppuu siihen?

Sieltä ne murheet vasta alkaa. Sain parissa viikossa 8000 tykkäystä ja yhden särkyneen sydämen.

Ap

Vierailija
19/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella sivuuttamaan se asia täysin että toinen näyttää supermallilta tai Giga Chadilta.

Yritä olla täysin immuuni toisen upeudelle ja juttelet rennosti tai mukavasti toiselle. Olet utelias, kyselet jne. 

Etenkin tosi kauniita naisia ärsyttää jos mies on lääpällään heti heihin kuin koira. Naiset haluavat haastetta ja käyttää viehätysvoimaansa.

Vierailija
20/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet (enkä puhu nyt mistään beta inceleistä) jännittää aloitteen tekemistä ja kokee lähestymisen vaikeaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi