Miksi miehet vaan katselee, mutta ei koskaan tee mitään aloitetta?
Hyvä jos moi sanovat. Tylsää olla koko ajan yksin enkä itse uskalla lähestyä, kun jännittää.
Kommentit (108)
Jos nainen on kiinnostunut miehestä, nainen tekee aloitteen.
Jos nainen ei tee aloitetta, ei ole kiinnostunut. Yksinkertaista.
Pitäisihän se naistenkin jo hiljakseen ymmärtää, että miehet eivät ole olemassa toteuttaakseen naisen unelmia ja haluja.
Että lopeta se turha vikinä.
Vierailija kirjoitti:
Näin asia ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Tästä saa syyttää evoluutiota. Naisilla on moninkertainen määrä vaihtoehtoja verrattuan samantasoiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin saa edes kontaktia kehenkään. Ihan mahdoton on lähestyä, jos ei saa kontaktia.
Tämä on kyllä hankalaa. Katseella voi välittää viestin kiinnostuksesta, mutta jos ei saa katsekontaktia, niin vaikeaa on. Erääseen mieheen olisin ollut kiinnostunut tutustumaan kun edellisellä työpaikalla usein osuimme kohdikkain, mutta kun hän tuntui välttelevän katsekontaktia aivan tarkoituksella. Jos käänsin katseeni häneen päin, niin hän käänsi vinhasti katseensa muualle etten tavoittanut katsettaan. Toivon, että hän vain piti minua vastenmielisenä ja torjui minut ihan tarkoituksella, eikä niin että hän oli ujosti ihastunut. :D
Todennäköisesti. Tai sitten voi olla homo. Tai muuten ongelmainen. Tai VARATTU.
Moni alapeukutti kun kommentoin, ettei katselu tarkoita että on kiinnostunut muusta. Ikävä tuottaa pettymys näin keski-ikäisen kokemuksella, mutta katse ei ole lupaus mistään muusta. On myös miehiä, jotka flirttailevat tai muuten vain tykkäävät katsella naisia, sellaisiakin, jotka eivät kiinnosta heitä sen enempää tai joiden suhteen heillä ei ole mielenkiintoa edistää asioita.
Voivat tosiaan olla varattuja, tai muuten vain katsella vaikka jokaista naista ilman halua mihinkään muuhun. Miksi se on vaikeaa hyväksyä?
Ja itse voi myös tätä testata menemällä ehdottamaan miehelle jotain. Hän voi olla jopa yllättynyt että on mukamas katsellut sinua. Ja käydä ilmi että hän on homo.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeutta voi kerätä siedätysterapialla. Tavoitteena saada kieltävä vastaus sadalta ihmiseltä. Pyyntö voi olla mitä vaan; esim. "Voinko tulla olohuoneeseesi pelaamaan amerikkalaista jalkapalloa?" tai "Voitko lainata minulle 2 000 euroa nyt heti?".
Sitten kun tulee kieltävä vastaus, ei pidä luovuttaa vaan kysyä: "No miksi ei? Mitä voisimme tehdä että se onnistuisi?".
Tätä pitää siis jatkaa niin kauan, että 100 ihmistä on ns. lopullisesti kieltäytynyt pyynnöstäsi.
Olet taatusti rohkeampi tämän kokeen jälkeen.
Tekoälyn tarjoama vinkki?
Näen päivittäin kauniita naisia jotka kelpaisivat kyllä minulle millon vaan mutta ei tulis mieleenkään mennä juttelee koska olen ujo ja pakit veisivät viimeisetkin itsetunnon rippeet. Hyväksyn siis kohtaloni 🥲💔