Miksi miehet vaan katselee, mutta ei koskaan tee mitään aloitetta?
Hyvä jos moi sanovat. Tylsää olla koko ajan yksin enkä itse uskalla lähestyä, kun jännittää.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua.
No miksi et ole jo Tinderissä, niin murheesi loppuu siihen?
Naurettava ehdotus. Ei miehiä tinderissä kiinnosta tutustuminen.
Jos olet tavisnainen, niin ei niitä top 10% miehiä kiinnostakaan tutustua. Sun pitää laittaa viestejä tavismiehille. Koska naiset pitää tutkitusti 80% miehistä keskivertoa rumempina, niin säkin varmaan pyyhkisit vasemmalle paljon ok näköisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin saa edes kontaktia kehenkään. Ihan mahdoton on lähestyä, jos ei saa kontaktia.
Tämä on kyllä hankalaa. Katseella voi välittää viestin kiinnostuksesta, mutta jos ei saa katsekontaktia, niin vaikeaa on. Erääseen mieheen olisin ollut kiinnostunut tutustumaan kun edellisellä työpaikalla usein osuimme kohdikkain, mutta kun hän tuntui välttelevän katsekontaktia aivan tarkoituksella. Jos käänsin katseeni häneen päin, niin hän käänsi vinhasti katseensa muualle etten tavoittanut katsettaan. Toivon, että hän vain piti minua vastenmielisenä ja torjui minut ihan tarkoituksella, eikä niin että hän oli ujosti ihastunut. :D
Olisitko itse lähestynyt, jos olisit saanut katsekontaktin?
Olisihan siinä päässyt ensin välittämään hänelle hymyn, sitten hymyn jälkeen ehkä sanomaan jotakin. Ja siitä olisi voinut alkaa juttelu. Ei ollut edes luontevia tilanteita, esim. yhteistä kahvihuonetta, jossa olisi voinut tehdä tikusta asiaa ja kysyä vaikka ottaako hän kahvia jos keitän tai onko joku eväsrasia hänen. En siis tosiaan lähtisi lähestymään millään "hei ihana könsikäs lähdetkö treffeille?" repliikillä vaan ihan hymyllä ja juttelulla.
Mistä sen näkee, että voisi tehdä aloitteen? Voisiko nainenkin tehdä aloitteen?? Kun niitä ajatuksia vain ei osaa lukea ja jos takana on vain ja ainoastaan huonoa onnea teidän naisten iskettelystä, niin joko sitä turtuu ja jatkaa tai lopettaa. Itse aikanani kuuluin jälkimmäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se pelkkä pärstä, vaatteet ja vartalo eivät ole ykkösasia.
Edes tutustumisessa.
Pärstä ja erityisesti vartalo on ainakin minulle nimenomaan se tärkein yksittäinen asia.
En ikinä lähestyisi naista jolla ei ole minun silmiini miellyttäviä kasvoja ja vartaloa.
Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Itse en lähestyisi miestä jos en pidä hänen persoona miellyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua.
Sieltä ne murheet vasta alkaa. Sain parissa viikossa 8000 tykkäystä ja yhden särkyneen sydämen.
Ap
Tässä taas hyvä esimerkki siitä, että miten iso kuilu miesten ja naisten välillä on deittailussa. Menisin miehenä itsekin ihan sekaisin tuollaisesta määrästä vaihtoehtoja. Yhtä naista kohden on vähintään kolme miestä kiinnostunut.
Jos on yhtään kauniimman näköinen kyseessä, niin ihan turha edes lähestyä, kun miehet on deittisovelluksessa jo valmiina.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tavisnainen, niin ei niitä top 10% miehiä kiinnostakaan tutustua. Sun pitää laittaa viestejä tavismiehille. Koska naiset pitää tutkitusti 80% miehistä keskivertoa rumempina, niin säkin varmaan pyyhkisit vasemmalle paljon ok näköisiä miehiä.
Ehkä 1% tinderissä vastaan tulevista miehistä on rumia. Että ei nyt sinun väittämät mitenkään päde ainakaan minun kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ne murheet vasta alkaa. Sain parissa viikossa 8000 tykkäystä ja yhden särkyneen sydämen.
Ap
Tässä taas hyvä esimerkki siitä, että miten iso kuilu miesten ja naisten välillä on deittailussa. Menisin miehenä itsekin ihan sekaisin tuollaisesta määrästä vaihtoehtoja. Yhtä naista kohden on vähintään kolme miestä kiinnostunut.
Jos on yhtään kauniimman näköinen kyseessä, niin ihan turha edes lähestyä, kun miehet on deittisovelluksessa jo valmiina.
Ei mulla muuta.
Se että antaa jonkun tykkäyksen profiilille ei ole sama kuin että on kiinnostunut siitä ihmisestä. Ethän sinä oikeasti tiedä siitä mitään.
#metoo käytännössä. Sitä niittää mitä kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana jos sanoo naiselle vahingossa väärän sanan joutuu oikeuteen Ei naisia enää uskalla lähestyä.
No tämä. Ja plus, pahimillaan käy niin että pääsee vain jälleen yhdeksi tilastomerkinnäksi ja oikeusmurhan uhriksi, kuten viimeisen vuoden aikana julkisuudessa ollut "Risto".
Ja kun yleisesti on miesten tiedossa, kiitos "Riston" ja muiden saman kohtelun kohteeksi joutuneiden miesten ulostulojen, mikä suomalaisilla naisilla on se perimmäinen motiivi olla tekemisissä miesten kanssa, ja se ei todellakaan ole mikään yksinäisyys. Naiset on mee too :idensa ja pullista rusinoiden ronkkimisensa kanssa ihan itse syyllisiä tilanteeseen. Eikä se itsensä muodottomaksi syömisellä ainakaan edellämainitun lisäksi, ainakaan lisää halua olla missään tekemisissä suomalaisten naisten kanssa. Se "oon pillereillä" valehtelu ja korvien putsaaaminen vaikusta ja EI _ TULE _ EIKÄ _TIPU _KERSOJA _! -ymmärtämisen vaikeus, on se syy miksi ei lähestytä. Se on vain itsesuojeluvaistoa ja tervettä järjenkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei mulla muuta.
Itse asiassa, täysin totta. Mitä paremman näköinen nainen, sitä epätodennäköisempää on se, että olisi vapaa. Ehkä tällainen "sinkku-ikkuna" oli silloin kun ko nainen oli vielä ehkä alaikäinen, mutta sen jälkeen.. No, voi arvata. Onhan se varmasti naiselle kivaa kun tullaan iskettelemään, vaikka olisikin sormus sormessa tai ainakin mies kotona. Hivelee hunajaisesti itsetuntoa jen ja totta kai tällaista käytöstä miehiltä alitajuisestikin haluaa. No, sille miehelle tällainen on vain ja ainoastaan kalliin ajan & tilaisuuden tuhlausta.
Kun täysi-ikäisenä pääsin käymään 1. kertaa (onnistuneesti) raflaan, lähestyin useampaa naista. "Lähdetkö tanssimaan". Vastaukset vaihtelivat kiukkuisesta ystävälliseen, aina "ei". Nyt kun rupesi miettimään, niin kyllä. 30v myöhemmin en sitten ole lähestynyt yhtä ainoaa naista ravintolassa. Kai sillä sitten oli vaikutuksensa, koska muistan sinä iltana ajatelleeni avoimesti, että mikä ettei. "Avoin" tarkoittaa nyt, että ei ollut negatiivisia kokemuksia taustalla. Sen illan jälkeen, tilanne oli muuttunut. Ei, ei liikaa herkkyyttä, mutta kun sitä oli vielä 18-vuotiaana ns. herkässä iässä, niin jos ei ollut ainoatakaan positiivista kokemusta naisien lähestymisestä, niin ehkä ei vain enää nähnyt syytä yrittää.
Sitä kai ei vain ei enää halunnut hakea pettymystä joka pilaa illan. Oli niitä pilalle menneitä iltoja senkin jälkeen toki, mutta eri syistä kai. Ehkä pitäisi näin "aikuisena" l. vajaa 50v kokeilla edes kerran livenä, mutta pakko myöntää, että jos on vapaa vk:nloppu eikä ole huoltoviikkoa, pehmeä sohva ja töllö kutsuvat enemmän kuin Helsingin kylmä ja kallis yö..
No, naistenpäivän kunniaksi, ainakin olette saaneet olla taholtani hyvin rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se syytteenpelko ja #metoo. Minussakin olisi kookkaasti varusteltuna tarjota paljon vastakkaiselle sukupuolelle. Muutakin siis, kuin perverssin/toksisen maskuliinista sekä fallisentristä mieskuvaa tyydyttämään omat hedonistiset tarpeeni. Olisin huomattavan vastavuoroinen kumppani. Siksi nykyinen kumppanini varmaan rakastaakin minua ja seisoo rinnallani. Ainakin toistaiseksi. Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille, rakastan teitä kaikkia. Nyt vapaalla. Psyk.sh
Anteeksi, mutta oli pakko mainita tuo kookas. Psyk.sh.
Miksi naiset ovat niin tosikkoja? Eihän kyseessä ollut sentään persun "vitsikäs" heitto. Ketä tuo heittoni oikeasti loukkasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se syytteenpelko ja #metoo. Minussakin olisi kookkaasti varusteltuna tarjota paljon vastakkaiselle sukupuolelle. Muutakin siis, kuin perverssin/toksisen maskuliinista sekä fallisentristä mieskuvaa tyydyttämään omat hedonistiset tarpeeni. Olisin huomattavan vastavuoroinen kumppani. Siksi nykyinen kumppanini varmaan rakastaakin minua ja seisoo rinnallani. Ainakin toistaiseksi. Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille, rakastan teitä kaikkia. Nyt vapaalla. Psyk.sh
Miksi naiset ovat niin tosikkoja? Eihän kyseessä ollut sentään persun "vitsikäs" heitto. Ketä tuo heittoni oikeasti loukkasi?
Niin siis psyk.sh. kommentin takana. Onko meillä miehillä oikeus aioastaan vähätellä itseämme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitivät miehiä rumempina, mutta tuon samaisen tutkimuksen mukaan he silti laittoivat viestejä laajemmalla otannalla kuin miehet, jotka lähestyivät vain niitä hoteimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei mulla muuta.
No en todellakaan halua, että kukaa mies tulee iskemään kun olen varattu. Minusta jo iskemiset ja muut oli ihan teinistä asti myötähäpeää aiheuttavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis psyk.sh. kommentin takana. Onko meillä miehillä oikeus aioas
Naiset ovat kautta vuosituhansien samaan miehet vähättelemään itseään ja ajamaan itsensä umpikujaan, jotta vahvat erottuvat heikoista. Vahvat miehet erottuvat nimenomaan sillä, että eivät anna painoarvoa naisten yrityksille lannistaa miestä itseään. Nykyään miehet lannistuvat, kun elämä on muutoinkin päämäärätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat oudon ujoja. En käsitä.
Miten sinun mielestäsi siis normaali ihminen toimii näissä tilanteissa, joka ei ole ujo?
No mä olen saanut osuman deittiapissa. Viesteiltiin siellä harvakseltaan. Yhtenä lauantaina ehdotin kahville menoa, miehellä oli muita suunnitelmia, johon mä tuppauduin mukaan. 😀 Siis kysyin, voinko tulla mukaan, vaikka mies oli jo autossa ja menossa. Koukkasi hakemaan mun kyytiin. Tämä oli meidän eka tapaaminen. En kutsuisi sitå edes treffeiksi, vaikka ihan kivaa kummallakin taisi olla. (Ei mitään sex tms)
En tiedä, miksi mies ei itse ehdottanut tapaamista. Ei kumminkaan pannut pahakseen, kun mä ehdotin.
Nyt ollaan jo WA-tuttuja. En tiedä, tuleeko tästä mitään isompaa, mutta mä olen taas heittänyt pallon miehelle. Mua ei haittaa olla aktiivinen yhteydenpidossa. On mieskin nyt kysynyt mua seuraksi, mutta olin silloin estynyt/muualla. Eli ei tämä ihan mun vetovastuulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana jos sanoo naiselle vahingossa väärän sanan joutuu oikeuteen Ei naisia enää uskalla lähestyä.
No tämä. Ja plus, pahimillaan käy niin että pääsee vain jälleen yhdeksi tilastomerkinnäksi ja oikeusmurhan uhriksi, kuten viimeisen vuoden aikana julkisuudessa ollut "Risto".
Ja kun yleisesti on miesten tiedossa, kiitos "Riston" ja muiden saman kohtelun kohteeksi joutuneiden miesten ulostulojen, mikä suomalaisilla naisilla on se perimmäinen motiivi olla tekemisissä miesten kanssa, ja se ei todellakaan ole mikään yksinäisyys. Naiset on mee too :idensa ja pullista rusinoiden ronkkimisensa kanssa ihan itse syyllisiä tilanteeseen. Eikä se itsensä muodottomaksi syömisellä ainakaan edellämainitun lisäksi, ainakaan lisää halua olla missään tekemisissä suomalaisten naisten kanssa. Se "oon pillereillä" valehtelu ja korvien putsaaaminen vaikusta ja EI _ TULE _ EIKÄ _TIPU
>"oon pillereillä" valehtelu
Eikö aikuinen suomalainen mies osaa ottaa vastuuta ehkäisystään? Kondomeja saa joka kaupasta.
Ota ne napit korvilta salilla kun näet minut, olkoon merkki siitä että voin tulla jutteleen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
miehe t pelkää kauniita naisia :DDD
Syy on enemmänkin hormooneissa. Kehossa alkaa tapahtua monia muutoksia, kun alkaa kiihottua. Syy taitaapi olla vaan, että suomalaiset miehet ovat vain niin pidättyväisiä, kuin että antaisivat haluillensa valtaa. Seksuaalinen vetovoima syynä etäisyyteen.
Pärstä ja erityisesti vartalo on ainakin minulle nimenomaan se tärkein yksittäinen asia.
En ikinä lähestyisi naista jolla ei ole minun silmiini miellyttäviä kasvoja ja vartaloa.