Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet vaan katselee, mutta ei koskaan tee mitään aloitetta?

Vierailija
08.03.2024 |

Hyvä jos moi sanovat. Tylsää olla koko ajan yksin enkä itse uskalla lähestyä, kun jännittää.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se syytteenpelko ja #metoo. Minussakin olisi kookkaasti varusteltuna tarjota paljon vastakkaiselle sukupuolelle. Muutakin siis, kuin perverssin/toksisen maskuliinista sekä fallisentristä mieskuvaa tyydyttämään omat hedonistiset tarpeeni. Olisin huomattavan vastavuoroinen kumppani. Siksi nykyinen kumppanini varmaan rakastaakin minua ja seisoo rinnallani. Ainakin toistaiseksi. Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille, rakastan teitä kaikkia. Nyt vapaalla. Psyk.sh

Anteeksi, mutta oli pakko mainita tuo kookas. Psyk.sh.

Pyrin aina olemaan mahdollisimman rehellinen, joten koin sen olevan varsin relevanttia tässä kontekstissa. Psyk.sh

Vierailija
42/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et uskalla itse lähestyä ketään, mutta silti valitat kuinka muut ihmiset eivät lähesty sinua. Aika ironista käytöstä sinulta.

Ei nyt ihan kaikkia voi jännittää yhtä paljon. Luulisi, että joku uskaltaisi.

Ap

Miksi murehdit miesten lähestymisistä, etkä ole jo Tinderissä?

Samaa ihmettelin. Ap:lla on kännykän välityksellä pääsy tuhansien kiinnostuneiden miesten juttusille tinderissä, ja silti hän käyttää aikansa ja energiansa vauvalla, valittamalla siitä että miehet eivät lähesty.

Ei voi kuin ymmärtää 😐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntihommissa oppii. Useimmat prospektit eivät ole kiinnostuneita. Tulee luuria korvaan, kieltäytymisiä, ohareita, "eipä just nyt kiinnosta" jne. Kaikki mahdolliset argumentit ja kieltäytymiset.

Kun on tehnyt myyntihommia muutaman vuoden niin naisten pokaus on lasten leikkiä, koska mikään ei jännitä eikä pelota.

Vierailija
44/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua. 

No miksi et ole jo Tinderissä, niin murheesi loppuu siihen?

Naurettava ehdotus. Ei miehiä tinderissä kiinnosta tutustuminen.

Vierailija
45/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla sama provo, kuin eilen lähes samankaltaisessa ketjussa.

Vierailija
46/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Laitas nyt se sun vaatimuslistas niin katsotaan onko täällä sopivaa Giga Chadia sulle.

Vierailija
47/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua. 

Jos mies on kiinnostunut naisesta, mies tekee aloitteen.

Jos mies ei tee aloitetta, ei ole kiinnostunut. Yksinkertaista.

Väärin. Olen ollut tuhansista naisista kiinnostunut, enkä ole lähestynyt. Olen mielestäni ihan normaalilla järjellä varustettu mies, etten mene häiritsemään joka ainoaa naista, joka minua kiinnostaa. Parisuhteet eivät ala näin.

Vaikea uskoa että olisit ollut tuhansista naisista kiinnostunut. Se että pidät jonkun ulkonäköä kivana ei ole sama asia kuin että olisit hänestä kiinnostunut.

Vierailija
48/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusmatka naisen jalkoväliin kiinnostaa?

Vierailija
49/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin nirso, että ei kuka tahansa kaunokainen kelpaa. Katsekontaktista pitää syntyä sellainen erityinen tunne.

Vierailija
50/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin saa edes kontaktia kehenkään. Ihan mahdoton on lähestyä, jos ei saa kontaktia.

Vierailija
51/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman Tinderiä ei tule tapahtumaan deittielämässä yhtään mitään, ellei nainen itse ala tekemään aloitteita. Jos haluaa pysyä 50-luvulla, niin sitten vain odottelee rauhassa ja nauttii yksin olosta.

Vierailija
52/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat oudon ujoja. En käsitä.

Vierailija
53/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Olen ollut tuhansista naisista kiinnostunut, enkä ole lähestynyt. Olen mielestäni ihan normaalilla järjellä varustettu mies, etten mene häiritsemään joka ainoaa naista, joka minua kiinnostaa. Parisuhteet eivät ala näin.

Vaikea uskoa että olisit ollut tuhansista naisista kiinnostunut. Se että pidät jonkun ulkonäköä kivana ei ole sama asia kuin että olisit hänestä kiinnostunut.

Mistä minun pitäisi sitten sinun mielestäsi olla kiinnostunut? Jos minun pitäisi lähestyä kiinnostavaa naista, niin miten minä voisin hänestä tietää jotain muuta?

Vierailija
54/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti on vähän ihastusta vatsanpohjassa niin kyllähän se ujoksi tekee, ainakin näin naisena.

Vierailija
55/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman Tinderiä ei tule tapahtumaan deittielämässä yhtään mitään, ellei nainen itse ala tekemään aloitteita. Jos haluaa pysyä 50-luvulla, niin sitten vain odottelee rauhassa ja nauttii yksin olosta.

Miksi noin luulet? Ymmärräthän että suurimmalla osalla on ihan tavallinen sosiaalinen elämä jolloin jokin tinder ei ole ainoa tapa tavata ihmisiä? 

Vierailija
56/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat oudon ujoja. En käsitä.

Miten sinun mielestäsi siis normaali ihminen toimii näissä tilanteissa, joka ei ole ujo?

Vierailija
57/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minun pitäisi sitten sinun mielestäsi olla kii

Oletko koskaan, koko elämäsi aikana, tutustunut yhteenkään naiseen? Tai ihmiseen?

Vierailija
58/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselu ei tarkoita, että olisi kiinnostusta muuhun kuin katselemiseen. Kyllä kiinnostunut mies lähestyy ennemmin tai myöhemmin, jos on normaalilla itsetunnolla varustettu. Etenkin, jos olet antanut vähän toivoa siitä että olet mukava ja helpostilähestyttävä. 

Vierailija
59/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt en tee mitään aloitteita ainakaan puoleen vuoteen, toljotan vain suu auki teitä marketin parkkipaikalla tekemättä elettäkään. On katsokaas naiset aloitekiintiö täynnä ja 100 % hyötysuhteella tullut pakkeja.

Vierailija
60/108 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottelua voi treenata vaikka huonekalukaupassa. Jos kaupassa on sohva hintaan 5 000 € niin pyytää myyjän ja tarjoaa siitä 300 € hymyn kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi