Miksi miehet vaan katselee, mutta ei koskaan tee mitään aloitetta?
Hyvä jos moi sanovat. Tylsää olla koko ajan yksin enkä itse uskalla lähestyä, kun jännittää.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla itse lähestyä ketään, mutta silti valitat kuinka muut ihmiset eivät lähesty sinua. Aika ironista käytöstä sinulta.
Ei nyt ihan kaikkia voi jännittää yhtä paljon. Luulisi, että joku uskaltaisi.
Ap
Miksi murehdit miesten lähestymisistä, etkä ole jo Tinderissä?
Samaa ihmettelin. Ap:lla on kännykän välityksellä pääsy tuhansien kiinnostuneiden miesten juttusille tinderissä, ja silti hän käyttää aikansa ja energiansa vauvalla, valittamalla siitä että miehet eivät lähesty.
Ei voi kuin ymmärtää 😐
Myyntihommissa oppii. Useimmat prospektit eivät ole kiinnostuneita. Tulee luuria korvaan, kieltäytymisiä, ohareita, "eipä just nyt kiinnosta" jne. Kaikki mahdolliset argumentit ja kieltäytymiset.
Kun on tehnyt myyntihommia muutaman vuoden niin naisten pokaus on lasten leikkiä, koska mikään ei jännitä eikä pelota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua.
No miksi et ole jo Tinderissä, niin murheesi loppuu siihen?
Naurettava ehdotus. Ei miehiä tinderissä kiinnosta tutustuminen.
Taitaa ap olla sama provo, kuin eilen lähes samankaltaisessa ketjussa.
AP. Laitas nyt se sun vaatimuslistas niin katsotaan onko täällä sopivaa Giga Chadia sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua.
Jos mies on kiinnostunut naisesta, mies tekee aloitteen.
Jos mies ei tee aloitetta, ei ole kiinnostunut. Yksinkertaista.
Väärin. Olen ollut tuhansista naisista kiinnostunut, enkä ole lähestynyt. Olen mielestäni ihan normaalilla järjellä varustettu mies, etten mene häiritsemään joka ainoaa naista, joka minua kiinnostaa. Parisuhteet eivät ala näin.
Vaikea uskoa että olisit ollut tuhansista naisista kiinnostunut. Se että pidät jonkun ulkonäköä kivana ei ole sama asia kuin että olisit hänestä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusmatka naisen jalkoväliin kiinnostaa?
Mä oon niin nirso, että ei kuka tahansa kaunokainen kelpaa. Katsekontaktista pitää syntyä sellainen erityinen tunne.
Harvemmin saa edes kontaktia kehenkään. Ihan mahdoton on lähestyä, jos ei saa kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman Tinderiä ei tule tapahtumaan deittielämässä yhtään mitään, ellei nainen itse ala tekemään aloitteita. Jos haluaa pysyä 50-luvulla, niin sitten vain odottelee rauhassa ja nauttii yksin olosta.
Ihmiset ovat oudon ujoja. En käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Olen ollut tuhansista naisista kiinnostunut, enkä ole lähestynyt. Olen mielestäni ihan normaalilla järjellä varustettu mies, etten mene häiritsemään joka ainoaa naista, joka minua kiinnostaa. Parisuhteet eivät ala näin.
Vaikea uskoa että olisit ollut tuhansista naisista kiinnostunut. Se että pidät jonkun ulkonäköä kivana ei ole sama asia kuin että olisit hänestä kiinnostunut.
Mistä minun pitäisi sitten sinun mielestäsi olla kiinnostunut? Jos minun pitäisi lähestyä kiinnostavaa naista, niin miten minä voisin hänestä tietää jotain muuta?
Jos oikeasti on vähän ihastusta vatsanpohjassa niin kyllähän se ujoksi tekee, ainakin näin naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman Tinderiä ei tule tapahtumaan deittielämässä yhtään mitään, ellei nainen itse ala tekemään aloitteita. Jos haluaa pysyä 50-luvulla, niin sitten vain odottelee rauhassa ja nauttii yksin olosta.
Miksi noin luulet? Ymmärräthän että suurimmalla osalla on ihan tavallinen sosiaalinen elämä jolloin jokin tinder ei ole ainoa tapa tavata ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat oudon ujoja. En käsitä.
Miten sinun mielestäsi siis normaali ihminen toimii näissä tilanteissa, joka ei ole ujo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minun pitäisi sitten sinun mielestäsi olla kii
Oletko koskaan, koko elämäsi aikana, tutustunut yhteenkään naiseen? Tai ihmiseen?
Katselu ei tarkoita, että olisi kiinnostusta muuhun kuin katselemiseen. Kyllä kiinnostunut mies lähestyy ennemmin tai myöhemmin, jos on normaalilla itsetunnolla varustettu. Etenkin, jos olet antanut vähän toivoa siitä että olet mukava ja helpostilähestyttävä.
No nyt en tee mitään aloitteita ainakaan puoleen vuoteen, toljotan vain suu auki teitä marketin parkkipaikalla tekemättä elettäkään. On katsokaas naiset aloitekiintiö täynnä ja 100 % hyötysuhteella tullut pakkeja.
Ehdottelua voi treenata vaikka huonekalukaupassa. Jos kaupassa on sohva hintaan 5 000 € niin pyytää myyjän ja tarjoaa siitä 300 € hymyn kera.
Pyrin aina olemaan mahdollisimman rehellinen, joten koin sen olevan varsin relevanttia tässä kontekstissa. Psyk.sh