Miksi miehet vaan katselee, mutta ei koskaan tee mitään aloitetta?
Hyvä jos moi sanovat. Tylsää olla koko ajan yksin enkä itse uskalla lähestyä, kun jännittää.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua.
No miksi et ole jo Tinderissä, niin murheesi loppuu siihen?
Sieltä ne murheet vasta alkaa. Sain parissa viikossa 8000 tykkäystä ja yhden särkyneen sydämen.
Ap
Sait enemmän tykkäyksiä viikossa kuin osa miehistä vuodessa. - Ai niin. Kukaa ei arvostakaan miestä joka aprikoi, että kannattaisiko lähestyä kiinnostavalta ja puoleensavetävältä vaikuttabvaa vaista, jos se vaikka hui kauheaa antaa pakit eikä tykkääkäään. Tai sitten vain elää siinä kuvitelmassa, että jos mies olsi oikeasti kiinntostunut, miin se kyllä lähetysi. Kyllä se niin on että tasa-arvossa on parasta kun voi itse valita sen parhaimmat palat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon niin kaunis, että ihmiset pysyvät kaukana, eivätkä uskalla tutustua.
Jos mies on kiinnostunut naisesta, mies tekee aloitteen.
Jos mies ei tee aloitetta, ei ole kiinnostunut. Yksinkertaista.
No, ei todellakaan ole noin yksinkertaista. On olemassa hyvin ujojakin miehiä. Itse asiassa suurin osa suomalaisista miehistä on tällaisia, jotka vain tuijottelee kauempana, eikä tee aloiteita. Mitä vähemmän sua kiinnostaa, sitä helpompaa aloitteen tekeminen on. Näin ainakin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset 50-luvulta! Onpas sinulla ummehtunut ja vanhanaikainen ajattelutapa.
Se on se syytteenpelko ja #metoo. Minussakin olisi kookkaasti varusteltuna tarjota paljon vastakkaiselle sukupuolelle. Muutakin siis, kuin perverssin/toksisen maskuliinista sekä fallisentristä mieskuvaa tyydyttämään omat hedonistiset tarpeeni. Olisin huomattavan vastavuoroinen kumppani. Siksi nykyinen kumppanini varmaan rakastaakin minua ja seisoo rinnallani. Ainakin toistaiseksi. Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille, rakastan teitä kaikkia. Nyt vapaalla. Psyk.sh
Vierailija kirjoitti:
Rohkeutta voi kerätä siedätysterapialla. Tavoitteena saada kieltävä vastaus sadalta ihmiseltä. Pyyntö voi olla mitä vaan; esim. "Voinko tulla olohuoneeseesi pelaamaan amerikkalaista jalkapalloa?" tai "Voitko lainata minulle 2 000 euroa nyt heti?".
Sitten kun tulee kieltävä vastaus, ei pidä luovuttaa vaan kysyä: "No miksi ei? Mitä voisimme tehdä että se onnistuisi?".
Tätä pitää siis jatkaa niin kauan, että 100 ihmistä on ns. lopullisesti kieltäytynyt pyynnöstäsi.
Olet taatusti rohkeampi tämän kokeen jälkeen.
Olet myös tunnettu psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehiä ei pelota. Tavoitteena iskeä aina paikan kaunein nainen. Jos se on varattu, sitten toiseksi kaunein. Jne.
Jos 99 sanoo EI, PAINU SIKA VIT TTUUN, se ei haittaa jos yksi sanoo: meille vai teille?
OK
Tämä on oikea asenne. Jotkut luovuttavat jo yksistä pakeista mutta jos illan aikana saan kymmenet pakit ja se yhdestoista näyttää vihreää valoa niin silloin homma kannatti. Työtä se vaatii, hienovaraista toimintaa, tanssilattialle menemistä ja hieman pelisilmää. Juomien tarjoaminen ja ulkonäön kehuminen ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et ole jo Tinderissä, niin murheesi loppuu siihen?
Sieltä ne murheet vasta alkaa. Sain parissa viikossa 8000 tykkäystä ja yhden särkyneen sydämen.
Ap
Sait enemmän tykkäyksiä viikossa kuin osa miehistä vuodessa. - Ai niin. Kukaa ei arvostakaan miestä joka aprikoi, että kannattaisiko lähestyä kiinnostavalta ja puoleensavetävältä vaikuttabvaa vaista, jos se vaikka hui kauheaa antaa pakit eikä tykkääkäään. Tai sitten vain elää siinä kuvitelmassa, että jos mies olsi oikeasti kiinntostunut, miin se kyllä lähetysi. Kyllä se niin on että tasa-arvossa on parasta kun voi itse valita sen parhaimmat palat.
Mies ja vuodessa 8000 tykkäystä? Tarvitsisin kaksi elämää, että saisin noin paljon tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei todellakaan ole noin yksinkertaista. On olemassa hyvin ujojakin miehiä. Itse asiassa suurin osa suomalaisista miehistä on tällaisia, jotka vain tuijottelee kauempana, eikä tee aloiteita. Mitä vähemmän sua kiinnostaa, sitä helpompaa aloitteen tekeminen on. Näin ainakin itselleni.
Niinpä. Kumpi jännittää enemmän: 50 euron vai 10 000 euron tietokilpailukysymykseen vastaaminen? Pikkusummaan voi jotain heittää ihan vaan läpällä eikä edes harmita vaikka menee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei lähesty kadulla naista, ei tarkoita, että mies on "hyvin ujo". Mies on ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Se on se syytteenpelko ja #metoo. Minussakin olisi kookkaasti varusteltuna tarjota paljon vastakkaiselle sukupuolelle. Muutakin siis, kuin perverssin/toksisen maskuliinista sekä fallisentristä mieskuvaa tyydyttämään omat hedonistiset tarpeeni. Olisin huomattavan vastavuoroinen kumppani. Siksi nykyinen kumppanini varmaan rakastaakin minua ja seisoo rinnallani. Ainakin toistaiseksi. Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille, rakastan teitä kaikkia. Nyt vapaalla. Psyk.sh
Anteeksi, mutta oli pakko mainita tuo kookas. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Se voi miehillä olla sama, että jänskättää ja sitten vielä se, että väärän miehen juttelukin tulkitaan ahdisteluksi, varsinkin teidän *liian kauniiden* mielestä.
No ei minua nyt niin paljon jänskätä ja en edes pelkää ahdistelutulkintaa.
Naiset haluavat olla rauhassa, ainakin minulta, niin mitäpä sitä turhaan häiriköimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Olen ollut tuhansista naisista kiinnostunut, enkä ole lähestynyt. Olen mielestäni ihan normaalilla järjellä varustettu mies, etten mene häiritsemään joka ainoaa naista, joka minua kiinnostaa. Parisuhteet eivät ala näin.
Jos joku näistä tuhansista kiinnostavista naisista olisi lähestynyt sinua, miten olisit reagoinut? Vai olisitko sittenkin ajatellut, että parisuhteet eivät ala näin? Toki en tiedä, mitä tarkoitat kiinnostavalla naisella, kun niitä kerran on tullut vastaan tuhansia. Riittääkö että ei ole vastemielisen ruma, vai pitääkö jopa olla nätti tai seksikäs, pitääkö jollakin tavalla vaikuttaa älykkäältä tai siltä että pitää myös esim. jalkapallosta kuten sinäkin, ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluaisi miestä, jolle kelpaisi kuka vain nainen joka lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Olen ollut tuhansista naisista kiinnostunut, enkä ole lähestynyt. Olen mielestäni ihan normaalilla järjellä varustettu mies, etten mene häiritsemään joka ainoaa naista, joka minua kiinnostaa. Parisuhteet eivät ala näin.
Jos joku näistä tuhansista kiinnostavista naisista olisi lähestynyt sinua, miten olisit reagoinut? Vai olisitko sittenkin ajatellut, että parisuhteet eivät ala näin? Toki en tiedä, mitä tarkoitat kiinnostavalla naisella, kun niitä kerran on tullut vastaan tuhansia. Riittääkö että ei ole
Totta kai, jos nainen olisi kiinnostanut minua, niin olisin varmasti jutellut mielelläni naisen kanssa. Minä en kuitenkaan ole sellainen mies, jonka nämä naiset huomaavat kadulla. He valitsevat erilaisen miehen.
Et uskalla itse lähestyä ketään, mutta silti valitat kuinka muut ihmiset eivät lähesty sinua. Aika ironista käytöstä sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla itse lähestyä ketään, mutta silti valitat kuinka muut ihmiset eivät lähesty sinua. Aika ironista käytöstä sinulta.
Ei nyt ihan kaikkia voi jännittää yhtä paljon. Luulisi, että joku uskaltaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi murehdit miesten lähestymisistä, etkä ole jo Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi murehdit miesten lähestymisistä, etkä ole jo Tinderissä?
Lue aiempi kommenttini.
Ap
Nykyajan lait on senkaltaiset että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla yksin jossain piilossa syrjäytyneenä. Ainakin pitää eläköityä mahdollisimman aikaisin.