Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karut luvut julki: Perheiltä voi lähteä jopa lähes 600 euroa / kk

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo kenellekään ahdinkoa, mutta onhan tämä vastikkeettoman tukirahan kylväminen ollut aivan holtitonta. Suomi on oikeasti ollut oleskeluyhteiskunta, jossa ihminen on itse voinut valita haluaako työllistyä vai ei, ja silti on voinut elellä suhteellisen mukavasti. Ei sellaiseen ole yksinkertaisesti enää varaa.

Vierailija
182/187 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että perheiltä leikataan koska me yksinasuvat ei saada mitään tukia. 

M32

Ja mitähän tukia perheet sitten saavat? Lapsilisät? Pitäisikö niistä leikata sun mielestä? 

Vanhempainvapaat, edulliset koulut lapsilleen, edulliset neuvolat lapsilleen, edulliset päivähoidot lapsilleen... siinä nyt muutama. Verorahoja noihin palveluihin ei pitäisi laittaa euroakaan vaan nuo pitäisi kustantaa perheellisten tuloista eli perheellisille lisävero millä maksetaan kyseiset etuudet. Lapsettomien verotusta kevyemmäksi ja perheellisten verotusta vaikka 5%-10% korkeammalle. 

M32

Itse olet saanut nuo ihan samat asiat, perustelusi ovat aivan kerta kaikkisen typerät. Vai etkö ole käynyt koulua? Et ole ikinä neuvolassa käynyt? Et ole ollut päivääkään päivähoidossa? Minkä takia sulla olisi sitten ollut oikeus käydä ilmaiseksi koulua ja nykylasten vanhempien pitäisi se maksaa? Pitäisikö munkin alkaa valittamaan että mun verorahoilla ylläpidetään vaikka teiden kuntoa tai hiihtolatuja vaikka en hiihdä tai omista autoa. Todella typerää. Nostetaan autoilijoiden veroja sitten 5-10%, maksakoon itse tiensä, niinkö? Tai miksi mun pitää maksaa veroja että saadaan vaikka päihdepalveluita vaikka olen itse absolutisti? Ei hyvää päivää ja hoh hoijaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät eivät edelleenkään ole mikään köyhäinavustus. Kylläpä nämä pummit jaksavat olla röyhkeitä, kun muut eivät saisi hyötyä yhteiskunnasta mitenkään vaan kaikki raha vaan heille ilmaiseksi.

Vierailija
184/187 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tuhoudutaan eikä sille loppua näy.

Vierailija
185/187 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä köyhien ongelmia. Mönkikää sinne itärajan paremmalle puolelle itkemään.

Vierailija
186/187 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailta lapsilisät pois.

Vierailija
187/187 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut puhuvat sossupummeista, mutta työttöminä on paljon myös kaatuneista yrityksistäkin ja sitten on firmoja, jotka potkii noin vain pois listoiltaan. Kärsijöitä on myös töissä käyneissäkin. Varsinkin viimeaikoina on paljon uloskirjattuja työntekijöitä. Näistä voidaan syyttää hallituksien linjauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme