Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kipuilleet sen asian kanssa, että olisitte voineet saada paremman näköisen miehen?

Vierailija
08.03.2024 |

Pakko myöntää että minä olen. Joskus sitä myös ajattelee, että olenko aidosti myöskään täysin onnellinen näiden ajatusteni kanssa.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen rakastunut miehen ihan muuten kuin ulkoisista syistä. Kyllä ulkonäkökin miellyttää, mutta ihastuin ihmiseen. Tunsimme vuosia ennen kuin kipinä syntyi. 

Vierailija
22/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mieheni on maailman komein ja seksikkäin silmissäni  <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei näytä paremmalta kuin mieheni katsoessaan hellästi pikkulasta, puhuessaan kauniisti toiselle ihmiselle, näyttäessään hienon arvomaailmansa. Niinä hetkinä koko olemukseni värisee suunnatonta ihastusta ja ylpeyttä, yhä vielä. Olemme olleet 25 vuotta yhdessä. 

Vierailija
24/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Nyksä on just täydellinen ja oikea mulle vaikka sain mä paremman näköisenkin eikä se edes ollut mikään hamesankari. Oli vaan epäsopiva mulle vaikka näyttikin oikein hyvältä.

Vierailija
25/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pitkä, tumma ja todella komea. Äitini aikoinaan sanoi, että toin sukuun komeimman miehen. Lisäksi mieheni on aivan ihana puoliso. En koskaan edes huomaa muita, oma on niin mahtava.

Vierailija
26/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaasti ulkonäköä jos ajattelee niin olen vaihtanut ns huonompaan eikä harmita kyllä yhtään.

Vierailija
27/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ulkonäkö alkoi tökkiä ennen aina siinä vaiheessa kun alkuhuuma väistyi. Aloin huomaamaan rasvaiset hiukset tai liian ison nenän tai huonon ryhdin. Sitten tapasin nyksän ja koskaan ei ole ulkonäkö tökkinyt. Ei se ole ollut ratkaiseva tekijä, mutta kyllä se vaikuttaa oman osansa silloin kun on vaikea vaihe suhteessa; jos toisen ulkonäkökin häiritsee kaiken päälle niin ei se asioita ainakaan auta.

Vierailija
28/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mieheni on oikein mukavan näköinen, mielestäni tarpeeksi komea ja hyvä juuri minulle. On ylipainoa ja muuta mutta mitä sitten. Ei ole ikinä ollut tavoitteena löytää jotain Brad Pittiä tai mitä näitä nyt on. Jos haluan katsoa jotain todella hyvännäköistä miestä niin laitan sitten vaikka leffan pyörimään esim Zorron naamion ja fiilistelen sitä mitä hyvältä Antonio Banderas näyttää, mutta thats it. Mieheni on just paras mulle. 

Vierailija
29/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhahan siinä auttaa 👍

Vierailija
30/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syviä ( positiivisia) tunteita kumppania kohtaan ja muutenkin asiat ok, niin tällaisia ei tule ajateltua. Eli taitaa vähän muustakin kiinni kuin näköisyydestä aloittajalla.

Vierailija
31/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,revaaukeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Vierailija
32/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on ollut, että mies näyttää paljon nuoremmalta kuin minä vaikka on vanhempi. Näytän itse kyllä ikäiseltäni. Vuosikymmenet vähän tasoittaneet onneksi tilannetta.

Vierailija
33/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sain aina ne komeimmat. Sitten tajusin että tykkään tytöistä. 

Vierailija
34/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti. Toisaalta asiaa kompensoi muut tekijät, joten olen kokonaisuuteen (siis elämääni, ei mieheen liittyen) tyytyväinen.

Vierailija
35/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillon kun tapasimme oli hän ihan Ok. Ehkä 8. Nyt kun minä olen synnyttänyt 3 lasta ja saanut itseni noin suunnilleen lähtöpainoon ja ihan hyvään kuntoon, hän on lihottanut itsensä melkein 100 kiloiseksi. Ja on lyhyt eli oikeasti läski. Alkanut ällöttää ja vituttaa. Paljonko pitää sietää. Olisin voinut saada aika hiton paljon paremman näköisen jos en tyhmänä olis ottanut suunnileen ekaa vastaantulevaa. Näkihän sen jo silloin elintavoista ja mikään ei oo muuttunut. Seksiä en vois enää kuvitellakaan tuon kansaa. 

Vierailija
36/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on pitkä, tumma ja todella komea. Äitini aikoinaan sanoi, että toin sukuun komeimman miehen. Lisäksi mieheni on aivan ihana puoliso. En koskaan edes huomaa muita, oma on niin mahtava.

Ai vitsi, onnea sinulle! Olen kade.

Vierailija
37/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
38/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran sanonnan: "Pidän kauniista ihmisistä. Se, miltä he näyttävät, on täysin sivuseikka." Sopii hyvin motokseni. Kun tapaamallani ihmisellä on "se jokin" selittämätön vetovoima, joka koostuu luonteesta, arvoista, moraalista, sydämen sivistyksestä, hänen ulkonäöstään tulee heti täysin toisarvoista. 

Vierailija
39/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka käyttää saninta kipuilla jnkun asian kanssa on poikkeuksetta mielenterveysongelmainen. 

Ajattelisin ehkä, että on haastavaa kipuilla ja ottaa koppeja...AAARRGH!

Vierailija
40/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun mies on ulkonäöltään selvästi out of my league, ja se joskus häiritsee. Mutta omapa on vikansa kun valitsi ruman naisen vaikka on itse komea :D