Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kipuilleet sen asian kanssa, että olisitte voineet saada paremman näköisen miehen?

Vierailija
08.03.2024 |

Pakko myöntää että minä olen. Joskus sitä myös ajattelee, että olenko aidosti myöskään täysin onnellinen näiden ajatusteni kanssa.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on omasta mielestäni ihan sopivannäköinen mies.

Vierailija
2/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja varsinkin sitten, kun mies on tuonut esiin että on tyytymätön minun ulkonäkööni.

Vierailija
4/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Oikeastaan juuri toisin päin eli olen aina ihmetellyt, miten olen voinut saadakin niin komean miehen. 

Vierailija
5/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Tiedän, millaista on, kun vain toista katsomalla herää ihana tunne. Oma mieheni ei aiheuta sellaista. Alkoholistin lapsena valitsin turvallisen ja kunnollisen tuntuisen miehen (joskin hänestä sitten paljastui ikäviä piirteitä).

Vierailija
6/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen naimisissa komeimman miehen kanssa jonka olin tapaamiseemme mennessä koskaan tavannut. Siitä on 20 vuotta. Sittemmin tapasin yhden yhtä komean tai mahdollisesti vähän komeamman, mutta hän vaikutti muuten tylsältä, joten edelleenkin oma mies ykkönen viehättävyydessä. Kävi vain ihan törkeän hyvä mäihä. Muuten elämässä ei olekaan käynyt kovin hyvä tuuri, mutta kiitollinen tästä.

Vierailija
7/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En?

En ole hänen kanssaan ulkonäön vuoksi, en edes lompakon. 

Mun mies on kyllä kuvauksellinen vaikkei komea

Vierailija
8/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sivistynyt, taitava ja omaa hyvät sosiaaliset taidot. Nää piirteet on tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Ulkonäössä ei ole moitittavaa.

Vierailija
9/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kaikista komeimman :-)

Vierailija
10/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tuollaista ajatusta. Muuten kyllä on joskus harmittanut, että en odottanut parempaa.

Vierailija
11/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka käyttää saninta kipuilla jnkun asian kanssa on poikkeuksetta mielenterveysongelmainen. 

Vierailija
12/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekkaat. Minä sain vain sen setämiehen.

Vierailija
13/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä. Olin ensin suhteessa ylipainoisen miehen kanssa ja sitten tosi komean miehen kanssa. Jos olisi ollut toisinpäin olisin ehkä haikaillut sen komean perään. Ei se ulkonäkö sinänsä merkkaa hirveästi mutta kyllähän se seksiin ja himokkuuteen vaikuttaa 

Vierailija
14/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ulkonäkö ei ole minulle tärkeää. Sen sijaan olen harmitellut, että olisin voinut saada paremmin käyttäytyvän miehen. 

Vierailija
15/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnekkaat. Minä sain vain sen setämiehen.

Minä en saanut sitäkään. Yksi tuttu mies, jonka kanssa kuvittelin olleen jotakin, pariutui juuri toisen naisen kanssa.

Vierailija
16/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Mieheni on hauska,  sydämellinen, älykäs, taitava monessa asiassa, hyvä isä, kärsivällinen ja eläinrakas. Ei ole varmaankaan monen mittapuun mukaan komea, mutten vaihtaisi häntä mihinkään! Rakas, ihana ihminen rinnallani. 

Vierailija
17/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska ulkonäkö ei ole minulle tärkeää. Sen sijaan olen harmitellut, että olisin voinut saada paremmin käyttäytyvän miehen. 

Velavanhapiian paska kommentti 😆

Vierailija
18/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei mieheni kaunein olento maanpäällä ole, eikä edes sen tyyppinen johon luulin viehättyväni.

Mutta en usko, että parempaa miestä voisi kukaan löytää. En olisi valmis luopumaan yhdestäkään hänen piirteestään. N. 10 vuotta ollaan oltu yhdessä ja 2 lasta saatu luotua. Joka päivä ihmettelen mikä se hyvä on, jonka olen tehnyt ansaitakseni tuon miehen.

Vierailija
19/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin jo nuorena, että seurustelen vain komeiden kanssa ja olen liian ulkonäkökeskeinen. Olen naimisissa komean miehen kanssa. Hän on kallis pitää, mutta niin kaunis katsella.

Vierailija
20/70 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei minulla ole miestä.

Mutta jos olisi, en tietenkään huolisi ketään jonka olisi niin pahan näköinen että jälkeenpäin pitäisi katua.

Ylipäätään minulle ei ihmisten ulkonäkö ole ykkkösasia. En tee mitään korealla pakkauksella jos sen sisällä on p-skaa.