Kokoomuksen Naisten liitto sortui feminismiin - ohjeisti äänestämään vain naista
Eli teki mokan. Aina pitää äänestää sitä fiksuinta tehtävään, sukupuolesta riippumatta.
Kommentti: Kokoomus näpäytti Antti Häkkästä – alamäki alkoi pahimpaan aikaan - Ilta-Sanomat https://share.google/MERCxVNndP1by9xRH
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
"Partanen voitti myös siksi, että kokoomuksen naisten liitto suositteli jäseniään äänestämään vain naisia, IS:lle kerrotaan.
Äänestyslippuun täytyi kirjoittaa kolme nimeä. Naisehdokkaita oli kolme: Partanen, ympäristö- ja ilmastoministeri Sari Multala ja hämeenlinnalainen Sari Rautio. IS:lle arveltiin, että Rautio oli ehdolla siksi, ettei miesehdokkaille tarvitsisi antaa ääniä."
Ja mä luulin että vain vihervasurit syyllistyvät miesten syrjintään. Ei sukupuoli pätevöitä.
Rappio tuppaa helkästi leviämään, jos sitä ei kukaan vastusta tai estä.
Kokoomusmiehet ovat saattaneet aina suosia miehiä, mutta asiaa ei auta se että naiset alkavat suosia vain naisia. Ja onhan esim.Elina Valtonen arvostettu ulkoministeri.
Ylipäätään olisi vastenmielistä jos mua käskettäisiin äänestämään tiettyä. Siitä on äänestämisen vapaus kaukana, vaikka taktisen äänestämisen ymmärrän joissakin tilanteissa.
Persut sortui samaan aiemmin, ja tulos on mikä on.
Petteröintiä luvassa kokkari naisille. Jonkin asteinen" jyrähdys". 😁
Tyhmästi tehty,erittäin tyhmästi. Ei oikein uskoisi,että ovat käskeneet näin tehdä.
Aijai!
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusmiehet ovat saattaneet aina suosia miehiä, mutta asiaa ei auta se että naiset alkavat suosia vain naisia. Ja onhan esim.Elina Valtonen arvostettu ulkoministeri.
Laitatko linkin kokkareiden miesten liiton tiedotteeseen, jossa kehotetaan äänestämään vain miehiä?
Partanen on juristina kämmännyt niin pahasti, että olisi erotettu juristiliitosta ellei olisi eronnut itse.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästi tehty,erittäin tyhmästi. Ei oikein uskoisi,että ovat käskeneet näin tehdä.
Aijai!
Tulikohan käsky itärajan takaa? Kaikki, mikä saa tsuhnat riitelemään keskenään, on voitto.
Huono hämäysyritys. Kokoomus on tehnyt vallassaolonsa ajan naisten elämää haittaavaa politiikkaa. Naiset(kin) ajattelevat omaa etuaan eivätkä kannata enää kokkareita. Nyt sitten ollaan vää vää äänestäkää meitä. Vaikka ääneistäisi kok naista, siinä on ne samat miehet vallassa ja äänet menee niidenkin hyödyksi. Ei toimi tuollainen hämäys. Kokoomusta äänestäneet naiset, suurin osa heistä ainkin, tajuaa miten vaalijärjestelmä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin kokkareiden miesten liiton tiedotteeseen, jossa kehotetaan äänestämään vain miehiä?
Kyllähän just oli viikolla artikkeli jossa kerrottiin Elina Valtosen tuskailleen, että Kokoomuksen johto on porukka miehiä jotka mahtuisivat yhteen tilataksiin.
Mut ei mua porvarimyönteisenä naisena tuo harmita. Se on ehkä vaan osoitus siitä että miehet kaveeraa enemmän tutun sukupuolen kanssa, mutta ei siitä että haluaisivat tarkoituksellisesti estää naisia nousemasta valtaan.
Persut laittoivat Purran johtajaksi AINOASTAAN, koska Marin oli niin suosittu. Ei todellakaan siksi, että Purra olisi pätevä tai suosittu. Kuvittelivat, että sillä se suosio nousee 😄
Ei kukaan nouse kahdessa vuodessa puheenjohtajaksi normaalilla tavalla.
"Partanen voitti myös siksi, että kokoomuksen naisten liitto suositteli jäseniään äänestämään vain naisia, IS:lle kerrotaan.
Äänestyslippuun täytyi kirjoittaa kolme nimeä. Naisehdokkaita oli kolme: Partanen, ympäristö- ja ilmastoministeri Sari Multala ja hämeenlinnalainen Sari Rautio. IS:lle arveltiin, että Rautio oli ehdolla siksi, ettei miesehdokkaille tarvitsisi antaa ääniä."
Ja mä luulin että vain vihervasurit syyllistyvät miesten syrjintään. Ei sukupuoli pätevöitä.