Oletteko kipuilleet sen asian kanssa, että olisitte voineet saada paremman näköisen miehen?
Pakko myöntää että minä olen. Joskus sitä myös ajattelee, että olenko aidosti myöskään täysin onnellinen näiden ajatusteni kanssa.
Kommentit (70)
Ottakaa puoliso, jolla on kauniit silmät. Kaikki muu rupsahtaa ajan kanssa.
Mun mies on liian hyvännäköinen. Semmosta katalogimallityyppiä. Ärsyttävää. Toki on huvittavaa joskus kattoo ku naisilta meinaa tippuu silmät päästä ku kattovat mun miestä. Ite oon puolestani homssuinen harmaa varpunen, mutta mieheni mielestä ihan paras.
Mä olen. Vaimoni on ihan sievä, muttei mikään kaunotar. Ja tämä asia on vaivannut ja vaivaa edelleen.
Tiedostin tämän tietysti jo suhteen alussa, mutta hän vaikutti muutoin niin hyvältä että ajattelin voivani elää hänen ulkonäkönsä kanssa.
Pitkän suhteen aikana asia on kuitenkin alkanut mietityttämään enemmän, varsinkin kun saan esimerkiksi baarissa runsaasti huomiota kauniilta naisilta. Mietin että olisin voinut saada kauniimmankin. Mietin että valitsinko oikein.
Oletteko koskaan ajatelleet että monet parempaa odottavat eivät saakaan lopulta koskaan ketään? Toisaalta aina on jossain joku parempi, sitä voi haikailla koko elämänsä paremman perään. Jos mikään ei riitä, vika ei ole toisessa, vaan itsesi sisällä.
Joo olen. Miehen ulkonäkö ei sytytä minua yhtään hieman jopa ällöttää, mutta luonnetta rakastan.
Minulla oli hyvin komea mies nuorena kun olin kaunis itse, p..osoittautui.
Mun miehet ovat olleet jokainen omalla tavallaan komeita. Olen aina ollut tyytyväinen heidän ulkonäköönsä. Muista syistä en ole voinut jatkaa suhteissa.
Nykyisen kohdalla on hoeman sellainen tunne ettei hän ole täysin tyytyväinen minuun ja ominaisuuksiini, mutta ei halua olla yksinkään. Voin olla väärässäkin. En jäisi suhteeseen, jos näin olisi. Tiedän saavani minua kaikin tavoin arvostavan kumppanin.
Kipuilen sen kanssa, että päädyin miehen kanssa suhteeseen, vaikka pidän enemmän naisista. Rakastan miestäni, mutta monesti mietin, olisinko onnellisempi naispuolisen kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En. Mun mies on ulkonäöltään selvästi out of my league, ja se joskus häiritsee. Mutta omapa on vikansa kun valitsi ruman naisen vaikka on itse komea :D
Mietitkö koskaan, ajatteleeko puolisosi koskaan kuten ap?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen. Vaimoni on ihan sievä, muttei mikään kaunotar. Ja tämä asia on vaivannut ja vaivaa edelleen.
Tiedostin tämän tietysti jo suhteen alussa, mutta hän vaikutti muutoin niin hyvältä että ajattelin voivani elää hänen ulkonäkönsä kanssa.
Pitkän suhteen aikana asia on kuitenkin alkanut mietityttämään enemmän, varsinkin kun saan esimerkiksi baarissa runsaasti huomiota kauniilta naisilta. Mietin että olisin voinut saada kauniimmankin. Mietin että valitsinko oikein.
Aina voit erota ja vaihtaa kauniimpaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Mun mies on ulkonäöltään selvästi out of my league, ja se joskus häiritsee. Mutta omapa on vikansa kun valitsi ruman naisen vaikka on itse komea :D
Mies joutuu aina tyytymään tasoaan heikompaan. Rikkaat jääkiekkoilijat vie missit.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan ajatelleet että monet parempaa odottavat eivät saakaan lopulta koskaan ketään? Toisaalta aina on jossain joku parempi, sitä voi haikailla koko elämänsä paremman perään. Jos mikään ei riitä, vika ei ole toisessa, vaan itsesi sisällä.
No mietin minä sitäkin, että olisin voinut saada huonommankin. En siis ulkonäöllisesti huonompaa, vaan luonteeltaan ja käytökseltään huonomman. Ulkonäöllisesti huonompaa en olisi ottanut.
Minulla ei ole oikeasti muuta valitettavaa vaimosta kuin ulkonäkö, ja tiedän että se on vähän pinnallista, mutta asia vaivaa, koska se vaikuttaa seksihaluihin ja seksielämään. Vaimo ei vaan enää kiihota. Kun seksuaalisesti epätyydyttävä tilanne jatkuu vuosia, se vaan alkaa vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voit erota ja vaihtaa kauniimpaan.
Sulla on yksinkertainen ratkaisu monimutkaiseen tilanteeseen.
Ero tarkoittaisi, että lapset joutuisivat kulkemaan kahden kodin välillä ja mahdollisesti alkaisivat oireilla. Perusturvallisuuden tunne saattaisi horjua tai jopa vaurioituisi pysyvästi. Lasten suhtautuminen minuun saattaisi muuttua. Se tarkoittaisi myös, että vaimon sydän särkyisi ja elämä romahtaisi ainakin hetkellisesti.
Ei tuollaista päätöstä voi tehdä vähäisin perustein ja kun tämä on ainoa asia, joka vaivaa, niin en ole tosissani edes harkinnut eroa. Ajatus on kyllä joskus mielessä käynyt. En vain pystyisi tekemään sitä lapsille ja vaimolle. Kärsin mieluummin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietin minä sitäkin, että olisin voinut saada huonommankin. En siis ulkonäöllisesti huonompaa, vaan luonteeltaan ja käytökseltään huonomman. Ulkonäöllisesti huonompaa en olisi ottanut.
Minulla ei ole oikeasti muuta valitettavaa vaimosta kuin ulkonäkö, ja tiedän että se on vähän pinnallista, mutta asia vaivaa, koska se vaikuttaa seksihaluihin ja seksielämään. Vaimo ei vaan enää kiihota. Kun seksuaalisesti epätyydyttävä tilanne jatkuu vuosia, se vaan alkaa vaivata.
Ole kiltti ja vapauta naisesi!
En. Sen sijaan oon vähän kipuillut, kun olisin saanut huomaavaisemman ja minusta kiinnostuneemman miehen, mutta pidin häntä liian nuorena.
Hmm. Niin päin, että olen alkanut unelmoida aidosta miehestä joka oikeasti rakastaa minua. Sain ulkokuoren ja feikin ihmisen, johon ei ole luottamista.
Vain pinnallinen ja todella tyhjä ihminen miettii tuollaista. Et kai alun alkaenkaan olisi päätynyt suhteeseen jos miehen ulkonäkö ei olisi tarpeeksi miellyttävä. Kasvapa henkisesti ennen kuin lähestyt enää yhtäkään ihmistä.
Tuskin miehen ulkonäkö niin iso juttu on, ei lähellekään ykköskriteeri.