Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on lääkäriaika huhtikuussa

Vierailija
08.03.2024 |

Aion kysyä hänen mielipidettään tuohon pekoni/liha/voi/ jne ruokavalioon ja niiden parantavaan vaikutukseen.    Ja vaihtaisko hän kaksi lääkettä joissa kummassakin kehoitetaan välttämään rasvaa,  vatsa reagoi aika ikävästi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäri tulossa

Vierailija
2/5 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sait ajan ja uskallat mennä. Mää en enää ikinä eläissään mee lekuriin niitten omakantavalhekirjoitusten takia. Kuolen sitte ns saappaat jalassa, kumpparit on jo sängyn vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kanta on ihan ok.  Minusta on ollut xx - v, obeesi nainen ,asiallinen. Sieltä näkee koetulokset ja viitearvot.  Esim hammaskirurgi oli kirjoittanut tietoja joita ei sanonut vastaanotolla.   

Vierailija
4/5 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kanta on ihan ok.  Minusta on ollut xx - v, obeesi nainen ,asiallinen. Sieltä näkee koetulokset ja viitearvot.  Esim hammaskirurgi oli kirjoittanut tietoja joita ei sanonut vastaanotolla.   

No ei ole! Suuhygienisti kirjottaa että potilaalla on sähköhammasharja vaikka nimenomaan sanoin että ei ole. Lääkäri kirjottaa että näytän homssuiselta vaikka olin täysin puhdas täysin puhtaissa ja ehjissä vaatteissa jne...

Vierailija
5/5 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensi kuussa aika parturiin.