Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyrki Lehtolan kolumni: Riikka Purra esitteli saksia ylpeänä kuin sarjakuvan kyläpäällikkö onko tämä huumoria?

Vierailija
08.03.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010278270.html

Lehtola oli tavallista vakampi, tämä oli hyin sanottu:

"Eikä niiden saksi- ja leikkuulautakuvien julkaiseminen ollut huumoria, vaan väärään kohteeseen osunut kosto vuosien ulkopuolisuuden katkeroittamasta elämästä"

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvä, vaikken aina tykkää Jykän tyylistä.

Vierailija
2/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappiin  taas Lehtolalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika vakavaa kun ministeri, jonka pitäisi olla objektiivinen, esittää tällääistä saksi- ja leikkuulauta "huumoria", kuin Purra esittää. Mutta eiköhän hänen Scripta- bloginsa kirjoitukset kerro riittävästi hänestä.

Vierailija
4/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

En ole loukkaantunut eikä mua haittaa hallituksen politiikka. Senkus heiluttelevat saksia mielin määrin. Hauskempi sitä on katsoa kuin edellisen pääministerin kreisibailaamista.

Ps. Olen oikeasti köyhä

Vierailija
5/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisen helppoa tämä persujen suolaaminen. Ei tarvi edes vaivautua kun tekevät sen itse. Yhä uudelleen ja uudelleen. Ja sitten vielä yhä uudelleen.

Vierailija
6/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtola on paras. 

Vierailija
7/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi joutuu olemaan Lehtolan kanssa samaa mieltä. Purran viestintä on ollut aika käsittämätöntä viime aikoina.

t. änkyräpersu

Vierailija
8/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin hyvä, vaikken aina tykkää Jykän tyylistä.

Jännä että tällä kertaa se sanoo selkokielellä mitä mieltä on. Yleensä rönsyilevää jorinaa josta ei Erkkikään tiedä mitä mieltä se oikeasti on.

Vierailija
9/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nykyisiä möliseviä pelle-apina Persuja ei pitäisi päästää politiikkaan, eikä eduskuntaan, eikä varsinkaan ministereiksi - eivät osaa, se on nähty

En ole Persujen kannattaja, mutta esim  Timo Soini, Jussi Niinistö ja Sampo Terho osasivat ministereinä hommansa tehdä.

Vierailija
10/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on täysin selvästi empatiakyvytön ihminen, senhän näkee kuka tahansa mm niistä vanhemmista kirjoituksista. Ihan aikuisena kuitenkin oli ne kirjoittanut. Se, että hänen on tarvinnut vakuuttaa olevansa oikeasti ihan empaattinen ihminen, tekee asiasta vielä ilmiselvemmän. Ja nyt nämä leikkulaudat ja sakset pistää miettimään onko hän jopa sadistinen. 

Vierailija
11/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bergbom on TikTokista tuttu kaupunkiin eksynyt maalaisnuori, josta kannattaisi lähinnä olla huolissaan.

Naulan kantaan.

Vierailija
12/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisen helppoa tämä persujen suolaaminen. Ei tarvi edes vaivautua kun tekevät sen itse. Yhä uudelleen ja uudelleen. Ja sitten vielä yhä uudelleen.

Tämä just, näin hauskaa ei ole politiikka ollut ikinä. Persut hoitaa ihan itse maineensa menetyksen. 

Vierailija
13/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono.

En ole loukkaantunut eikä mua haittaa hallituksen politiikka. Senkus heiluttelevat saksia mielin määrin. Hauskempi sitä on katsoa kuin edellisen pääministerin kreisibailaamista.

Ps. Olen oikeasti köyhä

Ei t*hmä sinä olet.

Vierailija
14/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria hei. 

Vierailija
15/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerin ei kuulu tehdä kiusaa somessa.

Vierailija
16/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää taas tuota vassarien itkua yhdestä harmittomasta kuvasta. Leikkaukset on välttämättömiä, kyllä, ja miten lopputulemaan vaikuttaisi jos Riikka siinä Petterin kanssa itkua vääntäisi saksineen? 

Huumorihan on just se laji josta änkyrävassari saa väännettyä megaluokan järkytyksen koska tyhmille ei nyt vaan mikään uppoa. 

Minun mielestäni ainoa merkitsevä asia on konkreettiset päätökset, jotka muuten päättää eduskunta hallituksen esityksestä, mitään tunnetason ulostuloja ei siinä tarvita. Vassarit haluaa draamaa ja vouhotusta kaikesta mutta päätöksiä eivät kykene tekemään.

Ja ihan rikollista tuo jatkuva vihjailu VVM:n mielenterveysongelmista, menee jo kunnianloukkauksen puolelle. Vain henkisesti vahva ihminen jaksaa politiikassa, noinkin vastuullisessa paikassa. 

Minä näen kuvassa vain ryhmän joka tukee ministeriä hänen raskaassa työssään. 

Vierailija
17/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono.

Ps. Olen oikeasti köyhä

Ps. = Perussuomalainen = Olen oikeasti älyllisesti köyhä

Vierailija
18/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purralla on ollut vaikea lapsuus, ja luultavasti siitä johtuen hänessä ei ole tietyt piirteet, kuten empatiakyky, päässeet kehittymään normaalisti. Rankat olot lapsena voi vaikuttaa ihmisiin eri tavoin, mm näin.

Vierailija
19/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika vakavaa kun ministeri, jonka pitäisi olla objektiivinen, esittää tällääistä saksi- ja leikkuulauta "huumoria", kuin Purra esittää. Mutta eiköhän hänen Scripta- bloginsa kirjoitukset kerro riittävästi hänestä.

Ei tuo käytös yllätä. Hänhän on painottanut, että empatia ei kuulu politiikan tekoon. Jotain on kuitenkin pahasti vialla.

Vierailija
20/36 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää taas tuota vassarien itkua yhdestä harmittomasta kuvasta. Leikkaukset on välttämättömiä, kyllä, ja miten lopputulemaan vaikuttaisi jos Riikka siinä Petterin kanssa itkua vääntäisi saksineen? 

Huumorihan on just se laji josta änkyrävassari saa väännettyä megaluokan järkytyksen koska tyhmille ei nyt vaan mikään uppoa. 

Minun mielestäni ainoa merkitsevä asia on konkreettiset päätökset, jotka muuten päättää eduskunta hallituksen esityksestä, mitään tunnetason ulostuloja ei siinä tarvita. Vassarit haluaa draamaa ja vouhotusta kaikesta mutta päätöksiä eivät kykene tekemään.

Ja ihan rikollista tuo jatkuva vihjailu VVM:n mielenterveysongelmista, menee jo kunnianloukkauksen puolelle. Vain henkisesti vahva ihminen jaksaa politiikassa, noinkin vastuullisessa paikassa. 

Minä näen kuvassa vain ryhmän joka tukee ministeriä hänen raskaassa työssään. 

Minä näen vahingoniloista virnuilua ja vitsailua toisten kustannuksella. Varsinkin, kun juuri tätä ennen oli leikkuulauta. Kylläpä on hauskaa naureskella heikompiosaisten hädän kustannuksella. Sivistymättömiä moukkia, jotka valtaan päästyään eivät osaa käyttäytyä. Ja en itse ole leikkausten kohteena, silti tuollainen moukkamaisuus etoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi