Likaiset, vaaralliset ja raskaat työt tekee perheessä mies - loput työt jaetaan ...
Kommentit (152)
Miten tämä hoidetaan kahden äidin perheessä?
Vai pitääkö kutsua naspurinnsteämies-apuun
Vierailija kirjoitti:
Meillä noita likaisia ja vaarallisia hommia ei tee edes mies. Palkataan joku muu hoitamaan ne niin jää miehelle enemmän aikaa muihin kotitöihin. Minä laitan ruoat ja synnytän lapset. Mies hoitakoot muut hommat.
Miksi liikakansoittaminen korvaisi kaikki kotityöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItkä ihmeen vaaralliset työt?
Edim. rännien putsaaminen, kattotyöt, ryömintätilassa tehtävät työt, kaikki missä pitää keikkua tikapuilla.
Asun yksin joten teen nämä itse, vaikka onkin emätin. Toki jos joku tekisi ne auliisti puolesta ilmaiseksi niin miksi vastustelisin?
Herrajukeli, puhe oli perheestä! Tottakai teet itse, kun ei ole ketään heittää tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edim. rännien putsaaminen, kattotyöt, ryömintätilassa tehtävät työt, kaikki missä pitää keikkua tikapuilla.
Ai kerrostalon vuokrakämpissäkö?
Huolehdin myös jätevedenkäsittelyn suunnittelusta ja luvista sekä maansiirtohommista lähtien.
Mies ei viiden vuoden asumisen jälkeenkään tajunnut, että tiskivedet menee umpisäiliöön.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisia ole meidän perheellä.
Asuntonne saattaa olla jo aika vaarallinen, jos ette tee mitään likaisia töitä.
mitäs likaisia töitä pitäisi tehdä kun asutaan kerrostaloasunnossa Helsingin keskustassa? Maksetaan hoitovastike ja taloyhtiö hoitaa rakennuksen ja kiinteistön ylläpidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin joten teen nämä itse, vaikka onkin emätin. Toki jos joku tekisi ne auliisti puolesta ilmaiseksi niin miksi vastustelisin?
Herrajukeli, puhe oli perheestä! Tottakai teet itse, kun ei ole ketään heittää tuleen.
Jos joku tekisi ne auliisti puolesta ilmaiseksi niin miksi vastustelisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt nuo kaikki. Ensin rakensin sen talon. Mies oli vain haitaksi työmaalla, kun se ei tajunnut mistään mitään.
Luuletko saavasi pillua kitisemällä?
Et ole.
Et osaa edes a-pukkkia tehdä.
Meillä ei ole autoa eikä omakotitaloa, eli kaikki raskaat ja "vaaralliset" työt jää pitkälti siinä jo pois. Kaikki likaiset työt hoidan minä, koska mies ei osaa tai pysty. Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt nuo kaikki. Ensin rakensin sen talon. Mies oli vain haitaksi työmaalla, kun se ei tajunnut mistään mitään.
Et ole.
Et osaa edes a-pukkkia tehdä.
Sinäpä et osaa rakastella 😁 ja todella, olen rakentanut talon ja nyt remontoin toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esim . lumen luonti katolta tai rännien putsaus sekä lumityöt.
Meillä on palkattu huoltofirma hoitamaan tällaiset hommat kuten myös sähkötyöt, katon korjaukset, putkityöt sun muut tekee alan ammattilainen. Lumenluonnista pihalta maksetaan naapurin 13-vuotiaalle pojalle, ei ole järin vaarallista.
Inselillä nousuhumala jo torstaina.
Tulee tuosta tarpeiden jalkoväliin tekijästä mieleen psykoosipotilas, joka istuu jonkin selkärankahalkion tms takia pyörätuolissa ilman normaaleja sukuelimiä. Näitähän elää joukossamme.
Mahtaa olla miehelle hurjaa ettei olekaan mies.
Vierailija kirjoitti:
Rännien puhdistaminen. Halkojen pilkkominen klapikoneella. Kasvimaan muokkaus.
Vierailija kirjoitti:
Huolehdin myös jätevedenkäsittelyn suunnittelusta ja luvista sekä maansiirtohommista lähtien.
Mies ei viiden vuoden asumisen jälkeenkään tajunnut, että tiskivedet menee umpisäiliöön.
N
Miksi sinulla on tyhmä mies?
Menepä nyt "mies" vaarallisesti haastamaan riitaa baariin. Kunnon turpaanleivonta saattais sua hetken auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kitisijä leipoo, siivoaa ja hoitaa tekstiilihuollon. Muun muassa. En tarvitse näistä palkintoa. Eli meitä miehiäkin on monenlaisia, jos olet huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kerrostalon vuokrakämpissäkö?
Omakotiasuminen tuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rännien puhdistaminen. Halkojen pilkkominen klapikoneella. Kasvimaan muokkaus.
Hohhoijaa, noissa ei ole mitään vaarallista. Mutta ap on vaaraksi itselleen ja muille. Se on pakkohoitoperuste.
Toki hän elää elämäänsä yksin ruudun ääressä uskaltamatta ulos.
Vierailija kirjoitti:
N
Tuon minä uskon molemmin käsin...