Kun ihastus yrittää tehdä mustasukkaiseksi
Miksi jotkin ihmiset tekevät näin? Mikä tässä on päämääränä? Sanoo että rakastaa minua silti on tarve kertoa seksuaalisista kokemuksistaan ja miten on lähestynyt jotain tai miten joku on kiinnostunut hänestä siinä mielessä.... tämän takia meidän suhteemme päättyi koska ajattelin etten olekaan hänen ainoa ihminen jota haluaa 'rakastaa'. Herättää vain epäluottamusta tuollainen peli.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Vai onko hänestä ihan normaalia keskustella eksistä ja muista säädöistä ja sinä koet sen syynä olla mustasukkainen (tai vaihtoehtoisesti luulet hänen pelaavan jotain peliä). Osaatko erottaa, mikä tässä on sinun olettamustasi toisen tarkoitusperistä ja mikä on mahdollisesti totta?
Sehän se tässä onkin että en tiedä puhuuko totta... voi olla että osa on valheitakin... mutta miksi kertoo sitten tuollaista vaikka kovasti näyttää minusta tykkäävän? Ap
Siis ymmärsinkö oikein, suhteenne päättyi jo? Taivaalle kiitos! Minulla oli tuollainen seurustelusuhde, joka valitettavasti päättyi avioliittoon, josta tuli todella onneton. Tuo on hirveän sairasta! Run! Älä puolustele millään sellaisella kuin "hän on muuten niin ihana" ja "kohtelee minua niin kuin kukkaa kämmenellä". Se on juuri näiden taktiikka ja sitten kun olet niellyt syötin, he paljastavat todellisen luonteensa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein, suhteenne päättyi jo? Taivaalle kiitos! Minulla oli tuollainen seurustelusuhde, joka valitettavasti päättyi avioliittoon, josta tuli todella onneton. Tuo on hirveän sairasta! Run! Älä puolustele millään sellaisella kuin "hän on muuten niin ihana" ja "kohtelee minua niin kuin kukkaa kämmenellä". Se on juuri näiden taktiikka ja sitten kun olet niellyt syötin, he paljastavat todellisen luonteensa.
Tämä on ollut mielessäni. Juu, meidän suhteemme on loppu enkä anna enää yhtään saumaa enää. Joskus hän on kyllä yhteyksissä mutta meidän välillämme ei ole mitään enää. Ap
Vai onko hänestä ihan normaalia keskustella eksistä ja muista säädöistä ja sinä koet sen syynä olla mustasukkainen (tai vaihtoehtoisesti luulet hänen pelaavan jotain peliä). Osaatko erottaa, mikä tässä on sinun olettamustasi toisen tarkoitusperistä ja mikä on mahdollisesti totta?